Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 27 Haz 2007
- Mesajlar
- 19
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 59
- Konum
- balıkesir merkez
eveeeeeeeeeeeeeeeeet tenefüs.izin.istirahat.adı her neyse,sadece 10 dak.bile olsa yeter.hiçmi kimsenin insafı yok.biz insan değilmiyiz.veliler hergün allah kolaylık versin deyip bırakıp gidiyorlar.onlar bile herşeyin farkında ama yöneticilerin hiçbişeyden haberi yok.artık yeteeeeeeeeeer.