RE: Öğrenci sınıf sayıları
Benim de geçen sene 35 öğrencim vardı. Okul müdürüne dilekçe yazdım. Yırtıp çöpe attı. İlçe milli eğitime gittim. "Senin daha ilk senen stajersin müdürünle iyi geçin idare et" dediler. Ne yazıkki bu tip olaylar çok yaşınıyor. Neyseki bu sene 24 öğrencim var sorun yaşamıyorum.
girdap hocam bu nasıl olur yaa!!! ne hakla yırtıp atıyor...bence bu olmuş bitmiş olabilir ama böyle sinir bozucu olaylara son vermek gerekir...yönetmelikte varsa imza atmak zorundaydı... hayret bişey yaa daha neler görecez...:
Benim de geçen sene 35 öğrencim vardı. Okul müdürüne dilekçe yazdım. Yırtıp çöpe attı. İlçe milli eğitime gittim. "Senin daha ilk senen stajersin müdürünle iyi geçin idare et" dediler. Ne yazıkki bu tip olaylar çok yaşınıyor. Neyseki bu sene 24 öğrencim var sorun yaşamıyorum.
girdap hocam bu nasıl olur yaa!!! ne hakla yırtıp atıyor...bence bu olmuş bitmiş olabilir ama böyle sinir bozucu olaylara son vermek gerekir...yönetmelikte varsa imza atmak zorundaydı... hayret bişey yaa daha neler görecez...: