Puanları
0
Solutions
0
- Katılım
- 5 Eyl 2006
- Mesajlar
- 200
- Tepki Skoru
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 53
- Konum
- diyarbakır
çok beğendim arkadaşım ellerine sağlık
iyide zaten anasınıfının amaçlerından biri bu değilmi ilk başlarda bi beklentin olmasın ama dönem sonuna kadar faaliyetler hem birikiyor hemde artık küçük kasları geliştiği için daha güzel etkinlikler çıkarıyorlar ortaya köy çocuğuda olsa "yaş grubu uygunsa eğer" yapabilecektir şüphen olmasınsamyeli' Alıntı:ya hepsi çok güzel.
lakin bu sitede yayınlanan faaliyetler kanatimce çok ağır çocuklar nasıl yapıyor tüm bunları.hele benimkiler köy çocuğu majkas tutamıyor.
bostancı, küçükyalı,kozyatağında staj yaptım oradakilerde sıradan bir faaliyeti yapamıyorlardı
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!