sizinki kesin olur hocambenim 48,164
aynen valla bende gidiyorum dersaneye inşallah sözleşmeli olurda sınava kadro için gireriz ağustosta geçeriz kadroyaay hocam inşallah sizinde olur ben dershaneye gidiyorum .çok iyi hazırlandım sınava rahat girmek istiyorum stressiz
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!