Merhabalar Okul Öncesi Forum Resmi Web Sitesi 'Biz BÜYÜK Bir Aileyiz'

Foruma ücretsiz kayıt olarak mesaj gönderebilir, yeni konular oluşturabilir ve diğer üyeler ile etkileşim içine olabilirsiniz.

Çeşitli Konularda Günlük Plan Örnekleri

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
416
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
38
konunun burda olması daha ii taşıdım bilgin olsun....ayrıca en üstte bulunan arama böülümüne tıklayıp günlük plan yazarsan arkadaşlarımızn eklediği planlara ulaşabilirsin...aramıza hoşgeldin.......
 
Katılım
6 Şub 2007
Mesajlar
38
Tepki Skoru
0
Puanları
0
4 yaş için hazırlanmış yıllık plan örneği arıyorum sizde varsa benimle paylasırmısınız

(konuyu nereya açacağıma karar veremedim kusura bakmayın)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
106
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
37
bende günlük plan hazırlayacağım ama nasıl hazırlayacağımı şaşırdım :(

bu sitedeki örnek planlar gibi şema içerisinde mi hazırlayacağım ?

yoksa düz alt alta sıralı mı ?
 
Katılım
30 Ocak 2007
Mesajlar
907
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
48
http://www.okuloncesiforum.org/uploads/ff0b9d9f42.zip
umarım işinize yarar
 
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
84
Tepki Skoru
0
Puanları
0
canım bılıyosun bu sene planlar degıstı o yuzden sadece m.e.b bakarsan orda orneklerı var hepsı aynı sadece yıllık plana bakarak hedefler degısıyo hergun aynı hedef olmamamlı okadar
 
Katılım
6 Şub 2007
Mesajlar
38
Tepki Skoru
0
Puanları
0
teşekkür ederim ben özel anaokulunda çalıştığım için bundan yeni haberim oldu hedefler artık amaç olmuş...
ama uygulamalarda bi değişiklik varmı onu bilmiyorum
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
162
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
teşekkürler berna :) :) :)

elbette işe yarar bu sitede bulunan tüm bilgiler çok değerli :) :) :)
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
81
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
GÜNLÜK PLAN

PSİKOMOTOR ALAN
Amaç 1 : Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme.
Kazanımlar 2 : Değişik yönlere yuvarlanır.
Amaç 4 : Küçük kaslarını kullanarak belirli bir güç gerektiren hareketleri yapabilme.
Kazanımlar 4 : Malzemelere elleriyle şekil verme.

SOSYAL DUYGUSAL ALAN
Amaç 2 : Duyguları fark edebilme.
Kazanımlar 4 : Duygularını müzik,dans,drama vb. yollarla ifade eder.
Amaç 6 : Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme.
Kazanımlar 2 : Grup etkinliklerine kendiliğinden katılır.
Kazanımlar 4 : Aldığı sorumluluğu yerine getirir.
Kazanımlar 10 : Grup etkinliklerinde kurallara uyar.
Amaç 10 : Toplumsal yaşamın nasıl sürdüğünü kavrayabilme.
Kazanımlar 1 : Toplumda farklı rollere sahip kişiler olduğunu söyler.
Amaç 11 : Estetik özellikler taşıyan ürünler oluşturabilme.
Kazanımlar 1 : Estetik bedensel hareketlerle yürür / dans eder.
Kazanımlar 2 : Özgün şiir, öykü, şarkı, vb. söyler.
Amaç 13 : Çevresini estetik bakımdan düzenleyebilme.
Kazanımlar 1 : Çevresinde gördüğü güzel / rahatsız edici durumları söyler.

DİL ALANI
Amaç 1 : Sesleri ayırt edebilme
Kazanımlar 1 : Sesin kaynağını söyler.
Kazanımlar 3 : Sesin özelliğini söyleme.
Amaç 4 : Kendini sözel olarak ifade edebilme
Kazanımlar 2 : Sohbete katılır.
Kazanımlar 4 : Belli bir konuda konuşmayı sürdürür.
Amaç 6 : Sözcük dağarcığını geliştirebilme
Kazanımlar 5 : Zıt anlamlı sözcüklere örnek verir.
Amaç 5 : Dinlediklerini çeşitli yollarla ifade edebilme.
Kazanımlar 3 : Dinlediklerine ilişkin sorulara cevap verir.
Kazanımlar 4 : Dinlediklerini özetler.

BİLİŞSEL ALAN
Amaç 15 : Nesnelerle basit toplama ve çıkarma yapabilme
Kazanımlar 1 : Nesne grubuna belirtilen sayı kadar nesne ekler.
Kazanımlar 2 : Nesne grubundan belirtilen nesne kadar nesne ayırır.
Kazanımlar 3 : Nesneleri kullanarak toplama yapar.
Kazanımlar 4 : Nesneleri kullanarak çıkarma yapar.
Amaç 16 : Belli durum ve olayla ilgili neden sonuç ilişkisi kurabilme.
Kazanımlar 1 : Bir olayın olası nedenini söyler.

ÖZBAKIM BECERİLERİ
Amaç 1 : Temizlik kurallarını uygulayabilme.
Kazanımlar 7 : İçinde bulunduğu çevreyi temiz tutar.



ETKİNLİKLER ÖĞRENME SÜRECİ




SERBEST ZAMAN
SDA A.2 K.4
● Çocuklar gelmeden önce ilgi köşelerinde gerekli hazırlıklar yapılır.
● Sınıfa gelen çocuklarla selamlaşıldıktan sonra oynamak istedikleri ilgi köşelerine yönlendirilir.
● Müzik köşesine öğretmen gazoz kapakları ile hazırladığı parmak ziller ile çomak zilleri köşeye yerleştirir.
● Bu müzik aletleri ile çocukların kendilerine yeni ritimler oluşturmalarını sağlayıcı yönergeler verir.
● Evcilik köşesinde öğretmen, değişik şekillerde bay ve bayan şapkaları ile giysiler koyar.
● Çocukların bu şapkalar ve giysiler ile kendilerine değişik görünümler vermelerini sağlayıcı yönlendirmelerde bulunur.
● Çocukların hazırladığı giysiler ile kendilerine değişik rollerde düşünmelerini sağlayıcı yönergeler verir.
● Kukla köşesine çeşitli karakterleri yansıtan kuklalar koyulur.
● Kuklalar ele takılarak konuşturulur.
● Çocukların ilgileri çekilir. İlgilenen çocuklar kuklalarla birbirlerine gösteri yaparlar.
● Sınıf toplandıktan sonra kahvaltıya gidilir.


SANAT
PMA A.4 K.4
SDA A. 6 K.2 – 4 – 9 A.13 K .1
ÖB A.1 K.7
● Masaya büyük bir karton kutu, küçük kibrit kutuları, el işi kağıtları, fon kartonu, artık malzemeler, yapıştırıcılar, makas gibi malzemeler konulur.
● Çocuklara bu malzemeleri kullanarak bir manav dükkanı yapılacağı söylenir.
● El işi kağıtları verilerek küçük kibrit kutularını kaplamaları istenir.
● Kutular kaplandıktan sonra çocuklarla beraber büyük karton kutu artık malzemelerle dışı süslenir.
● İçi elişi kağıdı ile kaplanır.
● Öğretmen yapmış olduğu tuz seramiğini çocuklara dağıtır.
● Dağıttığı yoğurma maddesini ile çeşitli sebze ve meyveler yapmaları için çocukları yönlendirir.
● Artık malzemelerle dışı süslenen ve içi kaplanan kutuya kalın bir karton ile tezgah yapılır.
● Elişi kağıdı ile kaplanan küçük kutular tezgahın üzerine yerleştirmeleri için çocuklar yönlendirilir.
● Yoğurma maddeleri ile yapılan sebze ve meyveler bu kutuların içine konulur.
● Etlik sonunda çocuklara sınıfın nasıl göründüğü sorulur.
● Daha sonra tef ile ritm tutarak bir oyun ile sınıfı hp beraber toplayacakları söylenir.
● Çocuklar zıp zıp zıplasın dendiğinde sınıfa dağılırlar.
● Hop hop hoplansın denildiğinde çocuklar oldukları yerde hoplarlar.
● Top top toplansın dendiğinde ise bulundukları yeri toplamaya başlarlar.
● Etkinlik malzemeleri toplanıp yerlerine yerleştirmeleri için çocuklara yönergelerle rehberlik edilir ve türkçe etkinliğine geçilir.







TÜRKÇE
SDA A.10 K. 1 DA. A.4 K.2 A.5 K. 3 - 4

● Öğretmen çocukları rahatça görebileceği bir şekilde sandalyelere oturmaları için rehberlik eder.
● Çocuklarla güncel olaylarla ilgili sohbet eder.
● “Çocuklar sabah gelirken bir hastanenin önünden geçtim”. Siz hastaneden kimlerin çalıştığını biliyor musunuz? Hasta olduğunuzda sizleri kim bakıyor diyerek çocukları düşüncelerini söylemeleri için fırsat tanır.
● Öğretmen çocuklara toplumda iş bölümü olduğunu çeşitli meslekler bulunduğu ile ilgili bilgi verir.
● Çocukların bu konudaki görüşlerini dinlenir.
● Daha sonra “Çocuklar benim bir yeğenim var. Oda anaokuluna gidiyor ve çok güzel bir parmak oyunu öğrenmiş ben sizinle beraber oynamak istiyorum.”der
● “Baş parmağım” adlı parmak oyununu ilk önce öğretmen sözlerini söyler ve hareketlerin tamamını kendisi yapar.
● Sonra mısra mısra söyler ve hareketlerini çocuklarla birlikte yaparlar.
● Birkaç kez parmak oyunu oynanarak pekiştirilir.
● Büyüyünce Ne Olsam? adlı hikaye tepegöz ile anlatılır.
● Hikayede geçen meslekler sahiplerinin neler yaptıkları hakkında çocuklarla konuşulur
● Çocuklara büyüdüklerinde ne olmak istedikleri anne babalarının ne meslekleri hakkında sohbet edilir.
● Çocukların yapmak istedikleri meslekleri canlandırmalarına fırsat verilir.




MÜZİK
SDA A.11 K. 2 ● Öğretmen, çocuklardan sandalyelerini kaldırmalarını ve yanına gelerek daire olmalarını ister.
● Daire tamamlanınca yere oturulur.
● Öğretmen her öğrencinin önüne birer lego koyar elindeki zile her vurulduğunda çocukların kendi önündeki legoları yanındaki arkadaşının önüne koyması gerektiğini çocuklara açıklar bu şekilde vuruş sayısı artırılarak ritm çalışmaları tamamlanır.
● “Telefon” adlı şarkıyı öğretmen bir kez söyler.
● Daha sonra öğretmen mısra mısra bölerek çocukların tekrar etmesini sağlar.
● Birkaç kez şarkı hep beraber söylenir.
● Öğretmen bireysel olarak söylemek isteyen çocuklara fırsat tanır. Oyun etkinliğine geçilir.




OYUN VE HAREKET
PMA A.1 K.2
SDA A.11 K .1
DA A.6 K.5
● Müzik etkinliğinin ardından öğretmen, çocuklara yan yana durmalarını sağlar.
● “Şimdi her biriniz birer oklavasınız ve hep birlikte yufkalar açacağız ama bunun için yere uzanmalısınız” der.
● Öğretmen “ben başla dediğimde çeşitli yönlere yuvarlanacağız” der ve öğretmen oyunu başlatır.
● Oyun arada bir durdurularak yufkalara bakılıyormuş gibi yapılır.
● Çocuklar oyuna ısındırıldıktan sonra hareketli oyuna geçilir.
● Öğretmen “Çocuklar şimdi sizinle şöyle böyle sallarım adlı çok güzel bir oyun oynayacağız ama bu oyunu oynamamız için için hep beraber el ele tutuşup halka olacağız der ve bir tekerleme söyleyerek halka olmalarını sağlar.
● Çocuklara önce oyunumuzun şarkısını söyleyeceğim, beni çok dikkatli dinleyin çünkü oyunu oynarken hep beraber söyleyeceğiz der.
● Oyunun şarkısı söylenirken hareketleri de yapılır. Sonra çocuklarla birlikte tekrar edilir.
● Oyun çocuklarını ilgi sürelerine göre devam eder.
Daha sonra dinlendirici bir etkinliğe geçilir.
●“Şimdi sizlerle zıttını bulma oyunu oynayacağız” der.
● “Bu oyun için ben sizlere kelimeler söyleyeceğim, sizde o kelimelerin karşıtını bana söyleyeceksiniz. Örneğin Siyah-Beyaz, açık-kapalı gibi” açıklamasını yaparak oyunu başlatır.
● Bir süre oyun bu şekilde oynanarak oyun etkinliği tamamlanır.

FEN VE MATEMATİK
DA A.1 K. 1 – 3
BA A.16 K.1
● Öğretmen fon kartonuna yapıştırılmış çeşitli madeni ve kağıt paraları koyarak çocukların incelemelerini için yönlendirir.
● “Kağıt parayı katlayabiliriz, şeklini değiştirebiliriz. Peki ya madeni parayı?
● Yere düştüğünde hangi sesi çıkarır?
● Suya atılırsa hangisi batar? Gibi çeşitli sorular sorarak çocukların çok yönlü düşünmelerini sağlar.
● Daha sonra içi su dolu bir leğen getirilerek çocuklardan madeni para ve kağıt parayı leğene atmaları istenir.
● Hangi paranın battığını ve hangisinin batmadığını gözlemlemeleri sağlanır.

OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK ÇALIŞMALARI
BA A.15 K. 1 – 2 – 3 - 4
● Öğretmen sınftan toplandığı oyuncaklarla ;
● Bize buradaki oyuncakları sayar mısın?
● Buradaki oyuncaklardan üç tane ayırır mısın?
● Arkadaşının ayırdığı üç oyuncağın yanına iki oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu söyler misin?
● Arkadaşının oluşturduğu beş oyuncağın yanına dört oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu sayar mısın?
● Arkadaşının oluşturduğu dokuz oyuncaktan üç top çıkartıp kaç oyuncak kaldığını sayar mısın?
● Altı tane olan oyuncakların yanına iki oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu söyler misin.
● Arkadaşının oluşturduğu sekiz oyuncaktan beş oyuncak çıkartıp kaç oyuncak kaldığını sayar mısın.
● Kalan üç oyuncaktan bir oyuncak çıkartıp kaç oyuncak kaldığını sayar mısın.
● Kalan iki oyuncağın yanına dört oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu sayar mısın.
● Oluşan atı oyuncağın yanına bir oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu sayar mısın.
● Oluşan yedi oyuncaktan üç oyuncağı çıkartıp kaç oyuncak kaldığını sayar mısın.
● Kalan dört oyuncağın yanına altı oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu sayar mısın.
● Oluşan on oyuncaktan beş tanesini diğer tarafa ayırır mısın.
● Beş oyuncağın yanına üç oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu sayar mısın.
● Oluşan sekiz oyuncaktan yedi oyuncak çıkartıp kaç oyuncak olduğunu sayar mısın.
● Bir oyuncağın yanına bir oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu sayar mısın.
● İki oyuncağın yanına iki oyuncak daha koyup kaç oyuncak olduğunu sayar mısın.
●Öğretmen, sözel yönergelerden sonra, fotokopi ile çoğalttığı materyalleri çocuklara dağıtır ve yönergeye uygun olarak çocukları yönlendirir.

DEĞERLENDİRME


















BİLGİ YAPRAĞI

PARMAK OYUNU
Baş Parmağım

Baş pamağım
(Eller arkada saklanır.)
Baş parmağım
(Sağ el yumulu.Parmak açık ve dik olarak arkadan çıkarılır.)
Nerdesin?Nerdesin?
Buradayım!Burdayım!
Nasılsın efendim.
Teşekkür ederim.
(İki parmak tokalaşır.)
Parmak kaç.
(Sağ ve sol el kapalı arkaya saklanır.)
Parmak kaç.
(Sonra sırası ile İşaret parmağı, orta parmak, yüzük parmağı, küçük parmak kullanılarak oyun tekrarlanır.)







MÜZİK ETKİNLİĞİ

TELEFON
Telefonun delikleri içinde
Ufak tefek parmaklarım yüzünden
Bir bilseniz başıma ne geldi
Küçük kardeşimin yüzünden
Babam evde yokken telefon eder
Bütün şehri rahatsız eder
Sayıları bilmez küçük yumurcak
Bilmeyiz ne zaman akıllanacak
1-1-2 den ambulans geldi
1-1-0dan itfaiye geldi
1-1-5 polislerinmiş
Kızdılar babamı alıp gittiler
















HİKAYE

BÜYÜYÜNCE NE OLSAM?
Yıllar Önce Çiğdem ablanız da çocuktu. Tıpkı sizin gibi okula gitti. Ona da aynı soruyu soran olmuştu. Büyüyünce ne olacaksın? O da: “Öğretmen olabağım diye yanıt vermişti.
Yıllar geçti… Çiğdem okudu, büyüdü. Öğretmen oldu. Şimdi sizin gibi, mini mini öğrencileri var. Onları çok seviyor. En iyi biçimde eğitmeye çalışıyor. İleride iyi, doğru, yaralı insanlar olsunlar diye…
Çiğdem abla bir yandan da merak ediyor : Acaba öğrencileri büyüyünce ne olmak istiyorlar? O da bu soruyu, öğrencilerine sordu. Minik eller, yanıt vermek için havaya kalktı. Öğretmen hepsine tek tek söz verdi. Hepsini ilgiyle dinledi…
Banu, söz alınca ortaya çıktı. Başladı dans etmeye… Herkes önce şaşırdı. Sonra da alkışlamaya başladılar. Banu, dansı bitince arkadaşlarını ve öğretmenini selamladı. “Sanırım ne olmak istediğimi anladınız,” dedi. Anladınız mı peki?
Tolga : “ Ben kuşları çok seviyorum. Onlar gibi uçmak istiyorum. Kanatlarım yok ama, havada yolcu taşıyan bir taşıt var. Onunla dünyanın her yerine uçmak, her yeri görme istiyorum!” Tolga sizce hangi mesleği seviyor?
Gizem dedi ki: Annem bana yemek nasıl yapılır, onu öğretti. Birçok yemek nasıl yapılır, biliyorum. Büyüyünce ben de yemek yapacağım. Yemeklerim o kadar lezzetli olacak ki yiyenler, daha yok mu diyecekler.” Gizem, sizce hangi mesleği anlatmaya çalıştı.
Söz alan Süha, pencerenin önüne geçti. Güya dışarıya bakıyor, önündeki kağıda bir şeyler çiziyordu. Sonra çizdiği şeyleri boyar gibi hareketler yaptı. Sonra arkadaşlarına döndü. “ Ben “ dedi. “Doğayı seviyorum, Onu anlatmak istiyorum. Renk renk, cıvıl cıvıl!..”Sizce Süha, büyüyünce hangi mesleği yapmak istiyorum?
“Vınnn, vınnn! diyerek ayağa kalktı, bilin bakalım? Emre kalktı.Güya araba kullanıyordu. Direksiyonu sağa sola çeviriyor, bir yandan da “ Da – di- da – di!...” diye bağırıyordu. Emre sizce hangi mesleği anlatıyor olabilir?
Burak, ayağı kalkınca hangi mesleği yapacak diye merak etti. O arkadaşlarının yanına gitti. Ağzını açtırdı, içine baktı. Gözlerini inceledi. Sırtını dinledi. Sonra kağıda bir şeyler yazar gibi yaptı. Ne dedi biliyor musunuz? “Geçmiş olsun” Sizce Burak, büyüyünce ne olmak istiyordu?
Herkes “ne oluyor” der gibi Tuğçe’ye bakıyordu. Tuğçe oralı bile olmadı. Arkadaşlarının boyunu, kollarını ölçer gibi yaptı. Sonra; bir şeyler çizdi. Makasla kesti. İğneyle dikti. Diktiği şeyi arkadaşına giydirdi. “Harika oldu!” dedi. Tuğçe’nin gönlünde yatan meslek sizce hangisidir?
Sınıfın en uzun boylusu Gürsu’ydu. O da söz aldı. Olduğu yerde birtakım hareketler yapmaya başladı. Bir şeyi yere vurarak zıplattı. Bir başkasına attı. Gürsu, kendine gelen şeyi tuttu. Yukarıya doğru etti. Seyirciler, “Sayı!” diye ayağa kalktılar. Gürsu’yu alkışladılar. Söyleyin bakalım Gürsu büyüyünce ne olmak istiyor?
Sınıfın en sessiz kızı Arzu, söz alınca çok heyecanlandı. Elleri birbirine dolaşsa da ne demek istediğini herkes anlamıştı. Arzu, arkadaşının saçlarını tarar gibi yaptı. Makaksa keser, düzeltir gibi yaptı. Şekil verdi. Arkadaşı da, “Teşekkür ederim. Bu saç bana çok yakıştı.” Dedi. Arzu büyüyünce ne olmak istiyor, söyler misiniz?
Büyünce herkes bir meslek sahibi olacak, öyle değil mi? Timur mesleksiz kalacak değil ya! O da yapmak istediği mesleği anlattı. Bir şeyler yoğurdu, kesti, dizdi. Pişirdi, tadına baktı, baktırdı. Onun için “ Pastacı, aşçı, fırıncı, dondurmacı…” diyenler oldu. Timur sizce hangi mesleği sevdiğini anlattı?
Herkes bir şeyler anlatır da Burcu durur mu? Parmaklarını kullanarak yazı yazar gibi yaptı. Sonra.. Parmağıyla sayfaları çeviri gibi yaptı, yazdıklarını okudu…”Bakalım başkalarını ne diyecek? Dedi. Herkesin önüne, o şeyden birer tane bıraktı. Söyleyin bakalım, Burcu büyüyünce ne olacak?
Herkes söz almış, büyüyünce ne olmak istediğini anlatmıştı. Yok yok, söz almayan bir kişi kalmıştı. Bu Suay’dı. Öğretmen onu kaldırdı. Suay:” Ben büyümek istemiyorum. Hep çocuk kalmak istiyorum. Büyüyünce oyun oynayamam ki! Dedi. Bu yanıt, herkesin hoşuna gitti. Suay, büyük bir alkışı hak etti.











OYUN ETKİNLİĞİ

Yufka Açma

Öğretmen, çocuklara yan yana durmalarını söyler. Daha sonra “şimdi her biriniz birer oklavasınız ve hep birlikte yufkalar açacağız” der. Bunun için yere uzanılır. Öğretmen “ben başla dediğimde çeşitli yönlere yuvarlanacağız” der ve “başla” diyerek oyunu başlatır. Oyun arada bir durdurularak yufkalara bakılıyormuş gibi yapılır.



Zıttını Bulma

Öğretmen. “Şimdi sizlerle zıttını bulma oyunu oynayacağız” der. “Bu oyun için ben sizlere kelimeler söyleyeceğim, sizde o kelimelerin karşıtını bana söyleyeceksiniz. Örneğin Siyah-Beyaz, açık-kapalı gibi” açıklamasını yaparak oyunu başlatır.







Şöyle Böyle Sallarım

Ben sağ kolumu ileri veririm.
(Sağ kol ileri uzatılır.)
Şöyle böyle sallarım.
( Kol sallanır.)
Yerimde dönerim.
(Olduğun yerde dönülür)
Ben sol kolumu ileri veririm.
Şöyle böyle sallarım.
Yerimde dönerim
Ben sağ bacağımı ileri veririm.
Şöyle böyle sallarım.
Yerimde dönerim.
Ben sol bacağımı ileri veririm.
Şöyle böyle sallarım.
Yerimde dönerim.
Ben kafamı ileri veririm.
Şöyle böyle sallarım.
Yerimde dönerim.
Ben popomu ileri veririm.
Şöyle böyle sallarım.
Yerimde dönerim.
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
81
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Bu hafta uyguladığım plan bu staj yaptığım yer çok beğendi umarım işinize yarar. Bu arada çizelge halinde hazırladım.
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
81
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Birde aslında bu kadar açmaya gerek yok. Bizden böyle istedikleri için ben çok açtım.
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
3
Tepki Skoru
0
Puanları
0
arkadaşım ya sen bulduysan banada atarmısın ----------------------
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
59
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
36
Yengeç bu planı sen hazırladın değil mi yani bir yerden hazır almadın???
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
81
Tepki Skoru
0
Puanları
0
Yaş
39
Tabiki ben hazırladım ne oldu ki. Çeşitli kaynaklardan tabiki yaralandım ama alıntı falan değildir.
 
Katılım
8 Mar 2007
Mesajlar
1
Tepki Skoru
0
Puanları
0
arkadaşlar orman la ilgili günlük plan örneğine ihtiyacım var
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
8
Tepki Skoru
0
Puanları
0
selam ya arkadaşlar engelliler haftası için günlük plan örnekleri olanlardan yardımlarınızı bekliyorum şimdiden tşk ederim:36_13_3:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
45
Tepki Skoru
0
Puanları
0
bu konuyla ilgili pek kaynak yok kendiniz bir hikaye yaratabilirsiniz
ayrıca güzel bir oyun var drama gibi
çoçuklara yönerge veriyorsunuz onlar uyguluyor
örnek gözünüzü kapatın ne hissediyorsunuz(kör insanlar bunu hep yasıyor açıklamasını yaparsınız)
kulaklarınızı kapatın,dizlerinizin üstünde yürüyün elleriniz yokmuş gibi yapın gibi yönergeler
siz geliştirirsiniz
umarım işinize yarar
 

Giriş yap

Okul Öncesi Forum TV

000
Gün
00
Saat
00
Dakika
00
Saniye
Canlı yayına kalan süre.

18 Yıldır Sizlerle

18 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Üst