Kasım 2009 Atamaları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan seraziz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:21
benim anlamadığım ortalama seksenmilyon nüfuslu bir ülkeye 20 bin tane 30 bin tane olsa olsa her sene 40 bin 50 bin öğretmen almak bu kadar zor mu ya,zor mu ya zor mu ya zor mu ya bir ülke egitim ve sağlık yönünden eleman talep edemiyorsa yüz karası bir ülkedir
 
herkes birşey söylüyor.ne olacak şimdi mevcut sözleşmeliler kadroyamı geçecek yoksa atanmamış öğretmenlermi atanacak.ne olacak konumuza dönelim.tartışmayalım.valla siteyi kapatacaklar.
 
herkes birşey söylüyor.ne olacak şimdi mevcut sözleşmeliler kadroyamı geçecek yoksa atanmamış öğretmenlermi atanacak.ne olacak konumuza dönelim.tartışmayalım.valla siteyi kapatacaklar.


haftaya resmi açıklma ile hepsi netleşir.. şu an kik durumu var malesef
 
herkes birşey söylüyor.ne olacak şimdi mevcut sözleşmeliler kadroyamı geçecek yoksa atanmamış öğretmenlermi atanacak.ne olacak konumuza dönelim.tartışmayalım.valla siteyi kapatacaklar.


ben atanmayanlar atanacak anlıyorum ama.
 
hüşa arkadaşım senn puanın 60 lardaydı öle hatırlıyrm sen atanırsın Allahın izniyle
 
arkadaşlar bütün haberleri izledim,nimetin bütün konuşmalarını dinledim.10 bin öğretmen alıcm diyo ama asla kadrolu lafı çıkmıyo ağzından...dediği bir konuşması varmı söylermisiniz varsa izleyeyim kafama çok yakılıyoooooooooooo
 
bence konuşulanları duymamak biz kendi işimize bakalım.
 
arkadaşlar bütün haberleri izledim,nimetin bütün konuşmalarını dinledim.10 bin öğretmen alıcm diyo ama asla kadrolu lafı çıkmıyo ağzından...dediği bir konuşması varmı söylermisiniz varsa izleyeyim kafama çok yakılıyoooooooooooo
bu aatamada sözleşmelide alım olacak ama bizleri burda ilgilendiren kontenjan miktarı ki ben miktarıda az çok biliyorum ama belki arta bilir de düşebilirde.ama o.ö.ö alımı az olaacak kadrolu ve sözleşli alımı olacak
 
arkadaşlar bütün haberleri izledim,nimetin bütün konuşmalarını dinledim.10 bin öğretmen alıcm diyo ama asla kadrolu lafı çıkmıyo ağzından...dediği bir konuşması varmı söylermisiniz varsa izleyeyim kafama çok yakılıyoooooooooooo


nimet çubukcu konuştu mu gerçekten. şimdiye kadar hep yazılı açıklmamları okuduk. link varsa paylaşabilirmisin? bizde dinlesek.
 
haki elbise arkadaşım o.ö alımı az olacak derken sizce ne kadar olacak
 
bu aatamada sözleşmelide alım olacak ama bizleri burda ilgilendiren kontenjan miktarı ki ben miktarıda az çok biliyorum ama belki arta bilir de düşebilirde.ama o.ö.ö alımı az olaacak kadrolu ve sözleşli alımı olacak

evet sana katılıyorum bende az olcağını düşünüyorum.umudum 2010 kpss sine kalmadan hepimizi ataması..ama şu sınıfçılarlada acığı kAPATACAKLAR!
 
bene imza kampanyasına katıldım:)
 
haki elbise arkadaşım o.ö alımı az olacak derken sizce ne kadar olacak
ki bu bilgiyi kesinl,kle birebir üst düzey bi bürokrattan duydum 300-500 arası olacak sözleşmeli ve kadrolu ile beraber 1000i bulmuyaacak
 
Sayın öğretmenlerim,eğtimci arkadaşlar....

Bunlar nasıl msjlar böyle silmeye başladım,ama baktım ki sonu gelmiyor...
Lütfen atışmak yerine konu ile ilgili konuşurmsunuz...Sizi rahatsız edenleri bildirin.

Rica ediyorum...saygıyı yitirmeyelim.
 
arkadaslar beni aydınlatın sözlesmelimi olacak yoksa hepsi kadrolumu ben meri ?????
 
126 tane tartısma içerikli mesaj silindi.Arkadaşlar başka işimiz yok mu bizim.Alanımızla ilgili bir sürü olay oluyor siz herseyi bırakmıs tartısıyorsunuz hiç yakışmadı.
Öğretmen ve öğretmen adayı olduğunuzu unutmayın.
Konu başlığına sadık kalın.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst