OKUL ÖNCESİNİN ÖNEMİNDEN BAHSETMEK İSTERDİK AMA ÜLKEMİN 0-6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN UMUTSUZLUĞUMUZ OKADAR ARTTI Kİ BİZDEN BAHSETMEK DAHA ÖNCELİKLİ OLDU..
Biliyorsunuz ki ülkemizde okul öncesi 57 ilde zorunlu oldu bu illerdeki okullarda birçok anasınıfın yanı sıra bu illerde bağımsız anaokullarıda açıldı ancak öğretmen alımlarına baktığımızda ihtiyacın yarısı dahi değil. milli eğitimlerden açıklama istediğimizde vekil öğretmenlerle kapatılacağından bahsediliyor ve bu yıllardır bu şekilde yapılıyor.
PEKİ VEKİL ÖĞRETMENLR KİMLER:
1) Atanamayan öğretmen arkadaşlarımız = madem öğretmenlik yapabilecek durumdalar neden atanmıyorlar?
2) Okul öncesi Öğretmenliğinde okumakta olan öğrenciler = madem 3 . sınıfta öğretmenlik yapabilecek durumdayız neden 4 yıl okuyoruz?
3) yüksek okul mezunları= atamalarda 4 yıllık mezunu olmak şartken eğitmim dersleri almayanlar nasıl oluyorda vekil öğretmenlik yapabiliyorlar
4) diğer bıranşlardan 2 haftalık kurs görenler= madem 2 haftada okul öncesi öğretmeni olunabiliyor neden üniversitede bir bölüm açıldı ki
5) Sınıf öğretmenleri = sınıf öğretmenleri bu mesleği yapabiliyorsa şimdiye kadar neden yapmıyorlardı neden üniversitelerde bu bölüm açıldı bizim hocalarım neden bu bölüm için yıllarını harcayıp profesör oldu.. madem aynı düzeydeyiz bizlerde sınıf öğretmeni olalım.
ŞİMDİ SORUYORUM BU ŞEKİLDE ÇALIŞAN VEKİL ÖĞRETMENLER TABAN PUANI AŞAMAYAN YADA AŞIPTA ATANAMAYAN ÖĞRETMENLERDEN ÇOK MU DAHA İYİ ÖĞRETMENLER ?
MADEM OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ÖNEMLİ YAPTIKLARI UYGULAMA NE KADAR DOĞRU?
OKUL ÖNCESİNİN ÖNEMİNDEN BAHSETMEK İSTERDİK AMA ÜLKEMİN 0-6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN UMUTSUZLUĞUMUZ OKADAR ARTTI Kİ BİZDEN BAHSETMEK DAHA ÖNCELİKLİ OLDU..
Biliyorsunuz ki ülkemizde okul öncesi 57 ilde zorunlu oldu bu illerdeki okullarda birçok anasınıfın yanı sıra bu illerde bağımsız anaokullarıda açıldı ancak öğretmen alımlarına baktığımızda ihtiyacın yarısı dahi değil. milli eğitimlerden açıklama istediğimizde vekil öğretmenlerle kapatılacağından bahsediliyor ve bu yıllardır bu şekilde yapılıyor.
PEKİ VEKİL ÖĞRETMENLR KİMLER:
1) Atanamayan öğretmen arkadaşlarımız = madem öğretmenlik yapabilecek durumdalar neden atanmıyorlar?
2) Okul öncesi Öğretmenliğinde okumakta olan öğrenciler = madem 3 . sınıfta öğretmenlik yapabilecek durumdayız neden 4 yıl okuyoruz?
3) yüksek okul mezunları= atamalarda 4 yıllık mezunu olmak şartken eğitmim dersleri almayanlar nasıl oluyorda vekil öğretmenlik yapabiliyorlar
4) diğer bıranşlardan 2 haftalık kurs görenler= madem 2 haftada okul öncesi öğretmeni olunabiliyor neden üniversitede bir bölüm açıldı ki
5) Sınıf öğretmenleri = sınıf öğretmenleri bu mesleği yapabiliyorsa şimdiye kadar neden yapmıyorlardı neden üniversitelerde bu bölüm açıldı bizim hocalarım neden bu bölüm için yıllarını harcayıp profesör oldu.. madem aynı düzeydeyiz bizlerde sınıf öğretmeni olalım.
ŞİMDİ SORUYORUM BU ŞEKİLDE ÇALIŞAN VEKİL ÖĞRETMENLER TABAN PUANI AŞAMAYAN YADA AŞIPTA ATANAMAYAN ÖĞRETMENLERDEN ÇOK MU DAHA İYİ ÖĞRETMENLER ?
MADEM OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ÖNEMLİ YAPTIKLARI UYGULAMA NE KADAR DOĞRU?
çok doğru sanki bizim eksikliğimiz matemetik sorularını çözememek.Bize meslek liselerinde matematik dersi vermeyen, üniversite okumaya teşvik eden ve ek puan verip avantajlı kılan milli eğitim şimdi kpss de matematik yapamadığımız için bizden aslında bilmeden kendinden hesap soruyor.Bizlere de niteliksiz öğretmen diyor. Daha kötüsü de bölümümüze diğer branşları geçirip mesleğimizi elimizden söküp alıyor.Alın teriyle okunmuş 7 senenin hakkına asıl bu bir çelişki, adaletsizlik,haksızlık ve niteliksizlik değil mi?
katiliyorum arkadaŞimbize meslek liselerinde matematik dersi vermeyen, üniversite okumaya teşvik eden ve ek puan verip avantajlı kılan milli eğitim şimdi kpss de matematik yapamadığımız için bizden aslında bilmeden kendinden hesap soruyor.bizlere de niteliksiz öğretmen diyor. Daha kötüsü de bölümümüze diğer branşları geçirip mesleğimizi elimizden söküp alıyor.alın teriyle okunmuş 7 senenin hakkına asıl bu bir çelişki, adaletsizlik,haksızlık ve niteliksizlik değil mi?