Arjin02 tam olarak sormak istediğini anlayamamış olabilirim ama anladığım kadarıyla ve bildiğim kadarıyla anlatayım yanlışım varsa doğruyu bilen arkadaşlar lütfen benide düzeltsin....,
ek dersler artık haftalık 15 saat üzeriden hesaplanıyor hafta baz alınıyor.
bende ücretli çalıştım daha önce bildiğim kadarıyla anlatayım....ben şu an kadroluyom ilköğrteimde çalışıyorum haftalık 30 saat derse giriyoruz 15 saati maaş karşılığı 15 saat ek ders karşılığı....ücretli çalışan arkadaşlar ise 30 saatin hepsini ekders olarak alırlar yalnız onlrdan farklı olarak biraz daha kesinti yaparlar mesala kadorluluların ek ders ücreti tahminen 5.80 civarı ama ücretlilerin bundan biraz daha azolur
aldığın ek derse göre sen de kadrolusun 315 alan arkadaşlar hangi tarihler arası ek dersi onu öğren istersen ona göre daha net bir hesaplama yapabiliriz...
Bu arada ata ücretlimisin yoksa tam günmü çalışıyosun?