Hacettepeliler Nerede?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan iaturgut
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:02
Ben Diyarbakırda usta öğretici olarak görev yapıyorum.Açık öğretim 3.sınıföğrencisiyim.Hacettepe unv'nin çocuk gelişimi dalında en iyi olduğuna inanıyor Bu ünv.Okuyan arkadaşlarımdan benim kendimi yetiştirmeme destek olmalarını rica ediyorum.Şimdiden teşekürler..
 
Arkadaslar ben Cocuk gelısımı ve egıtımı 1997 mezunuyum ..............................................
 
Merhaba ben Hacettepe Okul öncesi öğretmenliği 2.sınıf öğrencisiyim.
 
hoşgeldin şule ben bu sene mezun oldum...ya ben çok özledim beytepeyi..kıymetini bil:(
 
ODTÜ Okul Öncesinden benden başka kimse yokmu ya ? :(
 
:36_7_8:
merhaba ben1999 h.ü.ev ekonomisi y.o. çocuk gelişimi ve eğitimi mezunuyum.bizim bölüm mezunu arkadaşlarımla iletişim kurmak istiyorum(özellikle 99 mezunlarıyla)
:36_3_12:
 
slm millet bende hacettepe çocuk gelişimi ve eğitimi bölümü 2.sınıf öğrencsym başka çge li varmı???...slmlar
 
slm bende hacettepe beytepe 2004 okl mezunlarındanım.beytepe özlemi duyanın tek ben olmadığını bilmek müthiş.
 
merhaba ben çocuk gelişimi ve eğitimi 1993 mezunuyum.
 
begüm' Alıntı:
merhaba ben çocuk gelişimi ve eğitimi 1993 mezunuyum.
hoşgeldiniz..ben de 2006 mezunuyum ama okul öncesi öğretmenliği:D
 
herkese merhaba ben yeni hacettepeli oldum
 
slm hoşgeldin hangi bölüm:D okul öncesi öğrtmenliği mi?
 
evet siz hangi bölümdesiniz
 
ben yeni mezunum şu an öğretmenlik yapıyorum...başarılar size..okulun kıymetini bilin çok özlüyorum:( Belma Hocamıza,Elif Hocamıza,Berrin Hocamıza...kısacası herkese selamlar:D :(
 
Deryaya katılıyorum..Okulun,öğretmenlerimizin ve de bölümümüzün kıymetini bilin...Kolay gelsin
 
Bende bir Hacettepeliyim,Hacettepeli olmak bir ayrıcalıktır.Ben 2002 okulöncesi öğretmenliği mezunuyum,şu an şırnakcizrede öğretmenlik yapıyorum.Umarım sınıf arkadaşlarımla bu site aracılığıyla yeniden bir araya geliriz!Bütün Hacettepelilere ve site üyelerine selam ve sevgiler gönderiyorum.
 
Arkadaşlar hepinize selamlar.İç çekiyorum şu an beytepe den bahsediliyor hep. Çok özlüyorum ben de gerçekten! Ben 2004 mezunuyum. Belma hocamın biz mezun olurken söylediği herşeyi şimdi çok daha iyi anlıyorum (geç kalmamışımdır umarım)ve benim için yaşamım boyunca yeri doldurulmayacak bir öğretmen...
 
dilan' Alıntı:
Arkadaşlar hepinize selamlar.İç çekiyorum şu an beytepe den bahsediliyor hep. Çok özlüyorum ben de gerçekten! Ben 2004 mezunuyum. Belma hocamın biz mezun olurken söylediği herşeyi şimdi çok daha iyi anlıyorum (geç kalmamışımdır umarım)ve benim için yaşamım boyunca yeri doldurulmayacak bir öğretmen...

Çok şey öğrenmişiz hem de çook...bazen kızdık isyan ettik...ama şimdi anlaşılıyor...HiÇBİR ŞEY BASİTE ALINMAMALI...BİR BEYAZ KAĞIT....hatırlıyo musunuz arkadaşlar...neler yapılmıştı...Mesleğimizi bi kenara koyalım..bize aslında ufak şeylerin ne kadar da değerli oluğunu öğrettiler...İnsan biraz olsun düşününce çözemeyeceği hiç bir şey yok...
Yaklaşık 3 aydır öğretmenlik yapıorum her sınıfa girişimde her an aklımda okulum..Belki bazıları için abartılı gelecek ama gerçekten her yönüyle özlenilecek bir yer ... İnsan ayrılınca kıymetini daha iyi anlıyor..Umarım bir gün hocalarımız da bu siteye girer ve bu yazdıklarımızı okurlar...sevgiler....
:(:(:(
 
Kesinlikle öyle Derya'cım.Hiçbişiy basite alınmamalı... Aynı zamanda hiç de abartmıyosun bence seni en iyi bir Hacettepeli anlar:)Şu an Türkiye'nin dört bir yanına serpiştirdikleri bütün öğrencilerinde,hocalarımızın izleri var...
 
bende geçen yıl mezun oldum selllam ey 2006 mezunları
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst