Arkadaşlar üzgünüm ama kötü bir haberim var ben bu gün yapılan ek dersimize göz attım.Ramazan bayramı haftasında sadece pazartesi gününü tam vermişlerdi diğer günlere 1 er saat yazmışlardı. Neden diye sorduğumda maaş karşılığı dersini tamamlayamadığınız için dendi.Bu olay bana çok saçma geldi.Neymiş efendim bayram tatilinde ders ücreti kesilmeyecekmiş!!! Bir taraftan kes başka taraftan ver.Ne anladım ben bu işten!!!
Bu arada kadrosuz usta öğreticilerin,arefe günü yarısı kesildi bayrama yani 12 sinde zaten yok.diğer günler tam.