Sınıfınızın Duvarları şenlensin!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Nuray Çetin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:57
sağolun arkadaşlar!
almira hocam öyle fazla ustalıkta istemiyor,yavuzcemal hocamın önerdiği gibi resim tepegöze konulup büyütülürse gayet kolay. sadece güzelce boyamak kalıyor.
bütün okul öncesi öğretmenleri beceriklidir kendinize haksızlık etmeyin bence.
mutlaka pratik bi yöntem vardır, tıpkı burda olduğu gibi...
 
çok hoş ve güseller teşekkürler
 
ne diim??
tek kelimeyle HARİKA!!!
 
Hocam hepsi çok güzel.Teşekkürler.
 
resimlere ulasamıyorum
 
çok çok çok güzeller maddiyatı sağlarsam yapacam yada yaptırmayı düşünüyorum çünkü süperler
 
teşekkürler
 
gerçekten çooook harika olmuş elerinize sağlık
 
harika teşekkürler
 
bir okulöncesi kurumunun duvarları işte böyle olmalı.ellerine sağlık hocam hepsi çok güzel
 
ellerinize sağlık hangi okul çok merak ettim doğrusu hocam
 
süper bunlar...
 
ama çok güzel örnekler bunlar... bende kreşimin oyun odasını boyamıştım çok zevkliydi. teşekkürler
 
süper güzeller. ne diyeceğimi şaşırdım. bizde tüm öğetmenelrle duvarımızı boydan boya boyadık neşelendirdik. çok güzle oldu derken bunlar çook muntazam tabiiki.
 
tek kelime ile mükemmelllll
 
teşekkürler
 
teşekkürler
 
teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst