Sergimizden Görüntüler

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan elifk2000
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:13
çok beğendim arkadaşım ellerine sağlık
 
hepsi buram buram emek kokuyor ellerinize sağlık.....
 
ne kadar güzeller.teşekkürler
 
sergin gerçekten güzel olmuş tebrikler.
darısı benim başıma benimde 3aralık dünya özürlüler gününde sergim var..
gerçi sizin öğrencileriniz gibi yapamasalarda benim gözümde en değerli etkinlikleri yaptılar!
inşallah sergimi sizlerle paylaşıcam.
 
çok ama çok beğendim ellerinize sağlık..teşekkürler...
 
hepsi çok güzel ellerinize sağlık
 
etkinliklerin gercekten cok guzel.birkere cocuklara hemn bastan savma falıyetler yaptırana kadar zor ve ugrasmaya yoneltmıssın bu yuzden senı tebrık ederım....
 
arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum.beğendiğinize çok sevindim.
 
eline ve öğrencilerine sağlık ne demişler 'bir elin nesi var iki elin sesi var' anlamında sen öğretmezsen kim öğretecek yawwww sağollasın:)
 
süperrlerr:)
Ellerinize sağlık..
 
ya hepsi çok güzel.
lakin bu sitede yayınlanan faaliyetler kanatimce çok ağır çocuklar nasıl yapıyor tüm bunları.hele benimkiler köy çocuğu majkas tutamıyor.
bostancı, küçükyalı,kozyatağında staj yaptım oradakilerde sıradan bir faaliyeti yapamıyorlardı
 
samyeli' Alıntı:
ya hepsi çok güzel.
lakin bu sitede yayınlanan faaliyetler kanatimce çok ağır çocuklar nasıl yapıyor tüm bunları.hele benimkiler köy çocuğu majkas tutamıyor.
bostancı, küçükyalı,kozyatağında staj yaptım oradakilerde sıradan bir faaliyeti yapamıyorlardı
iyide zaten anasınıfının amaçlerından biri bu değilmi ilk başlarda bi beklentin olmasın ama dönem sonuna kadar faaliyetler hem birikiyor hemde artık küçük kasları geliştiği için daha güzel etkinlikler çıkarıyorlar ortaya köy çocuğuda olsa "yaş grubu uygunsa eğer" yapabilecektir şüphen olmasın
 
elifk2000;
ben serginin düzenini ve sunumunu çok beğendim.
tebrik ederim!
selamlar!
:36_3_12::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42::36_1_42:
 
yanlışlıkla smill alttaki olmuş!
:36_3_12::36_3_12::36_3_12::36_3_12::36_3_12::36_3_12:
 
çok guzelle
 
herkese yorumları için teşekkür ederim.bunlar benim geçen yılki okulda yaptığımız sergiden görüntülerdi.öğretmenlik yılımın ilk yılı idi.üniversitede okurken bu tür etkinlikleri nasıl yapabileceğimiz konusunda pek bilgimiz olmuyor.olsa bile herşey teorikte kalıyor.İnanınki öğrencilerimin ilk yaptığı ve son faaliyet arasında çok fark vardı.zamanla o kadar güzel etkinlikler ortaya çıkardılarki bu beni çok mutlu etti.Onlar istekli olduktan sonra biz öğretmenlerin işi daha da kolaylaşıyor.Sevgi dolu günlere...
 
ya bunların hepsi harika çok beğendim....devamını da bekliyoruz.ellerinize emeğinize sağlık.çok tşkler
 
Hepsi çok güzel ellerinize sağlık...
 
ilk resımdekı cıceklerı nasıl yaptıgını anlatırmısın lutfen
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst