Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
herkese merhaba ben de hacettepe okul öncesi öğretmenliği 4. sınıf öğrencisiyim. sizleri burada görmek beni çok mutlu etti. hocalarımızın herbirinin ayrı ayrı sonsuz emeği var bizde. biz ayrıcalıklı bir grubuz. başta belma hoca olmak üzere tüm hocalarımız bize ellerinden gelen en iyi donanımı yüklediler. herşeyden önemlisi bize gönüllerini açtılar. onlara olan borcumuzu ne yapsak ödemeyiz. herhalde herkes aynı şeyi düşünüyordur. sizleri kaybetmek istemiyorum. sevgiler...
sana tamamen katılıyorum sınıf arkadaşım angel85 (kim olduğunu hala bilmesemde) başta belma hoca olmak üzere bütün hocalarımızın üzerimizde büyük emekleri var
arkadaşlar ben cumhuriyetten btl86 çok acil ödül yönteminin sınıf yönetimine etkileri üzerine kaynak ihtiyacım var konunuzla alakasız ama yardımcı olursanız sevinirim
merhaba bende hacettepe çocuk gelişimi ve eğitimi 2. sınıf öğrencisiyim. ün. sınavına girecek arkadaşlar varsa ve çocukları seviyorlarsa bu bölümü öneririm. meslek açısından da çok avantajları var.
HACETTEPELİLER BEN CÜMHÜRİYET ÜNVDESİNDE OKUYORUM BU YIL ÜNİVERSİTEMİZDE DÜZENLENEN KONGREYE GELDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.
BİR TEŞEKKÜR MEKTUBU YOLLAMIŞSINIZ MEMNUN KALDIK TEŞEKKÜRLER DİYE PANOMUZDA GÖRDÜM VE ÇOK SEVİNDİM.
BİZDE SİZİN MİSAFİRLİĞİNİZDEN ÇOK MEMNUN KALDIK BİLİYORSUNUZ BAZI ÜNİVERSİTELER SORUN ÇIKARDI SİZİN SORUNSUZ VE MUTLU AYRILDIĞINIZI GÖRMEK BENİ TÜM ARKADAŞLARIMIZI MUTLU ETTİ
BİZDE SİZE TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUZ
C.Ü ÖĞRENCİLERİ ADINA BEN! )
herkese merhabalar, ben de hacettepeliyim. çocuk gelişimi ve eğitimi 3.sınıf öğrencisiyim. hacettepe gibi bir üniversitede ve böyle yetenekli hocalarla birlikte olduğum için şanslı olduğumu düşünüyorum.
bende bu sene kazandım hacettepe üni. çocuk glşimi ve eğitimi bölümü.Bana yrdmcı olabilir misnz bu bölümden meb öğretmeni olmak için formasyon almamız gerekmiş doğru mu ?? formasyon almak çok mu zor =(
canım hoşgeldin tekrar...kızlar iş temposundan fazla takılamıyo sanırım foruma Fazilet,derya Mavi,Selma,Tuğba,Türkan...hepsi inşallah yakında burda olur
Bende fazla giremiyorum bu aralar. Ramazandan sonra ben de etkinlik eklemeye baslayacagım inşallah.Türkanla görüştüm diğer arkadasları da bekliyorum sabırsızlıkla.