benim anlamadığım ortalama seksenmilyon nüfuslu bir ülkeye 20 bin tane 30 bin tane olsa olsa her sene 40 bin 50 bin öğretmen almak bu kadar zor mu ya,zor mu ya zor mu ya zor mu ya bir ülke egitim ve sağlık yönünden eleman talep edemiyorsa yüz karası bir ülkedir