Arkadaşlar hepimiz hazırcıyız üstelik kafamızda çalışmıyor ayrıca da ileriyide göremiycek kadar gerizekalıyız bize her ne söyleniyorsa yapılıyorsa da hakkediyoruz niyemi çok basit hep birileri bir şey yapsın mahkeme açsın olmaz arkadaşım bizde birlik beraberlik yok site yönetimi seminer peşinde gezip tozsunlar şiir kitabı çıkarsınlar vs umurlarında bile deyil ne yol gösterirler ne öncülük ederler biz ücretliye karşı çıkarız kendimiz yaparız ama bunlar daha iyi günlerimiz bir kaç sene sonra 90 alsak bizi almıyacaklar ben bakan olsam bende almam ücretli daha ucuz olur biz malız ya hem bir sürüde leş kargası var geri zekalı aptallar ordusu hemen üşüştüler bilemiyorum arkadaşlar yokmu hiç cesareti olan meslegine ekmegine sahip çıkan özelden mesaj bekliyorum gidelim 3,5 kişi açalım davamızı öyle boş boş konuşmakla olmuyor