Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 2 Ocak 2007
- Mesajlar
- 3,307
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
- Konum
- Düzce
sağolun arkadaşlar!
almira hocam öyle fazla ustalıkta istemiyor,yavuzcemal hocamın önerdiği gibi resim tepegöze konulup büyütülürse gayet kolay. sadece güzelce boyamak kalıyor.
bütün okul öncesi öğretmenleri beceriklidir kendinize haksızlık etmeyin bence.
mutlaka pratik bi yöntem vardır, tıpkı burda olduğu gibi...
almira hocam öyle fazla ustalıkta istemiyor,yavuzcemal hocamın önerdiği gibi resim tepegöze konulup büyütülürse gayet kolay. sadece güzelce boyamak kalıyor.
bütün okul öncesi öğretmenleri beceriklidir kendinize haksızlık etmeyin bence.
mutlaka pratik bi yöntem vardır, tıpkı burda olduğu gibi...