Sınıfınızın Duvarları şenlensin!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Nuray Çetin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:57
benim sınıfımı boyama gibi bir durumum yok ama sizlerin örnekleri sayesinde fikrim oldu,çalışmayı fon kartonları ile yapacağım teşekkürler.
 
Çok güzel olmuş.Elinize sağlık
 
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yine süper tesekkürler canım
 
çok güzeller paylaşım için teşekkürler
 
harikalar teşekkürler
 
hocam bunlar mükemmel çok teşekkür ederim..
 
ayyy çok güzeller keşke bizim idarede izin verse de duvarlarımızı böyle yapabilsek süperolmuş
 
yorum yazan bütün canımcıklarım teşekkürler!
 
beğendiğine çok sevindim bengicim...
 
süper aslında duvar boyamak basit tepe gözden resmi duvara yansıtıp büyütüp çizip boyuyorsunuz. örnekler çok güzel
 
basyıldım hocam mukemmel çalışmalar boyamalar harıkasınız
 
gerçekten müthiş......... teşekürler
 
ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZELLLEEEERRRRRR.....
 
çok güzeller pylaşım için tesekkürler
 
Nuray'cım uzun zamandır forumda yoktum ama bakıyorum sen hala formundasın :) Bu muhteşem paylaşımların için çoookkk teşekkürler :)
 
süper aslında duvar boyamak basit tepe gözden resmi duvara yansıtıp büyütüp çizip boyuyorsunuz. örnekler çok güzel

hocam bu yöntemi bilmiyordum. çok sağolun bizlerle paylaştığınız için..
 
Nuray'cım uzun zamandır forumda yoktum ama bakıyorum sen hala formundasın :) Bu muhteşem paylaşımların için çoookkk teşekkürler :)

canım benim çok sağol,valla bırakmak mümkün olmuyor. saçlarımız ağrıdığında bile buralarda olucaz herhalde :36_11_6::36_11_6::36_11_6:
 
herkese çok taeşekkür ederim güzel yorumları için...
 
gerçekten süper keşke bende o kadar resim yapabilseydim:( ellerinize sağlık.....
 
çoook Güzel Olmuşlar Bayildimm Paylaşim Için Teşekkürler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst