yanlız hocam haziranda sadece 40 puan alıpta başvuru yapabilenleri saymışsınız benim b i arkadaşım puanı 38 di başvuramadı şimdiki puanı 49.900 yani puanlarını yükseltmiş olabilirler.
yanlız hocam haziranda sadece 40 puan alıpta başvuru yapabilenleri saymışsınız benim b i arkadaşım puanı 38 di başvuramadı şimdiki puanı 49.900 yani puanlarını yükseltmiş olabilirler.
:36_7_8::36_7_8:elanaz86 hocam şükür bi kişi daha aynı fikirde buluştuk.Ben de eski mezunum ve fazlasıyla emek verenlerdenim.Kimse kalmasın diye 10BİN atama dedim kızarlarsa diye ikileme düştünüz.Zaten yıllardır gözardı ediliyoruz ne kızması.Bu arada geçen sene Çocuk Gelişimci arkadaşlardan bize kaynak olanların sayısı hiçte azımsancaak gibi değildi,hatırlayalım.Yine aynısı olursa yarı yarıya nerdeyse çocuk gelişimciyle paylaşcaz atamaları.
nİye busene deĞİlmİŞ? Hayirdir bİrduyumunuz varsa paylaŞin bÖyle felakaet tellali gİbİ konuŞmayin....İnsanalrin umutlarini yikmayin hepİmİz ayni ortakamaÇ İÇİn uĞraŞiyoruz ve madem dİĞer branŞalrda taban 0 oluyorsa yada 21 oluyorsa bİzdede olmali dİyedÜŞÜnÜp ona gÖre davraniyoruz.lÜtfen dÜzmantikla bakmayin siralmalrin fazlaliĞina aldanmayin hesaplar ortada bİraz dİkkatlİ davranin lÜtfen lÜtfen lÜtfen...................iyi geceler herkese arkadaşlar sizi üzmek istemem ama gerçekler acıdır bu yıl çok alım olmayacak çünkü geçen sene çok alım yaptı ve dikkat çekti o yüzden fazla kendinizi kaptırmayın ümitlenmeyin derim ücretliyle dolduracaklar bende son ana kadar bekleyip yani sözleşmeli alım olduktan sonra başvuracam ücretliye veye özelde çalışacam benim hiç ümidim yok bende 10 yıldır ücretli ögretmenlik yapıyorum canıma tak etti artık bıktım bunaldım geçen sene atananlar şanslıydı ve atandılar benim bütün arkadaşlarım atandı tek ben kaldım çok zoruma gidiyor ne yapalım bizim şansımız yok .........inş bir gün olacak inanıyorum ama bu sene degil .......
Sayın hocam.Aynı hasabı bende yaklaşık 10 gün önce yaptım. Benim hesaba göre aöf 4.sınıfta okuyan 2337 kişi var ve bunlardan 840'ı mezun lmuş. Bu 840 kişiden de 35 kişi sınavdan 0 puan almış. 215 kişi 50 puan aşağısı almış, 590 kişide 50 puan üzeri almış. Merak ettiğin bir puan aralığı varsa yardımcı olabilirim.Ayrıca örgünde okuyan ; çocuk gelişimi bölümü+ ana okulu öğretmenliği bölümü + okul öncesi öğretmenliği bölümü toplam 4615 kişi var (bunuda yaklaşık 6 ay önce hesaplamıştım.)arkadaslar hazıran sözleşmeli atamasına 2959 kişiydı basvuran bunlardan 683 atandı....2276 kişi bızlerden dısarda atama bekleyenlerden kaldı....acıkögretımlılere baktım 2300 kısı dörduncu sınıf varmıs...bunların 700 gecmıs 1600 kısı kalmıs....2000 kısıde örgunde 4 sınıfta okuayn varmıs....osym arsıvınden baktım bu bıgılere....gelelım sımdı kaç kişi kaldıgına .....bu kısılerın ıcınde 2010 kpss ye gırıp puanın yukseltıp kadroluya basvuran olucak....ben onlarıda belırlıcem sıze bellı olsun kadrolu kaçta kaldıgını....hepsıne tek tek bakıyorum ....elıcem hepsını atananları kalanlarıda söylucem ....suan ıcın tahmın 6500 kısı varız...cunku atananlar olucak örgunden de acıkögretımde ....
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!