Umutlar tükendimi ?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yeliz ercan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
Ne zaman dedi Ayşe hocam öyleyse çok sevindirici bir haber bu :)ama sürekli oyalıyorlar gibi geliyor bana
 
Çubukçu'dan " Okul Öncesi" Atağı

Ülkemizde okul öncesi eğitimi yaygınlaştırmak, okullaşma oranını AB ve OECD ülkeleri düzeyine çıkarmak, her çocuğa okul öncesi eğitim imkanı sağlamak öncelikli hedeflerimiz arasındadır"
Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, "Ülkemizde okul öncesi eğitimi yaygınlaştırmak, okullaşma oranını AB ve OECD ülkeleri düzeyine çıkarmak, her çocuğa okul öncesi eğitim imkanı sağlamak öncelikli hedeflerimiz arasındadır" dedi.

"Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi Projesi" kapsamında Grand Cevahir Otel’de düzenlenen "Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi"nde konuşan Çubukçu, okul öncesi eğitimin çocukların sağlıklı, mutlu ve başarılı bireyler olmasında en temel ve önemli basamaklardan biri olduğunu söyledi.

Hükümet olarak en temel önceliklerden biri olarak, okul öncesi eğitimi belirlediklerini ifade eden Çubukçu, 2002 yılında Türkiye’de okul öncesi eğitimde yüzde 11 olan okullaşma oranını yüzde 100’e çıkarmayı en önemli hedef olarak önlerine koyduklarını belirtti.

"ÇOCUKLARLA HER ZAMAN İÇ İÇEYDİM"

Okul öncesi eğitimi, çocukların, eğitim hayatına iyi bir başlangıç yapmaları için önemli bir basamak olarak gördüklerini anlatan Çubukçu, şöyle konuştu: "Çocuklarla her zaman iç içeydim. Meslek hayatım boyunca çocuklarla ilgili çalışmalarda bulundum. İstanbul Hukuk Fakültesinden mezun olduktan sonra İstanbul Barosu Çocuk Hakları Komisyonunda ve çocuk mahkemelerinde görev yaptım. 59. Hükümet döneminde Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanlığı görevine atandım. 2009 yılından itibaren de Milli Eğitim Bakanı olarak yürüttüğüm görevim sırasında okul öncesi eğitimin önemine hep inanarak, çalışmalarımda öncelik verdim. Çünkü tek tek her çocuğumuz çok değerli ve çok önemli. Çalışarak elde edeceğimiz hiçbir sonuç, çocuklarımızın yüzündeki gülücüklerden, gözlerindeki ışıltılardan daha önemli değildir. İstiyoruz ki çocuklarımız daha az hastalansınlar, daha iyi beslensinler. Daha az ağlasınlar, daha çok çok gülsünler. O olağanüstü gülümseyişleriyle yüreğimizi ve geleceğimizi aydınlatsınlar."

Yapılan araştırmaların, kaliteli bir erken çocukluk eğitimi programına katılan çocukların anaokulu ve ilköğretime başlarken, öğrenmeye daha hazır ve yetenek testlerinde daha başarılı olduklarını ortaya koyduğunu vurgulayan Çubukçu, okulu terk, devamsızlık ve sınıf tekrarı oranlarının daha düşük olduğunu, bir üst öğretime geçiş ve devam etme oranını arttırdığını, daha üst düzeyde akademik motivasyonlarının olduğunun ve başarılarının arttığının gözlenen kazanımlar olduğunu bildirdi.

"OKUL ÖNCESİ DÖNEM, HAYATIN TEMELİNİ OLUŞTURUYOR"


Çocuklara sunulan hizmetin kalitesini yükseltmeye dönük çabaların, yaygınlaştırma çabalarıyla eş zamanlı olarak yürütüldüğüne işaret eden Nimet Çubukçu, şunları kaydetti: "Okul öncesi dönem, hayatın temelini oluşturuyor. Bu dönemin en önemli özelliği gelişimin çok hızlı olmasıdır. Ülkemizde yıllar yılı okul öncesi eğitim kurumları çocuk bakıcılığı görevinin üstlenildiği yerler olarak görülmüşse de bugün bu algının çok büyük oranda değişime uğradığını memnuniyetle görüyoruz. Kuşkusuz anne babaların bu konudaki duyarlılıkları ve çocukları için okul öncesi eğitimin önemine inanmaları, sonuca ulaşmamızda en az maddi kaynaklar kadar gerekli ve önemli. Eğitim ve beyin gelişimi üzerine yapılan araştırmalara göre, çocuk 5 yaşına geldiğinde beynindeki bağlantı temellerinin yüzde 60’ı kurulmaktadır. 0-5 yaş dönemi beyin gelişiminin en hızlı ve öğrenmeye en elverişli olduğu yıllarıdır. Artık okul öncesi eğitimin, bireyin sağlıklı gelişimi, başarısı ve mutlu bir geleceğe sahip olmasında hayati bir önem taşıdığı tartışmasız kabul gören bir gerçektir."

Avrupa ve OECD ülkesinde okul öncesi eğitimde okullaşma oranının yüzde 80’lerin üzerinde olduğunu söyleyen Çubukçu, "Ülkemizde okul öncesi eğitimi yaygınlaştırmak, okullaşma oranını Avrupa Birliği ve OECD ülkeleri düzeyine çıkarmak, her çocuğa okul öncesi eğitim imkanı sağlamak öncelikli hedeflerimiz arasındadır" dedi.
böyle diyorda niye bizi atamıyor bu kadın yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:ggggdw:
 
memuruz nete bakın arkadaşlar bugünkü haber taze yani yeni konu açamadım buraya yazmak zorunda kaldım umarım güzel şeyler olur ve herkes atanırrrrrrrrrrrr.
 
ek alım kardeşliği zafere adım adım yürürken.. gözler dolu dolu..
evet kardeşlik sezin hocamız bildiğiniz üzere bugün 18 mart tören protokolünde görümeş yapacaktı kendleriyle.. işte sezinle son iki konuşmamın ayrıntıları;
bombaleyooooooo bombaleyoooooooo sezin aradı şimdi, çıldırmak üzereyim:) başbakanın elini öpmüş nimet kucaklamış srılmış, başbakan bakana konuyla ilgili ne düşünüyoruz demiş, bakanda haziranda 30 bin alım için çalışmalar yapıyoruz demiş.. bombaleyooo bunalar birer bir sezinin anlattıkları.. fotolarda varmış gelince daha ayrıntılı yazar kendisi.. Allahımmm yaşa sezin yaşa ek alım kardeşliği:)))
şimdi bir daha aradı, bakan öyle söyleyince sezin bakanın boynuna sarılmış 10 binlerce insan bu haberi bekliyodu demiş, başbakanda gülümsemiş hoşuna gitmiş kafasıyla onaylamış:) artık resmi açıklama kaçınılmaz:)
hadi hayırlı olsun, bu dakikadan sonra bu olaydan dönemezler.. baskılarımızı resmi açıklama için yoğunlaştıralım..
 
inş hocam güzel gelişmeler oluyor hakkımızda hayırlısı olur inş.hepimiz atanırız beklemekten bıktık inşallah sözleşmeli alım çok olur
 
arkadaşlar memuruz nette okuduğum habere göre 30bin alım olcakmış haziran ayında haberiniz ola :) inşallah olurda şu sözleşmelı öğretmenlikten kurtulurum bende benım gibi olan arkadaşlaarımda
 
:36_7_8::36_7_8::36_7_8: inşallah arkadaşım inşallahhhhhh.. :36_11_12::36_11_12:
 
ya ben bazı arkadaşları anlayamıyorum biz burda atanmak için dil döküyoruz her yere mail gönderiyoruz arkadaşın biri çıkıp inşallah bizde kadroya geçeriz diyor ,arkadaşım kadrolu atama olursa bizler yine madur olucaz bu kadar bencilllik niye anlayamıyorum sen en azından sözleşmeli atanmışsın bazı haklara sahipsin işin garanti ya biz ne yapalım iki kuruşa çalışıyoruz iki gün sonrada işimizden oluyoruz ,insanlar neden bukadar doyumsuz bi anlam veremiyorum hep ben hep ben...
 
Arkadaşlar lütfen birbirimizi yemeyelim herkesin hakkında hayrlısı olsun. Bu açıklamaya da hemen atlamayalım ve mücadelemizi bırakmayalım iki ay önce şubat ataması diyorduk, 2000 sözleşmeli diyorduk, milli eğitim genel müdürünün açıklamaları vs... Size inanmayalım, umutlanmayalım falan demiyorum ama resmi bir açıklama yapılana kadar bastırmaya devam edelim. İnşallah olur ve bütün arkadaşlarımız atanır. Ayrıca biz atansak bile lütfen bölümümüze sahip çıkalım bizden sonra gelecek olan meslektaşlarmızın, kardeşlerimizin atanabilmeleri için bizim işimizi başkalarının yapmaması için mücadele edelim. Herkes kendi işini yapsın...
 
selam herkese ben size demedimmi 14 marttan sonra güzel gelişmeler bekliyorum ve bunu hissediyorum diye bugüne kadar 2 şey hissettim 2side oldu...hayırlısı arkadaşlar....atanamayan kalmayacak...
 
İnşallah Yeliz arkadaşım,Allah hepimizin yardımcısı olsun..Bakalım puanlar kaça düşecek,alım ne kadar olacak?İnşallah hepimiz atanırız. Buarada senin puanın kaçtı?
 
arkadaşlar inşallah haberler doğrudur da haziranda 30000 alım olurr. keşke bu alım sözleşmeli olsa da bu puanlarla iyi yerlere gidebilsek. hepimiz için hayırlısı olsunn.
 
bizim bölümden kaç kişi kaldık acaba...tahminen ne kadar alım olur ve puanlar kaça kadar düşer ....
 
selam herkese ben size demedimmi 14 marttan sonra güzel gelişmeler bekliyorum ve bunu hissediyorum diye bugüne kadar 2 şey hissettim 2side oldu...hayırlısı arkadaşlar....atanamayan kalmayacak...
inşallah yeliz hocam ya hayırlısı ile bizlerde atanacağız.....
 
yeni mezunlar o zamana yetişirse biz düşük puanlılar yine açıkta kalırız allah yardımcımız olsun haziranda olursa yaş sınırına takılmayacağım temmuz benim için çok geç olacak herşey gönlümüzce olsun atanmayan kalmasın
 
slm arkadaşlar bu alım sözleşmeli olur bizede 2bin kontenjan verilirse 44 le atanma şansım nedir sizce.yorum yaparsanız cok sevibnirim
 
ne alımın olacağı belli ne de kontenjanın sayısı ...hocam kimse bu konuda kesin yada tahmini cvp veremez çünki ortada net bişey yok...
 
merhaba herkese uzun zamandır giremiyorum nasıl son durumlar :))
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst