Umutlar tükendimi ?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yeliz ercan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
Sayın arkadaşlar,atama haberleri bir süredir devam ediyo ama sözkonusu atama bize ne derece dokunacak bilen varmı? Yoksa yine atama yaptık deyip açıktan mı atama yapılacak.Biliyorsunuz 40 yaşların maduriyeti giderilsin diye(!) yaş sınırıda kalktı.Üstüne bir de açıktan atamayla sözleşmeli alırlarsa bize bi yararı olmaz.Bende umutlanmak istiyorum.Bu konuyla ilgili bildiği yada duyduğu bişeyler olan varsa paylaşabilirmi lütfen?
 
Sayın arkadaşlar,atama haberleri bir süredir devam ediyo ama sözkonusu atama bize ne derece dokunacak bilen varmı? Yoksa yine atama yaptık deyip açıktan mı atama yapılacak.Biliyorsunuz 40 yaşların maduriyeti giderilsin diye(!) yaş sınırıda kalktı.Üstüne bir de açıktan atamayla sözleşmeli alırlarsa bize bi yararı olmaz.Bende umutlanmak istiyorum.Bu konuyla ilgili bildiği yada duyduğu bişeyler olan varsa paylaşabilirmi lütfen?

Naıl arkadaşlar 40 yaş sınırı yokmu artık? Yaş sınırı kaç oldu bilen varmı?
 
arkadaşlar 1bin beşyüz alımın kacı okul öncesine ayrılır sızce.benım puanım 44 şansım varmı sizce
 
pardon an bin beşyüz diyecektim
 
arkadaşlar 10.500 alım öğretmen alımı değil memur alımı hiç öğretmen alımından bahsedilmiyor çünkü yoksa ben mi yanılıyorum :emot144:
 
acıktan atama diyor habeler ögretmen alımı diye verdi hocam bende cok bilmiyorum
 
arkadaşlar...10500 kişi memur alınacağı bizimle alakası yok.Kurumlar arası yer değiştirme ve memur atamalarıdır diye biliyorum.
 
yani kurumlar arası yada açıktan atma demek torpil ataması demek oluyor biz ümitlenmeyelim arkadaşlar
 
Geçen haftaydı sanırım,bazı memuriyetliklerin yaşı geri çekildi.30 yaş sınırı 35 e çıkartıldı.Hemen ardından MEB açıklama yaparak 40 yaş sınırının ihtiyaç gösterilerek kaldırıldığını bildirdi.Sözleşmeli öğrt. atamasını ağzına alan yoktu.Açıktan atama ile yerdeğiştirmelerin olacağı haberi geldi sonradan.Son durumu bilmiyorum.Ama eğer denilen gibi olursa hiç beklemiyelim.Torpili olan buyursun...
 
arkadaşlar...10500 kişi memur alınacağı bizimle alakası yok.Kurumlar arası yer değiştirme ve memur atamalarıdır diye biliyorum.

10 bin 500 açıktan atama daha önce kadrolu iken istifa edip şimdi tekrer meb bünyesinde çalışmak için başvuracak yada başka kurumlardan geçiş yapacak öğretmenlerdir! yanlış anlaşılmasın yeni bir alım söz konusu değil:ggggdw:
 
Arkadaşlar martın 12sinde hüseyin çeliğin bir açıklaması olmuş cnn tv de. bakın mutlaka orada 55 bin öğretmenin yanlızca tek atamayla atanacakları yazıyor. o da ağustos atamasındaymış. sabredelim ve derslere çalışalım atanamayanlar için söylüyorum önümüzde yeni mezunlardan başka kimse kalmadı 68e kadar neredeyse herkes atandı. bence bizim yıldızımız ağustosta parlayacak eminim.şevkinizi kırmadan aynen derse devamm ;):emot66:
 
arkadaşlar kusura bakmayın sizlere cevap veremedim hemen arkadaş tv den duymuş ama yanlış anlamış çocuk esirgeme kurumuna sözleşmeli alıncakmış sizleri ümitlendirdim ama bende o an öleydim üzüldüm yaaaa.......ama ben hala ümitliyim olacak olacak atama.....
 
yeliz hocam olacagı kesinde bakalım bizim işimizi görecek kadar atama verilecek mi_ sonuçta ücretli çalıştırmak daha makul ve her geçen gün seminerler artıyor merkezdeki okullar hep ücretli ile dolduruluyor sonumuz hayrolsun :emot107: keşke sözleşmeli alım yapılsa en azından atanamayanlar bi atanır yoksa değişen bişey olmayacak gibime geliyor. biran önce her şey belli olsun artık ya yorulduk ne sancılı bi sene oldu bu yıl
 
yeliz hocam olacagı kesinde bakalım bizim işimizi görecek kadar atama verilecek mi_ sonuçta ücretli çalıştırmak daha makul ve her geçen gün seminerler artıyor merkezdeki okullar hep ücretli ile dolduruluyor sonumuz hayrolsun :emot107: keşke sözleşmeli alım yapılsa en azından atanamayanlar bi atanır yoksa değişen bişey olmayacak gibime geliyor. biran önce her şey belli olsun artık ya yorulduk ne sancılı bi sene oldu bu yıl
hocam endişelenmeyin kadroluda olsa ardından sözleşmeli alırlar ben öyle düşünüyorum hayırlısı artık ben hep ayın 14ünün geçmesini bekliyodum artık yeni gelişmeler bundan sonra olacak....
 
arkadaslar şimdi bana kızacaksınız ama okuyn lütfen

hani şözleşmeli olalım gerisi gelir deniliyo ya aradaki farka bakarmısınız hani hic bir farkı yoktu sözleşmei ve kadrolu arasında

MEB'in sözleşmeli öğretmen ile kadrolu öğretmen arasında bir fark olmadığını belirtmesine rağmen sözleşmeli öğretmenlerin; "asker öğretmen olarak görevlendirilmemesi, yönetici olamaması, kıdem ve derece alamaması, sağlık güvencesini 90 iş günü çalışmadan elde edememesi, çalıştığı okuldan hastalık nedeniyle sevk alamayıp mesafe ne olursa olsun bağlı oldukları milli eğitim müdürlüklerinden alabilmesi, sözleşmeli sınıf öğretmenlerinin İLKSAN üyesi olamaması, ek ders ücretlerinden yapılan SSK kesintisi, dil tazminatından yararlanamaması, çocuk ve eş yardımı alamaması" nedenlerinden dolayı, sözleşmeli öğretmenlerle kadrolu öğretmenler arasında farklılıklar olduğu belirlenmiştir." denildi.
 
birde bu arada secimde kine oy verirsiniz bilemiyorum ama bu yazıyı okuyun birdaha düşünün derim arkadaslar

bu 8 yılda:
1-tarım ve hayvancılık bitme noktasında,ihraacat yaparken ithalat yapmaya başladık.
2-tüm kurumlar satıldı devletin elindeki güç, iş adamlarına verildi.
3-tüm işler ihale usulüne döndü ve yapılan tüm yapılar(yollar,okullar,hastaneler...) 1 yılsonra dökülmeye başladı.
4-üniversite mezunu yüzbinlerce eğitimli işsiz kaldı
5-öğretmenler ücretli,vekil,sözleşmeli gibi sınıflandırıldı ve emek hırsızlığı yapıldı.
7-Sınavlarda yolsuzluk yapıldı ve göz yumuldu.
8-Farklı düşünceye şiddet ve gözaltı en üst seviyeye çıktı.
9-İnsanlar arasındaki ayrılıklar daha da arttırıldı.
10-yabancılara toprak satma,orman arazilerinin satılmasının önü açıldı.
11-Önemli ihalelerin çoğu sivil katili israile verildi.
12-yeraltı kaynaklarımızı amerika,ingiltere,israil...vb ülkelerin çıkarması sağlandı.
13-benzin,mazot %100 zamlandı.
14-ekmekten bile vergi alan hükümet pırlantadaki vergiyi kaldırdı.
15-Çalışanlar 5 kuruşun hesabını yaparken miletvekilleri ve bakanlar trilyon sahibi oldu.
16-Su kaynaklarımız HES adı altında yabancılara ve işadamlarına peşkeş çekildi.
17-AKP nin tek yaptığı sermayedarları ülkemize sokup kaynaklarımızı ve kurumlarımızı peşkeş çekmek oldu ve bunun haricinde ufak tefek olumlu düzenlemeler.devamını size bırakıyorum tamamlayın arkadaşlar.
 
arkadaşlar 10bin500 alım sözleşmeli olursa 44 puanla ben atana bilirmiyim en son 2bin alım oldu 52 de kaldı.yine 2bin alım olursa kaçta kalır
 
birde arkadaşlar milliegitime sordum o 10bin500 ü ögretmen alımı için kullanacaklarmış.
 
arkadaşlar 10bin500 alım sözleşmeli olursa 44 puanla ben atana bilirmiyim en son 2bin alım oldu 52 de kaldı.yine 2bin alım olursa kaçta kalır
hocam atama kesinmi değilmi bilemiyoruz ki gönlümüz atama olsunda herkes atansın belirsizlikten kimse yorum yapamamış anlaşılan...
 
Arkadaşlar hüseyin çeliğin konuşmasını ben dinledim 55bin ağustosta dedi ondan önce sözleşmeliler kadrolu atanacak onlardan boşalan kadrolara yeni sözleşmeli alınacağını söyledi ....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst