Umutlar tükendimi ?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yeliz ercan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
eş durumundan yine atamamı oluyor uzun zamandır nete giremedim bilgisi olan varmı? yine işşsiz kalıcaz diye düşünmek gerçekten çok kötü birde bu kadrolu alım mayısta peşinden sözleşmeli hazirandamı olur ki gecen seneki gibi?
 
Arkadaşlar memurlar bizde kpss sıralamsı verilmiş yakında atama varrrrrrr ben sözleşmelide 6803 .puanım 44.581
 
Hayırlısı ama bana sıra gelmezzzz umudum tükendiii belki alım çok olursaaaa
 
arkadaşlar ne puanı hesaplıyorsunuz siz, atama varda bizim haberimiz mi yok? gündemde şuan ygs var. biz kpss mağdurlarını unuttular bile....
 
arkadaşlar alım olursa 55 bininin içinden mi alcaklar yoksa 55bin haricinde ek bir atamı bu
 
retmen Adaylarna Gzel Haber! 2011 ek retmen atamas bavurusu nezaman | baba haber ve koca kafalar videolar Amatr fan sitesidir

Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik, Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Buna göre, öğretmen atamalarının yılda bir defa ağustos ayında yapılmasına ilişkin düzenlemede değişikliğe gidildi. Bundan sonra öğretmenlik kadrolarına atamalar her yıl ağustos ayında yapılacak. Ancak bakanlıkça gerekli görülen hallerde kadro imkanları ve ihtiyaç çerçevesinde ağustos ayı dışında da atama gerçekleştirilebilecek.
 
arkadaşlar yeni sıralama verilmiş gören varsa link atabilirmi ben bulamadım da ...
 
ben bakmıştım ama bulamıyorum.eski sıralamayı güncellemişlerdi onu hatırlıyorum
 
evet atama var ama 12 haziranda bizlerin vede atanamayan ögretmenlerin hakları yenen işci memur taşeron firma elemanlarının elinde atanmak istiyosanız 12 hazirandaki sınava cok iyi hazırlanmamız gerekiyo arkadaslar umarım olayların farkınddasınızdır enson ögrenci sıkandalından sonra eger halen akıllanmadıysak cok yazık olacak bizlere unutmayın 12 hazıranda atama var hemde ne atama ...
 
evet arkadaşlar umutlar tükendimi yoksa varmı benim gibi 45 puanı olupta ümidi olan azcık desteğe ihtiyacım var?
 
Birparça bile olsa umudum var.puanıma sıra gelmeyeceğini bildiğim halde.her tercih yaptığımızda umut olmalı bence
 
Benimde puanım 46.. İnsan olamıyacağını bile bile ümitleniyor malesef..Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun..Umarım bizden atanamayan hiçkimse kalmaz..
 
puanım 45,558 sıram 6246 atanan kaç kişi şuan önümde kaç kişi var hesabı bilen varsa paylaşabilirmi ??
 
arkadaşım sen ne yapıyorsun biz burda atanma derdindeyiz senin derdin ne 12 haziranda ancak rüyanda görürsün o atamayı dünyanın taktir ettiği lideri kimse geçemez hele senin savunduğun kişi hiç geçemez biz çok akıllıyız merak etme zaten yeterince provakasyon yapıyorsun ama ne yazıkki istediğiniz olmadı kadroluda sözleşmelide alıyorlar 1000 tane oyum olsa yine onların isterse atamasınlar....
 
bu söylediklerim kumtanesi arkadaşa
 
boşverin şimdi arkadaşlar bunları bizim işimiz atanmak hesap yapalım sıra yapalım kaçıncı sıradayım söleyin hadi:(((
 
arkadaşım sen ne yapıyorsun biz burda atanma derdindeyiz senin derdin ne 12 haziranda ancak rüyanda görürsün o atamayı dünyanın taktir ettiği lideri kimse geçemez hele senin savunduğun kişi hiç geçemez biz çok akıllıyız merak etme zaten yeterince provakasyon yapıyorsun ama ne yazıkki istediğiniz olmadı kadroluda sözleşmelide alıyorlar 1000 tane oyum olsa yine onların isterse atamasınlar....


provakasyon ne oldugunu biliyosundur umarım bence bilmiyosun gercekleri yazmak provakasyon degildir cok yazık eger bu yasananlardan sonra halen savundugunnu söylüyosan size bişey demiyorum yasınız kac bilmiyorum ama birgün bir internet sayfasında biriyle tartışmıştım vede haklıymış diyeceksin ama dedigin gün cok gec olacak hersey icin canlı örnek sagımızda solumuzda ırak filistin bunlara neler yapıldı biliyosun yıllarca saddamıda abd --ab destekledi ne oldu o dünya lideriydi onuda dünya taktir ediyodu neoldu biliyosundur umarım ırak kaca bölündü filistinlilerin durumu ne biliyomusun yetmez 1000 yazmıssın ama sen 2000 oydaha bulda en azından ülkemize yapılmak istenenler daha hızlandırılmış olur
 
emin ol yaşım seninkinden büyük eleştirilere açığım kendimi gerçekleştirmiş bir birey olduğumu düşünüyorum senin savunduğun görüşlerine saygım var demokratik bir toplumda yaşıyoruz tabiki herkes senin yada benim düşündüğüm gibi düşünemez farklı düşünceler olmalı biz eğitimde bile bireysel farklılıklara çok önem veriyoruz ama benim kızdığım bunlar değil biz atanma derdindeyiz biz burada siyaset için değil ortak bir amaç için yazışıyoruz ve en ufacık konunun dışında yada içinde moral bozacak söylemler hepimizin en azından benim canımı sıkıyor inan tecrübem siyaset bilgim çok geniş başka bir plartformda olsaydık bu konuyu seninle uzun uzun tartışırdım ama lütfen bu konuyu daha fazla uzatma çünkü insanlar atama haberleri görmek istiyor.
 
arkadaşım adaşım o sıralama son atamada çok kayma oldu gerçeği yansıtmıyor 4000 küsür sıralamada olan atandı gitti.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst