EK DERS KATLİAMI

nasıl oluyor ya:) ben 437 aldım (1-29 şubat) yarım gün çalışıyorum
 
ata sen kadrolumusn ben usta öğretıcıyım 437 aldım
 
ya ben anlamdım bu 437 de nerden arkadaşlar neye göre değişiyo kadrolu usta öğretici bi zahmet idareye danışırmısınız
 
Arjin02 tam olarak sormak istediğini anlayamamış olabilirim ama anladığım kadarıyla ve bildiğim kadarıyla anlatayım yanlışım varsa doğruyu bilen arkadaşlar lütfen benide düzeltsin....,
ek dersler artık haftalık 15 saat üzeriden hesaplanıyor hafta baz alınıyor.
bende ücretli çalıştım daha önce bildiğim kadarıyla anlatayım....ben şu an kadroluyom ilköğrteimde çalışıyorum haftalık 30 saat derse giriyoruz 15 saati maaş karşılığı 15 saat ek ders karşılığı....ücretli çalışan arkadaşlar ise 30 saatin hepsini ekders olarak alırlar yalnız onlrdan farklı olarak biraz daha kesinti yaparlar mesala kadorluluların ek ders ücreti tahminen 5.80 civarı ama ücretlilerin bundan biraz daha azolur
aldığın ek derse göre sen de kadrolusun 315 alan arkadaşlar hangi tarihler arası ek dersi onu öğren istersen ona göre daha net bir hesaplama yapabiliriz...

Bu arada ata ücretlimisin yoksa tam günmü çalışıyosun?
 
ilginç yaa herkesin cok farklı arkadaslar nasıl oluyo bu benim de 180 yattı şubat ayı ya
 
prdon yaa ben zaten ek ders ile çalışıyorum sadece:)
 
hımm ama benim 350 almış dedğim arkadaşım kadrolu yarım gün ve ilköğretimde
normalde şubat ayının ekdersi eğer ekstıra tatil kar tatili gibi bişey yoksa 265 falan alması lazım ama o 350 almış fatoş26 varsa kar tatili bunuda hesap et
 
ben tam gün çalışıyorun bu ay 1 hafta 2 gün kar tatili oldu, bi haftada 2 gün raporluydum ek ders 220 ytl aldım.
 
tuhaf şey bende ilköğretim de yarım gun çalışıoprum 2 gün kar tatili oldu izin filan almadım 180 yattı
 
arkadaşlar 2 gün tatil olunca 15 saat yani 1 haftalık ek ders kesiliyor 1 gün tatil olursa 4 saat kesiliyor
 
o değişti hocam ben sevk aldığım gün sadece 3 saat kesiliyo.iptali geldi onun be 1 hafta raporluydumpek fazla bi kaybım olmadı
 
Kadrolu yarım gün çalışıyorum şubat ek dersim 260 ytl. Ayrıca arkadaşlar bir gün sevkli olunca ek ders kesilmiyor. Benim kesilmedi, sorduğumda ayda 4 gün sevk hakkımızın olduğunu söylediler
 
o değişti hocam ben sevk aldığım gün sadece 3 saat kesiliyo.iptali geldi onun be 1 hafta raporluydumpek fazla bi kaybım olmadı

Bizim burada hala devam diyor şayet yazısı varsa yollarmısınız?Gülisin dedği gibi ayda 4 sevk hakkımız da ek ders kesilmiyor eğer ayda 4 den fazla sevk alıp gitmezseniz 4 sonrakiler kesiliyor bizde uygulama böyle ve ders saatlari haftalık baz alınıyor eskiden aylıktı....Benim bildiğim bu eğer bununla ilgili elinde yazı olan varsa gönderirse seviniirm....
 
pardon hocam daha önceki yazınızda yanlış anlamışım dediğiniz doğru kusura bakmayın.
 
Merhaba arkadaşlar.Okul öncesi öğretmenlerinin genel hastalığı olan faranjitten:)bugün doktora gittim.doktor iki gün istirahat verdi.Acaba raporluyken ek ders alınıyormu yoksa ek dersim kesilecekmi?
bir arkadaşım artık kesilmediğini söylemişti ama ne kadar doğru bilmiyorum.Eğer siz bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim..
 
Teşekkürler arkadaşım verdiğin bilgi için.tam tahmin ettiğim gibiymiş hatta fazlası:)neyse canım cana geleceğine mala gelsin derlerya.Sağlık olsun...
 
evet.haftalık girmek orunda olduğunuz ders saati var. 18 saat.18 saati doldurmanız gerekiyor.18 saatten sonra gireceğiniz ders başına 5 küsur alırsınız.raporluyken kesiliyor.Benim bildiğim ayda 4 kez sevk alır ve raporsuz ayakta tedavi görürseniz kesinti olmaz.4 ten fazlası için kesiliyor.birde bayramlarda kesilmeyecekti.milli bayram tatillerinde.
 
Hımmm şimdi anladım.Bende yönetmelikte şu 4 kez sevk alma olayını okuduktan sonra aklım karışmıştı.Demekki rapor alınca kesiliyor...
 
arkadaşım haftada 1 gün ayakta tedavi şeklinde sevk alırsan ekders ücretin kesilmiyor. O gün için doktor istirahat verirse raporlu sayılıyorsun ve o günün ücreti toplam 7 saat kesiliyor. Yani biz öğretmenler haftada 1 gün hastalanabiliriz. Oda rapor almadan.
 
İnsan öğretmen olunca hastalanmaya bile korkuyor..zaten birsürü ilaç parası veriyoruz,üstünede ek ders kesilince...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst