Arkadaşlar ben Kayseri'de görev yapıyorum.Söylediğiniz gibi kaale alınmama durumlarıyla hiç karşılaşmadım.Belki okulumla alakalı bi durum bilmiyorum ama tam tersi her seminere her toplantıya çağırıldım.Müdürümüz haber aldığı her seminerden gitmek zorunda olmasam dahi beni haberdar etti.Hatta bazı özel okulların yılsonu gösrerisi davetiyeleri kendi adına geldiği haldeo hep beni haberdar etti.Üstelik çok babacan bi tavırla da bu tarz toplantı,seminer yıl sonu gösterilerine katılmamın kendimi geliştirmem için çok önemli olduğunu hatırlattı her defasında.
Açıkçası Kayseri'de okul öncesi eğitim önemseniyor.Son bir yıl içinde açılan anasınıfı sayısında büyük bi artış oldu.Bazı liselerin bünyesinde bile anasınıfı var.Her toplantımız da da okul öncesi eğitimin yaygınlaşmasının bizim elimizde olduğu söyleniyor bize.
7 çok geç.Okul öncesi eğitim çok önemli.Lütfen bunu herkes anlasın.