Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 25 Eki 2008
- Mesajlar
- 110
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
- Konum
- eskısehır
eş durumundan yine atamamı oluyor uzun zamandır nete giremedim bilgisi olan varmı? yine işşsiz kalıcaz diye düşünmek gerçekten çok kötü birde bu kadrolu alım mayısta peşinden sözleşmeli hazirandamı olur ki gecen seneki gibi?