Sesİmİzİ duyuralim

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan *aslıhan*
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:15
kanal 7 haber de temmuzda 15 bin kadrolu atama demiş izleyen varmı arkadaşlar
 
izlemedim ama insallah dogrudur umarım dün gece inannın bu olumsuz yasananlar rüyama girdi sizmi izlediniz yoksa duyummu arkadasım
 
seçim öncesi asparagas bi haber değildir inşallah...
 
arkadaşlar baskılar sonuç vermeye başladı resmi açıklama gelene kadar baskıya devam
 
arkadaşlar atama olacağı zaman puanlarını yazan arkadaşlar nerede onlarında desteğini bekliyoruz bir iki kişiyle birlik olamayız çorbada sizinde tuzunuz olsun lütfen
 
eline koluna saglık arkadaşım biz çok huzursuz olduk birazda onların huzuru kaçsın hepsini arıycam
 
arkadaşlar başbakanımız şuan kanaltürk te. be mail attm durumumuzdan haberdar etmek için sizde atınki bizim çoğunluğumuz görülsün
merkezsiyaset@kanalturk.com.tr
 
basbakanı izledim artık bundan böyle sözleşmeli alım yok dedi şimdi 10 bin atama var toplamda 40 bın öğretmen eylül 1 de göreve baslayacak dedi.. Bu ne anlama geliyor şimdi..temmuzda atama olacak mı onu acıklasın bende biliyorum sözlesmeliyi kaldırdın iyi yaptında atama bekleyen öğretmenleri ne hale getirdin bunun cevabını verse yoldan köprüden önce.. bunlar agustosa 10 bın alım yapıp puanları tavan yaparlar nasıl olsa secım dertlerı de yok...Her gün aramaya karar verdim ee naptınız diye sorucam artık yok iletirim yok görüşülüyor laflarıyla bizi oyalıyorlar destek cıkalım birbirimize..
 
temmuzda atama olacak o zman benim anladigim bugun bence kesin bir aciklama olur
 
aramaya devam bakalim bugun ne diyecekler insALLAH FAYDASI OLUR
 
hadi arkadaşlar akimi aradım bu konuda çok tlf geldiğini bakana ileteceklerini söylediler diğerlerinede mail attımbirzdan onlarıda arayacağım
 
rahatsız etmeye devam
 
izlemedim ama insallah dogrudur umarım dün gece inannın bu olumsuz yasananlar rüyama girdi sizmi izlediniz yoksa duyummu arkadasım
ben izledim arkadaşım duyum değil linkide verdim zaten bakabilirsiniz
 
Kılıçdaroğlu Edremit Mitingi Konuşması

EMEKLİLER VE ÖĞRETMENLER-
”Emekli emeklemesin yasa beklemesin” yazılı dövizi de okuyan Kılıçdaroğlu, ”9 milyon emeklinin oyunu bekliyorum. Bir tek istisna bile istemiyorum. 9 milyon emekli… Emeklinin hakkını en çok ben savunuyorum. Emekliyi bu ülkede birinci sınıf yurttaş yapacağız. Onun için hiçbir emekliden fire istemiyorum. Bütün emeklilerin oyunu istiyorum. Her emekli gelecek oyunu Cumhuriyet Halk Partisi’ne inanarak, güvenerek verecek” dedi.

Kemal Kılıçdaroğlu, öğretmenlerin işsiz olduğunu öne sürerek, şöyle devam etti:

”Okumuş üniversiteyi bitirmiş. Öğrenci var okulda, okul var, bina da var. Öğrenci ile öğretmeni bir araya getiremiyoruz. Vekil öğretmendi, sözleşmeli öğretmendi, böyle çözmeye çalışıyoruz. Eğer bir ülkede öğretmene sahip çıkmazsanız, aydınlığı çocuklarımıza öğretsin diye, sorgulama yeteneğini geliştirsin diye, Türkiye’yi daha iyi tanısın diye, daha eğitimli daha bilgili toplum olsun diye, öğretmeni baş tacı yapmazsanız, sadece bizim ülkemizde değil, bu anlayışta olan bütün ülkeler gelir kalır. Bizim öğretmenlerimiz ne yapıyor? Simit satıp evini geçindirmeye çalışıyor. Mezun olmuş okuldan onu da öğretmen olarak atayamıyoruz. Atanamayan öğretmenler platformuna buradan sözüm var, aynı sözü her yerde veriyorum, atanamayan öğretmen kavramı olmayacak. Mezun olan her öğretmen öğrenciyle buluşturulacak. Ferhat ile Şirin gibi birleştireceğiz.”
 
Kılıçdaroğlu Edremit Mitingi Konuşması

EMEKLİLER VE ÖĞRETMENLER-
”Emekli emeklemesin yasa beklemesin” yazılı dövizi de okuyan Kılıçdaroğlu, ”9 milyon emeklinin oyunu bekliyorum. Bir tek istisna bile istemiyorum. 9 milyon emekli… Emeklinin hakkını en çok ben savunuyorum. Emekliyi bu ülkede birinci sınıf yurttaş yapacağız. Onun için hiçbir emekliden fire istemiyorum. Bütün emeklilerin oyunu istiyorum. Her emekli gelecek oyunu Cumhuriyet Halk Partisi’ne inanarak, güvenerek verecek” dedi.

Kemal Kılıçdaroğlu, öğretmenlerin işsiz olduğunu öne sürerek, şöyle devam etti:

”Okumuş üniversiteyi bitirmiş. Öğrenci var okulda, okul var, bina da var. Öğrenci ile öğretmeni bir araya getiremiyoruz. Vekil öğretmendi, sözleşmeli öğretmendi, böyle çözmeye çalışıyoruz. Eğer bir ülkede öğretmene sahip çıkmazsanız, aydınlığı çocuklarımıza öğretsin diye, sorgulama yeteneğini geliştirsin diye, Türkiye’yi daha iyi tanısın diye, daha eğitimli daha bilgili toplum olsun diye, öğretmeni baş tacı yapmazsanız, sadece bizim ülkemizde değil, bu anlayışta olan bütün ülkeler gelir kalır. Bizim öğretmenlerimiz ne yapıyor? Simit satıp evini geçindirmeye çalışıyor. Mezun olmuş okuldan onu da öğretmen olarak atayamıyoruz. Atanamayan öğretmenler platformuna buradan sözüm var, aynı sözü her yerde veriyorum, atanamayan öğretmen kavramı olmayacak. Mezun olan her öğretmen öğrenciyle buluşturulacak. Ferhat ile Şirin gibi birleştireceğiz.”

işte arkadaslar durum ortada surda 3-4 günümüz var atanan vede atanamayan ögretmenler lütfen bizler söz verildigi halde iptal ettiler atanan arkadaslar ınanın sizin acınızdan cok sevindik ama lütfen biz atanamayanlara destek cıksanız sizlerde bizler gibi daha 4-5 gün önce aynı sıkıntıları yasadınız lütfen bakın kılıctar oglu herkezi atayacam diyor herkezi olmasada ihtiyac olan bölümleri kesin atama yapar bence ücretli rezilligi altında bizleri süründürmez lütfen sizlerde bizler gibi 12 hazıranda destek vererek bizlerinde atanmasını saglayın sizler nasılsa atandınız iptalde edemezler ama lüğtfen gercekten bizleri yanlız bırakmayın dün aksam basbakanımızı bende izledim sordu soruyu ama sunucu 6 temmuzda alım olacak dememdi sadece bundan sonraki alımlar kadrolu olacak dedi eger yine kazanırsalar agustosta alınacak ögretmenlikte kpss puanı 70 assagı düşmez dersane ye gitmedende herkez 70 alamaz bizler de ömür boyu ücretli kölelik altunda sömürülürüz lütfen herkez birlik olup bişeyler yapmalı
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst