Tercİhlerİnİ yaptiranlar buraya yorumllarimizi bİldİrelİm...:(((((

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Beren06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:02
hocam bence puanınız iyi tercihlerinizden biri gelir ama hangisi bilmiyorum.içimden 16. tercihiniz manisa geçti.hayırlısı olur inş.
 
Sağolun hocam yorumunuz için ama Manisayı benden yüksek puanlılar tercih etmiştir diye düşünüyorum hayırlısı olur inş hepimiz için
 
arkadaslar urfa yazanlar tercıhlerını bildirseler ya en azından görmüş olurduk aynı okulları yazmısmıyız??
 
buneya herhalde açıkta kalıcam 21de işaretlemedim yarın o hiçbir kuruma yerleşemediniz yazısını görmek istemiyorum...
daha önce memurluk için başvurduğumda görmüştümde herhalde burdada aynışey yazıyodur bakalım nasip yarın görücez
her birimiz için ahlah hayırlısını versin inşallah

hocam puanınız kaçtı?içinizi rahat tutun,karamsar olmayın.
 
hocam benim içimden zolguldak olur diye geçti.

keşke hocam ama zonguldak ereğliyi bnden yüksek puanlı arkadaşlar terch etmiş hemde daha önceki sıralarda etmişler...
 
keşke hocam ama zonguldak ereğliyi bnden yüksek puanlı arkadaşlar terch etmiş hemde daha önceki sıralarda etmişler...
hocam beniç içimden öyle geçti.sizden yüksek puanlaılar yazdı diye onlar mı yerleşecek.onlar daha önceki tercihlerine yerleşirse zonguldağa siz yerleşirsiniz. allah hayırlısını versin inş.umutsuz olmayın bence.
 
offf yaa şimdi yarın gene psikolojik bunalıma gir işin yoksa ..kaç gündür hiç değilse umut vardı yaa şimdi yeni yıla da bööle bozuk moralle girilmez ki ama bu haksızlııık:((
 
hocam beniç içimden öyle geçti.sizden yüksek puanlaılar yazdı diye onlar mı yerleşecek.onlar daha önceki tercihlerine yerleşirse zonguldağa siz yerleşirsiniz. allah hayırlısını versin inş.umutsuz olmayın bence.

açıkcası hocam azcık içime su serptiniz bn umudumu kesmeye başlamıştım artık tercihlerimden,
keşke zonguldak olsa bnde o memleketi çok istiyrm çnk
 
sonuçlar açıklanmasın yaa hatta benimki hiiiiç açıklanmasın ben ölle kendsimi atabilirim umudu ile idare edyim ne güzel yaa insanın çok acayip asabı bozuluyor o olumsuz yazıyı orda görünce(tecrübeyle sabit geçen atamadan) bişey deil kızım da etkileniyor bn salya sümük evin içinde ağlayınca....
 
açıkcası hocam azcık içime su serptiniz bn umudumu kesmeye başlamıştım artık tercihlerimden,
keşke zonguldak olsa bnde o memleketi çok istiyrm çnk
hocam umudunuzu kaybetmeyin.zonguldak olmasada inş atanırsınız.nasipten öteye kimse gidemez allah nereyi nasibimize yazmışsa o olacak.
 
bende rize-çayeli 75.yıl yibo yazdım ama puanım 42,372 büyük ihtimal size çıkar benim 8.tercihimdi.
 
hocam umudunuzu kaybetmeyin.zonguldak olmasada inş atanırsınız.nasipten öteye kimse gidemez allah nereyi nasibimize yazmışsa o olacak.

inşALLAH hocam herkes için hayırlısı olsun herkesin gönlündeki yer olsun
 
yatcaz kakcass sonuçları ögrencesss :))) cok az kaldı acayip heyecanlıyım sonuç kötü gelirse naparım bilmiyorum... işten bile sogudum maotivasyonum bozuldu.. en küçük seyler bile gözüme batar oldu canımı acıtır oldu.... sırf bu yüzden:((
 
önceliğim giresun walla. orası benim için daha iyi olacak. kısmet bakalım
 
53.333 hocam bende sizin gibi 60 üzeri olsaydım içim rahat olurdu inanın
beni telkin etmeye çalıştığınız için teşekkürederim ...
 
1.Eskişehir Tepebaşı Cemalettin Gökay Anaokulu
2. " " Toki söğütönü Anaokulu
3. " " Yrb.Mehmet Yaşar Gülle İ.Ö.O
4. " " Seyitgazi Kırka Anaokulu
5. " " Sivrihisar Yunusemre Anaokulu
6. " " Günyüzü Kayakent Abdülhamit Alptekin Cumhuriyet İ.Ö.O
7.Kütahya Merkez Şeker İ.Ö.O
8. " Domaniç Domaniç devlet anaokulu
9. Bursa-İnegöl Kurşunlu İ.Ö.O
10.Bursa-İznik Boyalıca İ.Ö.O
11.Kocaeli-İzmit Yarbay Refik Cesur İ.Ö.O
12. " -Gebze Gebze Yunusemre Anaokulu
13. " -Çayırova Çayırova Şekerpınar Toki Anaokulu
14.Sakarya-sapanca-Sapanca Nene Hatun Anaokulu
15.Afyon-Çay-İnli İ.Ö.O
16.Balıkesir-Bigadiç-75.yıl eti holding
17. " -Merkez -Nuran Oğuz Anaokulu
18.Burdur-Altınyayla-Altınyayla Anaokulu
19.Zonguldak-Ereğli-Atatürk İ.Ö.O
20.Gaziantep-Şahinbey-Zübeyde Hanım Anaokulu
21.EVET arkadaşlar dün tercihlerimi bende yazmıştım lütfen bana da bir yorum ypın nolur bana sıra gelirmi gelirse hangisi olur yksa 21 denmi olur offfff kalbim yerinden çıkacak şimdi
 
bu arada puan 45.765 unutmuşum
 
buarda tercihlerim daha şimdiden bir kaçtanesi öldü ama içimde hep bir umut var inşallah çocuklarım için olur diye iki tane çocuğum var onların şansı tutar belki diyorum benim eşimde özel sektörde maaşıda cüzi olursa hepimizin kurtuluşu olucak allahın izniyle kısmet tabiki
1 tekirdağ çerkezköy kapaklı gazi i.ö.o.
2 kırklareli vize kızılağaç i.ö.o
3 balıkkesir bigadiç 75 yıl eti holding i.ö.o.
4 sinop dikmen i.ö.o.
5 sinop gerze anaokulu
6 kahramnmaraş afşin teaş istiklal i.ö.o.
7 ordu gölköy şehit erbilgin çelenk i.ö.o.
8 ordu ikizce yoğunluk yibo
9 rize çayeli 75 yıl imkb yibo
10 rize pazar hamidiye i.ö.o.
11 samsun vezir köprü kadıoğlu i.ö.o.
12 giresun bulancak ıcilli i.ö.o.
13 malatya yeşilyurt atatürk i.ö.o.
14hatay reyhanlı kara süleymanlı uzunköy i.ö.o.
15 zonguldak ereğli terziiö.o.
16 gaziantep ishaliye anaokulu
17 adıyaman gölbaşı yeşil ova i.ö.o.
18sivas merkez melek reşit hanım anao.
19 ağrı merkez yoncalı i.ö.o.
21 ağrı patnos cengiz çıkrık yibo
21 evet
yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar

Hocam bence Hatay Reyhanlı ya da Ağrı patnos gelir
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst