Kasım 2009 Atamaları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan seraziz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:21
ssaassrrreBiz şimdi kaldık mı böle ortada...
 
arkadaşlar gerçekten çok gerginiz beklemediğimiz gelşmeler oldu bu şekilde birbirimiz kırıcı şeyler yazmayalık bundan sonra ne yapacağız onu düşünelim yeliz arkadaşımın dediği gibi hepimiz eğitimciyiz asıl sorun şimdi ne yol izleyip neler yapmamız gerektiği konusunda görüş bildirmek
 
Kasım ayı bitmeden 10 bin kadrooo süperrr:)))))bizim branş için 3 binden bahsediliyo. Ay çok şükür yaa inş. eşimin yanına gelmek kısmet olacak.
 
benim anlamadığım ortalama seksenmilyon nüfuslu bir ülkeye 20 bin tane 30 bin tane olsa olsa her sene 40 bin 50 bin öğretmen almak bu kadar zor mu ya,zor mu ya zor mu ya zor mu ya bir ülke egitim ve sağlık yönünden eleman talep edemiyorsa yüz karası bir ülkedir
 
Kasım ayı bitmeden 10 bin kadrooo süperrr:)))))bizim branş için 3 binden bahsediliyo. Ay çok şükür yaa inş. eşimin yanına gelmek kısmet olacak.

Arkadaşım puanın kaçtı?
 
Kampanya | abbasguclu.com.tr

Arkadaşlar Abbas Güçlü alımların fazla olması için imza kampanyası başlatmış.. Sayı ne kadar çok olursa o kadar iyi.. Bakanlığa bildirilecekmiş ona göre.. Ben katıldım..
 
bildiğim kadarıyla aralık 15 ine kadar sözleşmelilerin kadroya geçeme meselesi tbmm ye ulaşırsa şubat atmaları için sorun ortadan kalkacak ve çokları atanacaktır..
ama kasım için önümüzdeki haftayı beklemekte yarar var
 
Kampanya | abbasguclu.com.tr

Arkadaşlar Abbas Güçlü alımların fazla olması için imza kampanyası başlatmış.. Sayı ne kadar çok olursa o kadar iyi.. Bakanlığa bildirilecekmiş ona göre.. Ben katıldım..

arkadaşlar abbas güçlünün imza kampanyasına bizde katıldık.eşim de destekleyip katıldı.hepinizi eşlerinizi,arkadaşlarınızı kampamyaya katılmaya bekliyoruz.belki alım artabilir.....:110103_aphextwinz_p
 
ben de katıldım.. hocam ne kadar destek o kadar ekmek..
bu böyle olacak
 
arkadaşlar dünden beri sitenin sayfalarını okuyorum,bilgi alrım paylaşırım diye.ama konuşulanlar birbirine laf atma konunun dışında herşey var yani,hiç gerek yk bence.valla paylaşmak içn açıyorum siteyi içimden yazmak gelmiyo muhabbetlerin kimi çok boş.
 
eeeee bugüne kadar haklı çıktık ya .. ondandır :)
 
:) arkadaşlar bırakın ya allah aşkına ben gülüyorum... şunlara cevap vermeyin
 
evet bu kasım ayını etkilemez.. şubatı etkiler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst