Sesİmİzİ duyuralim

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan *aslıhan*
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:15
az önce ak parti genel merkezini aradım konuyu sizden daha iyi biliyoruz dediler bende bizlere verilen sözün tutulmasını istiyoruz 6 temmuz sözleşmeli olmayacağı için kadrolu olsun dedim insanlar sizden en kısa zamanda net bir açıklama bekliyor artık çelişkili açıklamalardan bıktık dedim.bana söylediği bakanlığımız atamaları sadece ağustosta yapacaktı ama sizden gelen baskılar neticesinde 30.000 ek alım yaptık dedi.demek ki baskı yapınca her şey olabiliyor. durmayalım 6 temmuz için baskı kurmaya devam edelim...
 
Sözleşmelilere Kadro Ve Yaşanan Hayal Kırklığı!

"On binlerce sözleşmeli öğretmen yıllardır kadro bekliyordu.Gecikmeli ve seçim yatırımı şeklinde değerlendirilse de, sonunda gerçekleşti... "

Hemen herkesin çok mutlu olması gerekir. Ama hiç de öyle değil.

Görünen o ki, aceleye getirildi ve ayrıntılar düşünülmedi. Mağduriyetler ve hayal kırıklıkları yaşandı.

MEB’e düşen görev, bir an önce, eleştiri ve beklentileri de dikkate alarak, herkesi olmasa da geneli mutlu edecek bir yol haritası ortaya koymaktır.

Sözleşmelilerin kadroya geçmesinde emeği geçen, irade ortaya koyan ve hayata geçiren herkesi canı gönülden kutluyoruz Devamını da bekliyoruz.

İşte ardı arkası kesilmeyen maillerden sadece bazıları:

Teşekkür Ederiz Ama…

Öncelikle sayısı 300 bini bulan ataması yapılamamış öğretmen adayları olarak 1 Haziran'da yapılan 30 bin öğretmen ataması için Milli Eğitim Bakanımız Sayın Nimet Çubukçu'ya teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Yine bu atamanın ardından sözleşmeli arkadaşlarımızın kadroya geçmesi nedeni ile boşalan yaklaşık 15 bin kişilik öğretmen alımı için verilen 6 Temmuz tarihi de atama bekleyen öğretmen adaylarımız için büyük bir umut kaynağı olmuştur.

Ancak 2 gündür gerek görsel gerekse yazılı medyada yer alan temmuz atamasının ağustos ayına bırakılması veya tam tersi yönündeki açıklamalar hepimizi tedirgin etmiştir.

Bu konunun açıklığa kavuşması için Sayın Bakanımıza şu an çok önemli bir sorumuz :

Sözleşmelilerden kadroya geçenler yerine yeni alınacak öğretmenlerin alım tarihi nedir? Eğer sınav sonrasına kalırsa 2010 mağdurları olarak 2009 puanımızı kullanamayacağımız için yine mağdur olacağız... Sınavdan önce alım olması ve takvimin seçimden önce açıklaması için bilgi bekliyoruz....
300 Bin Atama Bekleyen Öğretmen Adayı Adına .....
 
İkinci Bir Darbe yedik

TEMMUZ ATAMASINA,BAKANIN AÇIKLAMALARINA VE MEB SAYFASINDA YAYINLANAN RESMİ AÇIKLAMAYA GÜVENDİK.ANCAK ATAMALARDA OLUŞAN BELİRSİZLİK İLE MAĞDURİYETİMİZ İKİ KATINA ÇIKTI.6 TEMMUZ DA BAŞBAKAN VE MEB BAKANI NİMET ÇUBUKÇU ATAMA YAPACAĞIZ AÇIKLAMASINI TÜM KAMUOYUNA AÇIKLAMIŞTIR.FAKAT BU ATAMAYI İPTAL ETMİŞLERDİR.AÇIKLAMAYI DA SEÇİMDEN SONRA YAPACAKLARINI,BİZ MAĞDUR ÖĞRETMENLERE MEB PERSONEL SAYFASINDAN YAPTIKLARI DUYURUDA SOYLEDİLER.BİZLER İSE ATAMANIN 6 TEMMUZ DA YAPILACAĞINA İNANIP
-DERS ÇALIŞAMADIK
-YENİ SINAVA BAŞVURU YAPMADIK
-İŞİMİZDEN AYRILDIK
-ATAMAYI ZATEN ÇALIŞAN SÖZLEŞMELİLER SEBEBİYLE SINIRDA KAÇIRDIK.
-YAŞANILAN KOPYA SKANDALI ÜSTÜNE BU İKİNCİ DARBEDİR.
 
alıntı.......

günübirlik politika ile ülke yönetiliyo iki arkadaş arasında bile bu kadar tutarsızlık olamaz meb oturduğu koltuğun farkında değil sanırım ya kime güveneceğiz basın açıklması yaptı tarih kesinleşti dersi bıraktık güvendik şimdi hiç bir şey yokmuş gibi dün açıklama yapıldı....
 
alıntı....

ADANA'DAN İYİ HABER KAZIM EREN GÜLPINAR HOCAYI ARAYAN ASLI HOCA,DANIŞMANLA BİZZAT YÜZYÜZE GÖRÜŞMÜŞ VE TEMMUZDAKİ ALIMIN GERÇEKLEŞECEĞİNİ SÖYLEMİŞ! BASTIRALIM ARKADAŞLAR PES ETMEK YOK YARIN GELİN ANKARAYA
 
alıntı.....

Banada düzce ak parti ilmerkezine gittiğimde söylediler. Bizzat başbakanın özel kaleminden bilgi aldılar. 6 temmuz ataması yapılacak, şuan meb bunun üzerinde çalışıyor, ama resmi verilmiş bir karar yok dediler.. Vazgeçmek yok arkadaşlar baskıya devam .
 
Yoğun şekilde arayabileceğimiz ve baskı yapabileceğimiz numaraları buraya yazalım arkadaşlar...
  1. İstanbul Ak Parti İl Başkanlığı Tel: İstanbul İl Başkanlığı Tel: (0212) 315 86 00
  2. AKPARTİ GENEL MERKEZİ: 0312 204 50 00
  3. MEB Bilgi Edinme :0312 413 10 52
  4. MEB ÖZEL KALEMİ NUMARASI 03124240887...
  5. İstanbul milletvekilinin telefonu 05322934299
  6. NTV NİMET ÇUBUKÇUYU CANLI YAYINA BAĞLAYABİLİR..ARAMAMIZ ŞART.. Tel:0212 335 00 00 -HERKES ARASIN...
  7. 03124131788 (MUTLAKA YÜKLENİN)
  8. memurlarnet reklam bürosu 03124321529
  9. kadir topbaş özel kalem:05322135958
  10. danışman:05337483254
  11. akp genel merkez:0312204500
  12. aziz bey:05339666666
  13. personel genel müdürlüğü:03124131374
 
teşekkürler yağmur hocam elinize sağlık
 
az önce ak parti genel merkezini aradım konuyu sizden daha iyi biliyoruz dediler bende bizlere verilen sözün tutulmasını istiyoruz 6 temmuz sözleşmeli olmayacağı için kadrolu olsun dedim insanlar sizden en kısa zamanda net bir açıklama bekliyor artık çelişkili açıklamalardan bıktık dedim.bana söylediği bakanlığımız atamaları sadece ağustosta yapacaktı ama sizden gelen baskılar neticesinde 30.000 ek alım yaptık dedi.demek ki baskı yapınca her şey olabiliyor. durmayalım 6 temmuz için baskı kurmaya devam edelim...
 
Atamaya Bakan Müdür Makamı Tel No:0312 4131564
Ögretmen Atama ve Yer Değiştirme Dairesi Başkanlığı Tel No: (0312) 418 72 92 - 418 00 88 - 425 76 55
 
arakadaşlar bunlar zaten 30 bin atama yapmadı ki yarısı zaten sözleşmeli olarak çalışanlardı yaklaşık olarak 15 bin kişi yi yerleştirdiler bence 10 bin degil 15binin üzerinde bi atamayı rahatlıkla yaparlar ama bu karışıklık neden oldu anlayamadım . zaten bu atama işlerinde hiçbirsey anlaşılır degilde.
 
alıntıdır.......

ARKADAŞLAR AZ ÖNCE MEB DEN ÇOK YETKİLİ BİRİSİYLE GÖRÜŞÜLDÜ. DEMESİ ENDİŞE ETMESİNLER..!! BU KİŞİ DAHA ÖNCE OLACKLAR KONUSUNDA HEP ÖN BİLGİ ALDIGIMIZ KİŞİDİR. BU İŞ OLACAK DÜZELECEK ARKADAŞLAR...! İSTEKLERİ, TWİTLRİ, TELLERİ, GÖRÜŞMELERİ İHMAL ETMİYORUZ YİNEDE..!
türkçesi oyalamaya devam sakın baskıyı bitirmeyin gevşemek yok ankara eylemini engellemeye çalışıolar koordinatörümüz haklı aramalara tellere devam.. eylem olacak...!!!
 
alıntı.....

öğretmen adayı gençler bende bir egtimci annesiyim çocuklar birşeyler yapmadıkça bu ülkede bir yere varılmıyor birlik olun kendinizi gösterin gidin görüşün konuşun eylem yapın bu ülkede isyan etmeden hak verilmiyor hakınız olan şeyi isyan ederek almak ne demek hep birlik olun seçimden önce napın edin sesinizi duyurun
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst