birde bu arada secimde kine oy verirsiniz bilemiyorum ama bu yazıyı okuyun birdaha düşünün derim arkadaslar
bu 8 yılda:
1-tarım ve hayvancılık bitme noktasında,ihraacat yaparken ithalat yapmaya başladık.
2-tüm kurumlar satıldı devletin elindeki güç, iş adamlarına verildi.
3-tüm işler ihale usulüne döndü ve yapılan tüm yapılar(yollar,okullar,hastaneler...) 1 yılsonra dökülmeye başladı.
4-üniversite mezunu yüzbinlerce eğitimli işsiz kaldı
5-öğretmenler ücretli,vekil,sözleşmeli gibi sınıflandırıldı ve emek hırsızlığı yapıldı.
7-Sınavlarda yolsuzluk yapıldı ve göz yumuldu.
8-Farklı düşünceye şiddet ve gözaltı en üst seviyeye çıktı.
9-İnsanlar arasındaki ayrılıklar daha da arttırıldı.
10-yabancılara toprak satma,orman arazilerinin satılmasının önü açıldı.
11-Önemli ihalelerin çoğu sivil katili israile verildi.
12-yeraltı kaynaklarımızı amerika,ingiltere,israil...vb ülkelerin çıkarması sağlandı.
13-benzin,mazot %100 zamlandı.
14-ekmekten bile vergi alan hükümet pırlantadaki vergiyi kaldırdı.
15-Çalışanlar 5 kuruşun hesabını yaparken miletvekilleri ve bakanlar trilyon sahibi oldu.
16-Su kaynaklarımız HES adı altında yabancılara ve işadamlarına peşkeş çekildi.
17-AKP nin tek yaptığı sermayedarları ülkemize sokup kaynaklarımızı ve kurumlarımızı peşkeş çekmek oldu ve bunun haricinde ufak tefek olumlu düzenlemeler.devamını size bırakıyorum tamamlayın arkadaşlar.