inanmayacaksınızbiliyorumamaben fatura sırasında bile çocuğum ağladığı halde başkasının sırasına geçemeyen bir insanımpısırıklıtan değil hakkını yemekistmediğimden..dolayısıyla ister inanın ister inanmayın ama soruları önüme koyupüstüne para verseler kul hakkından korkar bakmazdım .. çendesuçlu çektiren de... ama dedm şu ki ispat edemiyoruz pekçok şeyi ,artı ettiklerimizde de bir halt olmuyor minareyi çalan kılıfı hazırlıyor...adam kimyacı,kimya öğretmeniolarak atanamayınca devlet memuru olarakişe başlıyor iki ay sonra pattttt kurumlar arası geçiş haydi bir okulda kimya öğretmenioluveriyor!