Okulöncesi kontenjan 1153

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan özgelinkaya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:06
inanmayacaksınızbiliyorumamaben fatura sırasında bile çocuğum ağladığı halde başkasının sırasına geçemeyen bir insanımpısırıklıtan değil hakkını yemekistmediğimden..dolayısıyla ister inanın ister inanmayın ama soruları önüme koyupüstüne para verseler kul hakkından korkar bakmazdım .. çendesuçlu çektiren de... ama dedm şu ki ispat edemiyoruz pekçok şeyi ,artı ettiklerimizde de bir halt olmuyor minareyi çalan kılıfı hazırlıyor...adam kimyacı,kimya öğretmeniolarak atanamayınca devlet memuru olarakişe başlıyor iki ay sonra pattttt kurumlar arası geçiş haydi bir okulda kimya öğretmenioluveriyor!
 
inanmayacaksınızbiliyorumamaben fatura sırasında bile çocuğum ağladığı halde başkasının sırasına geçemeyen bir insanımpısırıklıtan değil hakkını yemekistmediğimden..dolayısıyla ister inanın ister inanmayın ama soruları önüme koyupüstüne para verseler kul hakkından korkar bakmazdım .. çendesuçlu çektiren de... ama dedm şu ki ispat edemiyoruz pekçok şeyi ,artı ettiklerimizde de bir halt olmuyor minareyi çalan kılıfı hazırlıyor...adam kimyacı,kimya öğretmeniolarak atanamayınca devlet memuru olarakişe başlıyor iki ay sonra pattttt kurumlar arası geçiş haydi bir okulda kimya öğretmenioluveriyor!

ayrıca şunu da belirteyi ek olarak;burada olay şu partiparti bu parti değil desteklerim desteklemem o benim bileceğim iş senindesteklemen ya da desteklememen de seninbileceğiniş..amaçok aleni dönenşeyler var millet vekillerinin elinde torpil kağıtları uçuyormecliste ekranlarda resmen gösteriyorlar yani bişeyler dönüyorişte ve hakkını bile arayamıyorsun dahadoğrusu ispat etsen de bişey değişmiyor..olay partimuhabbeti değil ki takımdeğil ki bu
 
evet oo oluyor devlet akanlık kadrosuna alıyormuş önce daha sonrada kurum değşikliği adı altında branşı doğrultusunda bir bölüme artık neyse kpss iptal olmadan önce bi gazete konusuyduu ozaman okumuştum bide bende sırada geçmem am a şeytan bu öyle büyük konularada acaba diyorum yaparmıydım henüz cevaplayamadımama sanırım yapardım fırsatım olsa yinede bilmiyorum
 
ben yapamam gene de llah doğru düşünmeyi nasip etsin insan oğluyuz,yapmayı nasip etmesin bana..olokma benim çocuğumun boğazından geçecek
 
partiyii destekleyince onun yaptıgı her şeyide otomatikman desteklemek gerekir bence ben nekadar desteklersem destekliyim bazen acaba oluyormu diyorum oda güvenimi sarsıyor sonra yine yok ya olmuyordur deyip kendi çizdiğim doğrularımda ilerliyorum ikilemeye düşmek babında
 
konu kim yapardı kim yapmazdı değil bence arkadaşlar, tamam belki bu sorular kime sunulsa yapardı ama devletin buna göz yumması olayı çığırdan çıkaran, ben temmuzda 75 almıştım ve 600. olmuştum branşımızda ama şimdi sözleşmeli olur mu diyorum, bunun sorumlusu kopya çeken değil göz yuman devletimizdir, başımızdakilerdir...
 
ha işte inan bende oo duygulardayım ama şeytan buu ya tabi inşallah kimse haram lokma çocuguna yedirmesin yemesin bi nevi piyango gibi düşünüyorum almıyorum ki çıkmasın ama biri bana hedi ye etse ve çıksa para ben yemem bu parayı dermiyim
 
işte tam daa bunu diyorum yanio veya bu fark eder mi?insanoğluyuz neticede nefsmiz hataya müsayit ama devlet başka birşey devletbuna göz yummamalıydı a veya b partisi mühim değil ki olmamalıydı yaşanmamalıydı ...ilkinde eşşekler gibi çalışan bşr arkadaşım 90almıştı ama ciddi karı burnunda kursatn çıkamadı denemeleri falan da harikaydı kız ikinci apıln sınava bir gün öce doğum yaptığından giremedi amliyatlı olduğu içinbunun hesabını kimverebilir mesela?
 
evet arkadaşım bence güzel nokat bu keşke sabahki de iptal olsaydı ama bence kopya çekenler eli kolu uzun kişler neden benim senin önüne gelmez bu sorular şimdi onlar onca para dökmüş hiç madur edilirlermi ne yapalım böyle bi çözüm yine onlar birinci çünki genel kültür katsayısı daha yüksek onların kaybı sadece netlerinden olsun puanlarından değil
 
oda kısmett ama limm o bambaşka bişey hayırlısı buymuş kii allah bilir ondaki sırrı kaç kişi sınavı görememiş kaza olmuş şu olmuş bu olmmuş bence o taktir ilahi artık
 
sonuçta ciğercikedisi bakıpkaldıkama bu mu adalet peki?ben bütün kışkursa gittim kızıma gündüzben baktımders çalıştım gece eşim baktı kursa gittim tekmaaşistanbul da geçim zor mutfağımdan çocuğun rıskın kestim kurs parası için sınav iptal ooldu bir umut 1 ay için yeni bir kursa daha yazıldım yine testler testler testler sonuç?20net fazla 3 puan düşük birpuan neden kopya çekmediğimiçin cezalandırıldım?
 
oda kısmett ama limm o bambaşka bişey hayırlısı buymuş kii allah bilir ondaki sırrı kaç kişi sınavı görememiş kaza olmuş şu olmuş bu olmmuş bence o taktir ilahi artık

tedbir bizden takdir allah tan arkadaşım o zaman kapını açıkbırak gece dua et hırsız girmesin diye..sen kapını kiltle duanı et halahırsız giriyorsa ozaman kader dersin...
 
yanii bende senin gibiyim şimdiye kadar hiç çalışmamıştım kppss ye ama iptal olunca eşek gibi çalıştım kıızmdan bakımından taviz verdim eşim işten gelince adam zar zor bide kızıma baktı derken 40 net artmış ama hiç bi işe yaramadı keşke çalışmasaydım diyorum zaman kaybı gibi görüyorum dersi şimdi de hevesim kaçtı
 
hepimiz üzerimizden oynanan oyunların kurbanıyız aslında belki o kopyalarda yalandı çünkü gerçekçi bir kopya olayı olsa sabah ki oturumda iptal edilirdi, birilerini bizlerin önüne geçirmek için oynanan oyunlardı. ayrıca geçen sene sözleşmeli atananlara verilen bir vaat vardı onları kadroya alacaklardı bu yüzdende bizim puanlarımız yüksek netlere rağmen düşük gösterildi ki onlar kadroya geçsin.
 
ama ben anlatamadım yanı kızdaki kısmet bence tamamen kaderinde böyle varmış bunu tedbirini oo lamazkii onu yapması gerekeni yapmış ve dersini çalışmış eşşeğini saglam bağlamış ama tevekkel allah bu defa sınava girememesi ni sağlamış ne yapa bilirdiki o
 
neys arkadaşlar ben yatıyorumbelki rüyamda kendimi yakın bir yere atanmıgörürüm=)) iyigeceler sizlere zaten ne kadar tartışsak boş cami ne kadar büyük olursa olsun hoca bildiği duayı okurmuş...biz uygulayanlar kısmındayız bekleyip göreceğiz artıkama hakikaten allah herkese gönlüne göre gönlünün hak ettiği kadarını versin..bizim de bir yerden yüzümüz güler bir gün,bize de vaad ettiği güzel günler vardır hakkın...herkese iyi uykular..
 
bence bunun kısmetle falan filanla alakası yok, insanların kısmetinde olanı elinden aldılar.
 
bu da ilğinç bi yaklaşım şimdiye kadar böyle düşünmemiştim zaten araştırmada bir çok kitaptaki karalama yapılan kalemle cevap anahtarındaki kalem uyuşmamıştı buda cevap anahtarıyla başkalarını oynadıgını ispatlamıştı olabilir senin dediğinde
 
iyi uykular sana
 
hepimie=)) zaten cümleten uyuyoruz baksanıza =)) hoşçakalın=)))
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst