Tercİhlerİnİ yaptiranlar buraya yorumllarimizi bİldİrelİm...:(((((

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Beren06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:02
benim gönlümden ilk tercihini geçti ))

hocam keşke orası olsa çünkü denizliliyim fakat başka bir ildeyim...umarım gönlünüzden geçeni yarın ekranda da görürüm:)))
 
(66) Galiba Aydın bana kaldı, kimse yazmamış:))
1. Tercih: Aydın-Yenipazar

2. Tercih: Muğla-Fethiye

3. Tercih: Balıkesir-Burhaniye

4. Tercih: Bursa-Osmangazi-BTSO

5. Tercih: İzmir-Yenişakran

6. Tercih: İzmir-Karşıyaka

7. Tercih: Balıkesir-Manyas-Atatürk iöo

8. Tercih: Bursa-Merkez Murat Germen

9. Tercih: Manisa-Merkez-Taytanlı

10. Tercih: Balıkesir-Merkez-Nuran Oğuz

11. Tercih: Manisa-Turgutlu–19 Mayıs

12. Tercih: Manisa-Turgutlu-Hasan Üzmez

13. Tercih: Balıkesir-Bigadiç-75.Yıl

14. Tercih: Bursa-Yıldırım-Dumlupınar

15. Tercih: Bursa-Yıldırım-Emine Sait Uyar

16. Tercih: Manisa-Akhisar-Atatürk iöo

17. Tercih: İzmir-Çiğli-Sasalı

18. Tercih: Bursa-İnegöl-Kurşunlu

19. Tercih: Ankara-Etimesgut

20. Tercih: Eskişehir-Tepebaşı-Yrb. Mehmet Yaşar Gülle

21. Tercih: Evet
 
Yok hocam neden üzülüyorsunuz olur mu öyle şey? Ordu Çamaş, Ordu Gölköy ve Vezirköprüden 2 okulunuz benimkiyle aynı. Puanım 46.302. Nasip napalım. Hayırlısı olsun hepimiz için.
 
Yok hocam neden üzülüyorsunuz olur mu öyle şey? Ordu Çamaş, Ordu Gölköy ve Vezirköprüden 2 okulunuz benimkiyle aynı. Puanım 46.302. Nasip napalım. Hayırlısı olsun hepimiz için.​
Üzüldüm şimdi :((
Hangilerini mesela hocam?
 
hüşa hocam ben yazdım ama 19, tercihime zaten gelmez bile bile yazdım :)puanımda 49 bu arada izmir hakkında ne düşünüyorsunuz kaçta kalır sizce izmir ??
 
hüşa hocam inanın sizin yenipazar olsun çok istiyorum. nazilliden gidiş geliş çok rahat aracınızda varsa 20 dk:) yenipazar olursa benim için pide yer misiniz? :)
 
hocam değiştirdiniz mi peki?? Eğer değiştirdiyseniz; ben olsam o adama güvenmezdim.. Punanınız gayet iyi çünkü!
Bana da ordu mem'den en yüksek sensin dediler (53), ikinci 48 miş....
canim ben ordu memdekİpuanlara baktim en yÜksek 74 dÜ toplam baŞvuru 36 kİŞİydİ
 
hüşa hocam inanın sizin yenipazar olsun çok istiyorum. nazilliden gidiş geliş çok rahat aracınızda varsa 20 dk:) yenipazar olursa benim için pide yer misiniz? :)

Yok hocam aracımız:((Tek maaşla nasıl olsun ki!! İnş.bundan sonra..Pideyi gelin beraber yiyelim,,hatta herkesi beklerim:))
 
Yok hocam neden üzülüyorsunuz olur mu öyle şey? Ordu Çamaş, Ordu Gölköy ve Vezirköprüden 2 okulunuz benimkiyle aynı. Puanım 46.302. Nasip napalım. Hayırlısı olsun hepimiz için.​
Sizin tercih listenizi arayıp buldum hocam. Ama endişelenmeyin o kadar ben sizi fazla etkilemem diye düşünüyorum.. Umarım tabii.. İçimden geçen yer olursa eğer hiç etkilemiyorum..
 
hüşa hocam ben yazdım ama 19, tercihime zaten gelmez bile bile yazdım :)puanımda 49 bu arada izmir hakkında ne düşünüyorsunuz kaçta kalır sizce izmir ??

Hayırlısı olsun hocam..İnş. iyi bir yer gelir,İzmir'i yazan çok olmuştur diye düşünüyorum..Galiba 55-65 arasında kalır..
 
merhaba arkadaşlar nete yeni girdiğim için tercihlerimi yazmakta ben biraz geciktim ama yinede paylaşmak istiyorum puanım 51.409
1-BALIKESİR merkez nuranoğuz anaokulu
2-BALIKESİR BANDIRMA doğruca i.ö.o
3-BURSA GEMLİK kurtul i.ö.o
4-DENİZLİ-HONAZ MimarSinan i.ö.o
5-SAMSUN-ÇARŞAMBA Kızılot burçin uysal i.ö.o
6-ŞANLIURFA Merkez yenişehir i.ö.o
7- ŞANLIURFA Merkez karaköprü i.ö.o
8-ŞANLIURFA merkez akabe i.ö.o
9-ŞANLIURFA merkez toki gap i.ö.o
10-ŞANLIURFA merkez Mehmet Akif Ersoy i.ö.o
11-ŞANLIURFA merkez ATATÜRK i.ö.o
12-ŞANLIURFA merkez Kanuni Sultan Süleyman i.ö.o
13-ŞANLIURFA merkez merkez i.ö.o
14-ŞANLIURFA Birecik anaokulu
15-ŞANLIURFA Birecik toki i.ö.o
16-ŞANLIURFA Birecik Cumhuriyet i.ö.o
17-Van merkez istasyon i.ö.o
18-Van merkez Ferit melen i.ö.o
19-Gaziantep Zübeyde hanım anaokulu
20 Muş merkez 75.yıl çatbaşı i.ö.o
21 EVET
YORUMLARINIZ NEDİR BANA URFA GELİR GİBİ GELİYO
 
canim ben ordu memdekİpuanlara baktim en yÜksek 74 dÜ toplam baŞvuru 36 kİŞİydİ
Hadi yaa!! Ben son gün onaylattım, hatta bana sen niye bu zamana kadar kaldın dediler :)) Neyse artık hayırlısı... :36_11_13:
 
neşeky hocam ordu mem nasıl 53 birinci 48 ikinci der ki anlamadım bende ordu ikizceyi yazmıştım puanım da 51.083 ...
 
gitti benim çarşamba :)

hayırlısııyla ilk 5 tercih den biri olur inş. hocam hakkınızda hayırlısıı olsun inş. :)

merhaba arkadaşlar nete yeni girdiğim için tercihlerimi yazmakta ben biraz geciktim ama yinede paylaşmak istiyorum puanım 51.409
1-BALIKESİR merkez nuranoğuz anaokulu
2-BALIKESİR BANDIRMA doğruca i.ö.o
3-BURSA GEMLİK kurtul i.ö.o
4-DENİZLİ-HONAZ MimarSinan i.ö.o
5-SAMSUN-ÇARŞAMBA Kızılot burçin uysal i.ö.o
6-ŞANLIURFA Merkez yenişehir i.ö.o
7- ŞANLIURFA Merkez karaköprü i.ö.o
8-ŞANLIURFA merkez akabe i.ö.o
9-ŞANLIURFA merkez toki gap i.ö.o
10-ŞANLIURFA merkez Mehmet Akif Ersoy i.ö.o
11-ŞANLIURFA merkez ATATÜRK i.ö.o
12-ŞANLIURFA merkez Kanuni Sultan Süleyman i.ö.o
13-ŞANLIURFA merkez merkez i.ö.o
14-ŞANLIURFA Birecik anaokulu
15-ŞANLIURFA Birecik toki i.ö.o
16-ŞANLIURFA Birecik Cumhuriyet i.ö.o
17-Van merkez istasyon i.ö.o
18-Van merkez Ferit melen i.ö.o
19-Gaziantep Zübeyde hanım anaokulu
20 Muş merkez 75.yıl çatbaşı i.ö.o
21 EVET
YORUMLARINIZ NEDİR BANA URFA GELİR GİBİ GELİYO
 
gitti benim çarşamba :)

hayırlısııyla ilk 5 tercih den biri olur inş. hocam hakkınızda hayırlısıı olsun inş. :)

Hocam çok çabuk Urfa'ya geçmişsiniz..Keşke Karadenizden ilk on tercihe kadar yazsaydınız..Puanınız Urfa'ya göre yüksek..
 
neşeky hocam ordu mem nasıl 53 birinci 48 ikinci der ki anlamadım bende ordu ikizceyi yazmıştım puanım da 51.083 ...
Valla bilmiyorum hocam öyle dendi bana, belki bunu diyen diğerlerinden habersiz de olabilir çünkü iki kişi ilgileniyordu ben ordayken!!
Siz Samsun'da değilmiydiniz hocam? Ordu MEM'e mi onaylattınız?
 
Pardon sizin değilmiş bu tercihler...
 
gitti benim çarşamba :)

hayırlısııyla ilk 5 tercih den biri olur inş. hocam hakkınızda hayırlısıı olsun inş. :)

Sağolun hocam üzülmeyin hiç belli olmaz ben balıkesir bandırma yazanda hiç rastlamadım belkide orası gelir allah hepimize hayırlı yerlere atanmayı nasip etsin
 
hocam puanınız ıyıymış yuksekten başlamıssınız ama ortalara gırmeden iç anadoluya dırek doguya geçmissiniz hakkınızda hayırlısı olsun da dogu gelır galıba sıze
merhaba arkadaşlar nete yeni girdiğim için tercihlerimi yazmakta ben biraz geciktim ama yinede paylaşmak istiyorum puanım 51.409
1-BALIKESİR merkez nuranoğuz anaokulu
2-BALIKESİR BANDIRMA doğruca i.ö.o
3-BURSA GEMLİK kurtul i.ö.o
4-DENİZLİ-HONAZ MimarSinan i.ö.o
5-SAMSUN-ÇARŞAMBA Kızılot burçin uysal i.ö.o
6-ŞANLIURFA Merkez yenişehir i.ö.o
7- ŞANLIURFA Merkez karaköprü i.ö.o
8-ŞANLIURFA merkez akabe i.ö.o
9-ŞANLIURFA merkez toki gap i.ö.o
10-ŞANLIURFA merkez Mehmet Akif Ersoy i.ö.o
11-ŞANLIURFA merkez ATATÜRK i.ö.o
12-ŞANLIURFA merkez Kanuni Sultan Süleyman i.ö.o
13-ŞANLIURFA merkez merkez i.ö.o
14-ŞANLIURFA Birecik anaokulu
15-ŞANLIURFA Birecik toki i.ö.o
16-ŞANLIURFA Birecik Cumhuriyet i.ö.o
17-Van merkez istasyon i.ö.o
18-Van merkez Ferit melen i.ö.o
19-Gaziantep Zübeyde hanım anaokulu
20 Muş merkez 75.yıl çatbaşı i.ö.o
21 EVET
YORUMLARINIZ NEDİR BANA URFA GELİR GİBİ GELİYO
 
gitti benim çarşamba :)

hayırlısııyla ilk 5 tercih den biri olur inş. hocam hakkınızda hayırlısıı olsun inş. :)
Hocam ben sizin listenizi görünce içimden vezirköprü geçti sizin için, niye bilmiyorum ?
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst