Sözleşmeli alımı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan funda özay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:15
merii45 ve lavinya hocam 22 ve 23 eylülde sözleimeli alım olacağını nereden dydunuz kaynağı nedir açıklayabilirmisiniz umarım doğrudur çünkü her kafadan ayrı bi ses çıkıyo biri sözl. alım oucak diyo birleri olmuycak diyo kime neye inanacağımı şaşıdım artık bu mübarek günlerde hakkımızı yiyen o kopyacılarıda allaha havale ediyorum allah büyüktür diyorum umud ediyorum ama her seferinde umudumuzu kırıyolar yeter ama artı yaaaaaaaaaaaa

arkadaşım zaten artık bi önemi kalmadı atamalar ertelendi dolayısıyla sözleşmeli alım da ertelenecektir. ama ben 22-28 eylül diye okudum şuan o linki bulamıyorum sana ama goole'dan arattırırsan bulabilirsin
 
merhaba arkadaşlar. bu meiller falan beni çok yordu. az kişi destek oluncada bıraktım. artık siteye girmek istemiyorum. fakat yine de bir bakıyorum. Allah hepimizin hayırlısıyla atanmamızı nasip etsin. benim umudum kalmadı artık bişeyden.

shee_ kill hocam mesaj attım. eğer görüşemezsek yarın sabah sitedeyim
hocam sakın böyle birşey yapmayın meb istediğide bu mücadele etmeyen kendisine verilen şeylerle yetinen hakkını aramayan öğretmenler boşunamı 4 yıl emek verdik ne zorluklar içinde bitirdik şimdi bu kadar yaklaşmışken pes etmek hiç birimize yakılmaz sabır hocam inşallah hakkımız olanı alacaz lütfen sizde biraz kafanızı dinlendirin aramıza geri dönün
 
9 temmuz da atananların durumu ne olacak ayın 1 inde başlama yapacaktık şu anda ne olucak bilgisi olan varmıı
 
yenı uey hocam....acıkögretımde aktıf ögrencı sayısı 2900 kısı bunun 2337 kısısı 4.sınıfta olup uygulama yapanlar dıger 600 kısıde uygulama yapmıs vermıs dersını ama dıger dersler vermeemıs kısıler....anadolu unıversıtesının sıtesınde ögrencı sayılarımız adresınde var ...örgunde okuyanda 2000 kısı onada baktım ben....

Hocam bilgi için teşekkürler. Ama bizim bölüme örgünde okuyan çocuk gelişimcilerde başvurabiliyor.Ayrıca bir üniversitede anaokulu öğretmenliği adı altında öğrenci alınmış 2006 yılında.bunlarla beraber örgündekilerin sayısı artmıyor mu sence???
 
2010 puanıyla atanmadınız sizinki iptal olmaz
 
yenı uey hocam....acıkögretımde aktıf ögrencı sayısı 2900 kısı bunun 2337 kısısı 4.sınıfta olup uygulama yapanlar dıger 600 kısıde uygulama yapmıs vermıs dersını ama dıger dersler vermeemıs kısıler....anadolu unıversıtesının sıtesınde ögrencı sayılarımız adresınde var ...örgunde okuyanda 2000 kısı onada baktım ben....

Ayrıca hocam 2006 ösym yerleşme arşivine baktım aöf ye 2050 kişi yerleşmiş gözüküyor. Önceki senelerden kalan öğrencilerle beraber uygulama dersine katılanlar 2337 kişiye çıkmıştır diye tahmin etmiştim.
 
mailto:bilgiedinme@meb.gov.tr
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/...tionEntry.aspx
http://www.akim.akparti.org.tr:8080/...svuruGiris.jsp
mailto:personel@meb.gov.tr
 
hadi arkadaşlar meb oyununu gelip pes etmek yok hakkımız olanı almalıyız buda birlik beraberlikle olur
 
yani toplam kaç kişi var bu belirsizlik sürüyor ondan sonra puanlar yerinden oynamıyor
 
arkadaşlar bu bizim karşımıza çıkan ilk ve son fırsat olacak ya bu sene mücadele edip hakkımız olanı alıp atanacağız yada dört yıl okuyup ömür boyu ücretli ,özellerde yada evde lisans diplomasıyla oturacağız tercih sizin ya hepbirlikte devam edelim yada pes edelim yorumlarınız bekliyorum
 
merii45 ve lavinya hocam 22 ve 23 eylülde sözleimeli alım olacağını nereden dydunuz kaynağı nedir açıklayabilirmisiniz umarım doğrudur çünkü her kafadan ayrı bi ses çıkıyo biri sözl. alım oucak diyo birleri olmuycak diyo kime neye inanacağımı şaşıdım artık bu mübarek günlerde hakkımızı yiyen o kopyacılarıda allaha havale ediyorum allah büyüktür diyorum umud ediyorum ama her seferinde umudumuzu kırıyolar yeter ama artı yaaaaaaaaaaaa

arkadaşım bu açıklamayı geçen hafta bakanlık müsteşarı yapmıştı fakat atamaların ertelenmesinden dolayı sözleşmelide ertelenecektir.Allah sabır versin hepimize.
 
Bence hepsİnİ bİrseferde yapacakalr arkadaŞlr ..............
 
kimse pes etmesin çocukları uyuttum devam ediyorum.n.çubukçu tel:0-532-3372940 sorarsanız sen aradınmı diye evet aradım şimdilik çalıyo açan yok ama ben geçen sene bu telefondan bi bayanla görüşmüştüm.
 
nİye busene deĞİlmİŞ? Hayirdir bİrduyumunuz varsa paylaŞin bÖyle felakaet tellali gİbİ konuŞmayin....İnsanalrin umutlarini yikmayin hepİmİz ayni ortakamaÇ İÇİn uĞraŞiyoruz ve madem dİĞer branŞalrda taban 0 oluyorsa yada 21 oluyorsa bİzdede olmali dİyedÜŞÜnÜp ona gÖre davraniyoruz.lÜtfen dÜzmantikla bakmayin siralmalrin fazlaliĞina aldanmayin hesaplar ortada bİraz dİkkatlİ davranin lÜtfen lÜtfen lÜtfen...................

arkadaşım kendimizi kandırmayalım fazla alım yapmaz niye bunu kabullenmiyorsun 70 bin sınırı var sözleşmeliyi nasıl alsınki anlamıyorum kadroludan sözleşmeliye geçen kadar alır gönül isterdi ki 10 bin alsın ama almaz ben bu durumdan memnunmuyum zannediyorsun tabiki bende fazla alım olsun isterim ama kendimizi kandırmayalım gerçekleri kabul edelim
 
Ben sizin kadar kötümser bakamıyorum yasemin hocam.Yeni pilot iller belirlendi.Bizim yerimize ücretli alımını da durdurabilirsek eğer alım çok olur bence..Ücretliden duyduğumuz rahatsızlığı mümkün olduğu kadar dile getirmemiz hayrımıza olacak .
 
memurlar nete başlık açtım arkadşaalr ücretli öğretmenliğe hayır diyenelr diye.....
 
:36_7_8::36_7_8:
 
ya zaten ancak bunu üzerine gidersek sözleşmeli alımları fazla yapmak zorunda kalırlar yoksa yapmazlar bir de arkadaşlar her sabah çok erken kalkamıyoruz malum oruç falan .şu aramalaı mail bombardımanını akşam ana haberlerine yapsak olmaz mı belki daha fazla katılan olur.zaten günün belli saatlerinde elimizdeki mailleri atıyoruz.akşam mesela aynı anda yollıyalım mı tüm haber kanallarına?
 
ya zaten ancak bunu üzerine gidersek sözleşmeli alımları fazla yapmak zorunda kalırlar yoksa yapmazlar bir de arkadaşlar her sabah çok erken kalkamıyoruz malum oruç falan .şu aramalaı mail bombardımanını akşam ana haberlerine yapsak olmaz mı belki daha fazla katılan olur.zaten günün belli saatlerinde elimizdeki mailleri atıyoruz.akşam mesela aynı anda yollıyalım mı tüm haber kanallarına?
cok haklisin burcİn hocam destekkk verin arkadaslar
 
arkadşaalr memurlar nete başlık açtım ücretli öğretmenlik için bakın ordaki arkadaşalrdan bri neyazmış..

bakın inanmayacaksınız ama bu kopya skandalını ortaya çıkarmak için forumdaki yaklaşık 20 arkadaşla birlikte geceli gündüzlü mail yagmuruna tuttuk tüm tv.leri. ugur dündarı arayanımız oldu, muharrem inceye ulaşanlarımız, abbas güçlüyü bilgilendirenlerimiz. maillerimizi canlı yayında okudular ve ilk günlerde gerçekten 10 saniyelik haber olan "kpss'de kopya iddiaları" şu an gündemin en önemli haberlerinden biri. ve görüyorsunuz ne boyutlara ulaaştı atamalar ertelendi. bütün iş yürekli davranıp yılmadan tüm medyayı haberdar etmekte
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst