Sözleşmeli alımı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan funda özay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:15
SÖzleŞmelİ ÇaliŞİansÖzleŞmelİye baŞvuruyapamaz.arkadaŞim...geÇengÜn ben Öylededİm.
Siralamam 11297.busefer enfazla 1800 kİŞ İgİder kadroya kaliyo 9497 bu 9497nİn İÇİnde 4.siniflar 3.siniflar ve Şuanda sÖzleŞmelİ ÇaliŞanalr var.
 
arkadaşlar yanlışim varsa düzeltin lütfen sınava giren yaklaşık 18 bin civarı bunun 10 bini geçen yıl sözleşmeli atanan olsa bide daha evvelden sözleşmeli çalışanlar var bide 9 temmuzda atanlar ayrıca 3 sınıfta giren bide mezun olamayanlar da bunun içinde bunlar hep sıralamayı etkiler sıralamaya bakıp olmaz demeyin bakın görün sözleşmeliler yerlerine bir gitsin ortada bir şey kalmayacak zaten 9 temmuzdan sonra 2000 civarı kalmıştı atanamayan sonra mezunlarda 4500 civarı olacak deniliyordu benca ilk atama bekleyen 6500 civarı bununda 1500 ü kadrolu gider 5000 kalır diyerleri zaten çalışıyor olacak sözleşmeli olarak hepsi yerlerine gidecek tekrar başvuru hakları varmı bilmiyorum eger onlar başvurmazsa puanların düşme ihtimali olabilir
söz. tekrar söz. başvuramaz ancak kadrolu alıma başvurabilirler..
 
kadrolu da ne kadar düşerse ,sözleşmeli için şans o kadar yükselir.26.tercih yapan 65-68 lilerinde atanacağını düşünüyorum ben.
 
sıralamaya göre 1800 de 67.684 e düşüyor...
 
17bin 779 kişi girmiş sınava ve sonnucu kişi 12.207 puanalmış.
 
hocam o sıralamalar daha çok değişir atamadan sonra filiz ve trend hocamın dediği gibi içinde sözleşmeli çalışan 4 sınıfa geçenlerde var
 
ayrıca bizim amacımız kontenjan sayısını artırmak sesimizi ne kadar duyurursak hakkımız olanı alırız
 
szöleşmelide taban yine 40 olacak gibi.bencebu sınava giren 17bin 779 kişiden 2077tanesi 40 ın altında puanlalanalr.
geriye kaldı 15702 kişi.bu 15bin 702 den 1800 ü kadroya geçse.kalan 13bin902 bubun zaten 10bini sözleşmeli olanlar.geriye kalıyor 3bin 902 sizce şans varmı yokmu arkadaşalr.bakın hesabı yanlışsa söyleyin lütfen...
 
hocamanlatmak istediğmi ozaten sözleşmeliler sözleşmeliye başvuru yapamaz.yukarda yazdığım hesaplamalara bakınız ve mail atmaya devamediniz umutsuzluk yok arkadşalr....umutsuzluk yok eylülde atanacaz bitti....
 
tamam işte aklın yolu bir arkadaşlar acaba ben mi saçmalıyorum diyordum demekki öyle degilmiş zaten hepimiz hergün meil atıyoruz halimi bir görseniz gülersiniz mail atarken bir elimde bebegim sırtımda 2 yaşımdaki oglum bir yandan büyük ogluma laf yetiştiriyorum ben bile bu halde atabiliyorken lütfen arkadaşlar sizdende daha çok destek bekliyoruz ayrıca işletme mezunları da eger gerçekten alıyorlarsa bunu bir araştıralım direk mahkeme açalım
 
hocamanlatmak istediğmi ozaten sözleşmeliler sözleşmeliye başvuru yapamaz.yukarda yazdığım hesaplamalara bakınız ve mail atmaya devamediniz umutsuzluk yok arkadşalr....umutsuzluk yok eylülde atanacaz bitti....

evet hocam eylülde atanacaz bittttiiiiiiiiiiiiii
 
Arkadaşlar görüyorum ki belirsizlik hepimizin dayanma noktasını kırmış....Sabır taşını çatlatmış...Sadece kendimi zannediyordum ama herkes aynı dertten yakınıyor gördüm.hergün nette girip ne olmuş ne yorumlar var site site dolaşmaktan yoruldum.Heleki evliyseniz vede çocuğunuz varsa iş daha da zor.Allah bu mübarek ramazan ayında bize öncelikle sabırversin, ardından hakkımızda hayırlı olan yerlerde atanmamızı nasip etsin.İnş hepimiz atanırız.Tüm umudum sözleşmelide...
 
amin hocam inşallah yine umutlandım birden bakalım ne kadar sürecek ben bile kendimi tanıyamıyorum buaralar satim satimi tutmuyor herkes tatil yapar güzel güzel bizimde bu seneki payımıza bunlar düştü ne diyeyim bizi bu hallere getirenler Allahından bulsunlar
 
pardon saatim iki a ile yazılacaktı yanlışlık oldu
 
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım .Fakat sürekli takip ediyorum siteyi.Bende mesaj gönderiyorum.Umutsuzluğa kapılmayalım.Bence kadrolu sayısını bilerek az verdiler.Geçen yıl alım çok olmuştu.Sayıyı fazla tutmuş olsalardı sözleşmeliler kadroya geçecekti ve yeni alım olmayacaktı.Sözleşmeli alım daha fazla olabilir bence.
 
arkadaşlar merhaba bende birşeyler yazmak istiyorum.bu sayının kadroluda bu kadar az verilmesinin bir sebebi var temmuz kadrou atamada 700 küsür kişi açılmıştı 627 kişi tam rakam olmayabilir atma oldu 70 kişi başvurmadı oyüzden sözleşmeli alım 627 oldu kadroluya başvuru olmadığı için sayıyı az tuttular çünkü puanlar düşük 60 tan aşağı çekemezlerdi geçen sene çok alım yaptılar.bir diğer nokta biz sınıfçılar gibi değiliz ücretliyle açık kapatabiliyoruz.şu anda ücretliye kaç kişi b aşvurcak diye aç kurtlar gibi bekliyorlar.tek dertleri az parayla çok kişi çalıştırmak .sizi sonuna kadar destekliyorum.benim puanım 50 ama inanın çok az kişi kaldı ve ümit var.ücretliye başvurmazsak.kişi sayısı artacak.herkes değil ama 40 akadar olan puanlar hala şansı var.ben hepimiz için birşeyler yapmaya çalışıyorum ama aldığım cevap şu ücretliyle kapatmak varken niye sözleşmeli alalım.danıştay bu işi çözer diye düşünüyorum geçen senede öyle olmadımı iki yıllıklara sınıf verilemez onlar öğretmen değil bu konuda yoğunlaşmak lazım ben kuşadasındayım burada bağımsız anaokullarında üç tane iki yıllk çalışan ücretli vardı.hepimize kolay gelsin
 
yeliz arkadaşım seni gördügüme daha dogrusu foruma girdigine çok sevindim nasılsın
 
iyiyim canım ben hep burdayım sizi takip ediyorum sadece yazmıyordum.bu arada her an sınav iptal olabilir hazırlıklı olmalıyız yeni bir sınav olabilir.kızım rahat bırakmıyor sonra görüşürüz.
 
arkadaşalr gerçekten zaman çok kıymetli kaymetmemek gerek sürekli mail ve telle umarım artık bizi milemezler gerçi hakkımızı arıyoruz sonuçta
 
Hocam kesinlikle size katılıyorum.Ben de bu sitede yeniyim ama sürekli takip ediyorum.Arkadaşlar ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİĞE başvurmayın.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst