merii45 ve lavinya hocam 22 ve 23 eylülde sözleimeli alım olacağını nereden dydunuz kaynağı nedir açıklayabilirmisiniz umarım doğrudur çünkü her kafadan ayrı bi ses çıkıyo biri sözl. alım oucak diyo birleri olmuycak diyo kime neye inanacağımı şaşıdım artık bu mübarek günlerde hakkımızı yiyen o kopyacılarıda allaha havale ediyorum allah büyüktür diyorum umud ediyorum ama her seferinde umudumuzu kırıyolar yeter ama artı yaaaaaaaaaaaa
arkadaşım zaten artık bi önemi kalmadı atamalar ertelendi dolayısıyla sözleşmeli alım da ertelenecektir. ama ben 22-28 eylül diye okudum şuan o linki bulamıyorum sana ama goole'dan arattırırsan bulabilirsin