Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 27 Haz 2007
- Mesajlar
- 19
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 59
- Konum
- balıkesir merkez
Nİye Anasinifi ÖĞretmenlerİ Bu Konuda Daha Fazla Şeyler Yapmaya ÇaliŞmiyor.yÖnetmelİĞİn DeĞİŞmesİ İÇİn BİŞeyler Yapmaliyiz.genel MÜdÜrlÜge Hep Beraber Maİl Atmali DİlekÇe GÖndermeli Hatta Dava AÇmaliyiz.bİr İnsani 6 Saat Boyunca Bİ Makİnanin BaŞİnda Tutabİlİrmİsİnİz.İnsanİ İhtİyaÇlarimizi Bİle KarŞilayamiyoruz.İnsan Haklari Mahkemesİne Bİle BaŞvurabİlİrİz.fakat Önce Bİrlİk Olmaliyiz.ben MÜdÜrÜ Şİkayet Ettİm.ÇÜnkÜ Fotokopİ Çekmek İÇİn ÖĞretmenler Odasina Gİrdİm Dİye Bana Uyari Yazisi Verdİ.hamde Neden Orda BulunduĞumu Sormadan.ben Bu YÜzden EĞİtİm ÖĞretİmİ SÜrdÜremİyorum,23 Nİsan Yapmak İÇİn Komİte İle GÖrÜŞemİyorum,dÜzenleme Yapamiyorm.mÜfettİŞ Geldİ O Bİle YÖnetmelik,İnsan Haklarina Aykiri Dedİ.mÜdÜrler İstedklerİ Gİbİ Hareket Edemez.budurum İnsİyatİfe Birakilamaz ÇÜnkÜ İsteyen İnsİyatİf Kullaniyor İsteyen Kullanmiyor.ben Bunalima Gİrdİm MÜdÜr YÜzÜnden.o Zaman 12*30 Da Kapiyi Kİtleyİp 17*30 Da AÇsinlar Bİzde Dİlİmİz DiŞarda KÖpek Gİbİ Evİmİze KoŞark Gİdelİm.bu İnsanlik DeĞİl.bana SÜreklİ YÖnetmelİk BÖyle HİÇ DiŞari Çikamazsin Dİyor.tuvalet İhtİyacimi Bİle KarŞilamaya Korkuyorm.bİ Torba Psİkİyatrİ İlaci İle Ayaktayim.egİtİm Yapmak İstemİyorum.cocuklari Bensİz Birakmak İstemedİĞİm İÇİn Rapor Almiyorm.ama Nereye Kadar.