Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 15 Mar 2007
- Mesajlar
- 4,219
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 52
arkadaşlar tamamıyle haklısınız bu konuda.o kadar kalabalık bir sınıfta öğretmenin verimi düşüyor gerçekten ama daha kötüsü de var inanın.25 kişilik sınıfta tam gün çalışmak....sabah 8 den akşam 5 ekadar çalışıyoruz ben ve öğretmen arkadaşlarım.akşam eve yorgun savaşçı olarak dönüyoruz(((ama yapılacak fazla da bir şey yok yönetmelik malum...