Önlisans mezunlarının geçişi olmazsa olmaz!!

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Hewa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 1:31
arkadaşıom nedeen böyle büyük harflerle ve altı çizik çizik yazmışsın ki hayırdır birşeyler yazmak istiyorsan böyle abartmayı kullanmadan kendini anlat
 
sınavsız geçişlede 2yıllık okuyan var... hiç çalışmadan 2yıllığa geçiş varken bizler senemizi verdik bence adaletsizlik olur.)
 
sınavsız geçişlede 2yıllık okuyan var... hiç çalışmadan 2yıllığa geçiş varken bizler senemizi verdik bence adaletsizlik olur.)

herkes için aynı şey geçerli olmayacak ama...
evet öss ye zerre kadar çalışmayıp 2 yıllığa geçenlerde var benim gibi kıl payı puanla fakülteyi kaçıranda o yüzden arkadaşlar herkesi aynı kefeye koymayalım ki şunuda belirtmek istiyorum evet belki herkes kayıt yaptırabilecek ama ya mezun sayısı? çalışmayan mezun olabilir mi gerçekten öğretmen olmayı hakedebilir mi?
 
2 yıllık önlisans mezunu arkadaşlar öğretmenik yapamayacalarmış son resmi haberler bunu göstermekte,peki acaba bunun sonucunda sayın Remzi İnanlı'nın söylediği lisans tamamlama gelir mi gelmez mi?bu durum hakkında son bilgileri arkadaşlar yazarsak sevinirim..sevgilerlee
 
2 yıllık önlisans mezunu arkadaşlar öğretmenik yapamayacalarmış son resmi haberler bunu göstermekte,peki acaba bunun sonucunda sayın Remzi İnanlı'nın söylediği lisans tamamlama gelir mi gelmez mi?bu durum hakkında son bilgileri arkadaşlar yazarsak sevinirim..sevgilerlee

durum tasarı halinde ve o tasarıyı kabul ettikten sonraki mezunlar için geçerli haberi iyi okuyun şu zamana kadar görev yapan 2 yıllık öğretmenlik mezunlarının hakları korunacak diyor ayrıca lisans tamamlama gelecek tüm kurumlar agustos eylül gibi kayıt yapacağımızı kesin olarak belirtiyor sadece resmi yazının çıkacağı tarih belli değil o kadar
 
İnşaallah ya inşaallah :)
 
İnşallah ya bir an önce çıksa şu lisans tamamla hakkı da bizde mutlu olsak ve içimiz rahatlasa iyi olacak
 
Ya arkadaşlar bize 18 Nisanda açıklanacak denildi kaç gün geçti hala bir açıklama duymadım.Birşey duyanınız varmı?
 
arkadaşlar son durum ne hala resmi bi açıklama yokmu???
 
bu çok önemli bir o kadar da sevindirici bir haber:) bazıları her ne kadar bu konuya karşı negatif yaklaşsalarda herkes kendi yaşadığını bilir.. işte unutulmaması gereken bu... tek isteğim eğitimimi tamamlamak.. herkes için hayırlısı olsun...
 
Heyecanla bekliyoruz :)
 
şuan bizim ile ilgili çalışmalar yök genel kurulundda iöiş recep sula dan bu haberi aldık buda son aşama demek oluyor yök genel kurulundan sonra karar yani resmi yazı çıkaca ve hangi branşta tamamlayacağımızda belli oldu kesin olarak okul öncesi öğretmeni olarak tamamlayacağız ve eylül ayına yetiştirlmeye çalışılıyormuş şimdilik bu kadar:)
 
kimşenin kimseden bir üstünlüğü yoktur sayın nilgün e hocam o nedenle bu söylediklerinizin bir anlık tavır olduğunu düşünüyorum. ayrıca gercek bir okulöncesi öğretmeni kimsenin kötülüğünü istemez herkesin iyi olmasını ister o nedenle yazdıklarınızın saçma oldugunu düşünüorum yada okulöncesi öğretmeni olmadıgınızı...

arkadaşlar inşallah herkes hakettiği yerde olur önlisans mezunu arkadaşlarım inşallah 2+2 bir an önce hayata geçer. şans sizlerle olsun iyi çalışmalar...
 
Sertaç Erbilici hocamızın facebooktaki mesajını ve düşüncelerini aynen paylaşıyorum..


"Bir süredir bazı nedenlerden dolayı sizlere
durumlarla ilgili bilgi veremiyordum. Bana yollanan bir kaç mesajdaki
ricalardan dolayı dün tekrar Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü'nü
aradım. Remzi İnanlı hocamız Antalya'da olduğundan, Daire Başkanı Recep
Sula Bey'le görüştüm. Anadolu Üniversitesi'nin kararsız kaldığını,
bu sebeple geçen hafta YÖK'e tekrar bir yazı ile başvuru yapıldığını,
neticesini beklediklerini anlattı. Konuşma içerisinde açıkladığı çok
olumlu düşünceleri vardı. Şu anda öğrenim gören öğrenci sayısının 5
yıllık planlarında doğacak öğretmen ihtiyacını karşılamaya yetmeyeceği,
bu sebeple bu işin "olmazsa olmaz" bir durumda olduğu gibi şeyler."

**********************************************

Bu aslında ne kadar sağlam bir müdürlüğünüzün olduğunun göstergesidir. 5 yıllık planları, doğacak öğretmen ihtiyacı, mezun olacak öğretmen adayı sayısı... Bu bilgilerin hepsine sahipler.

Ama örgünde okuyan ve AÖF de okuyan öğrenciler şu anda olmaması için bazı "haklı" nedenlerle bu işin karşısında duruyor. Daha önce birkaç kez söyledim. Muhtemelen de son kez söyleyeceğim. Sizlerin de "haklı" nedenleriniz var. Ama bunu siz biliyorsunuz, ben biliyorum. Anadolu Üniversitesi Dekan'ı ve Rektör'ü bilmiyor olabilir. Gidip kendinizi uygun şekilde anlatmalısınız. Neden bu işi istiyorsunuz, neye yarayacak, başkaları neden bu işe karşı, siz hangi sebeplerle kendinizi haklı görüyorsunuz, gibi konuları açıklamalısınız.

MEB,OOEGM, YÖK sizi boşuna desteklemiyor. Onlar bu ihtiyacın ve gereksinimin farkındalar. Dilekçeler gönderiyor, fakslar çekiyor, arıyorsunuz ama bunlar bir nebze yeterli. Siz kendinizi ifade edecek ve isteyeceksiniz ki, onlar da "bak bu konuda haklılar galiba" diyecekler.

Ayrıca alternatif programlarınız olmalı. Yani kabul edilmemesi durumunda, kabul etmedikleri her konu için alternatif bi sunumunuz olmalı. Koşulsuz geçişe mi karşı çıkıyorlar? O zaman en az sayıda kişinin mağdur olacağı koşullarla bir sistem sunun... Ama alternatifiniz olsun... Yani bu işi araştırdığınızı istediğinizi bilsinler...

SERTAÇ ERBİLİCİ

__________________
 
Of ki of,aynı eğitimi veriyoruz aynı saat gidiyoruz aynı sayıda çocuğu eğitiyoruz,ama fark nedir?
biz ücretli o sözlewşmeli veya kadrolu,ben her an kapının önüne konulabilrim o rahat,2 yıl ya 2 yıl,ne olur açıktan tamamlasak .
 
katılıyorum arkadaşım hem lisede aldık eğitimini hem üniversitede sadece adımız önlisans mezunu. bizde aynı bilgiye sahibiz yıllardır staj yapıyoruz uygulama yapıyoruz fakat gerçek bir öğretmen olarak görülmüyoruz bu bir haksızlık...artık bizi de duyan olsun ne olur bir şans, hak versinlerde bizlerde rahatlayalım...:(
 
arkadaşlar bende meslek lisesini çocuk gelişimi okudum daha sonra önlisansımı istanbul üniversitesinde bitirdim ve gerçekten zor bir sınav olan dgs sınavını kazandım şu an marmara üniversitesindeyim sizler için şu an işallah iyi olur ama çok fazla umutlanmayın bence çünkü öğretmenlik önemli bir meslek ve herhangibir kriter olmadan açıköğretim sizleri alırsa birçok insanın hakkı yenir milyonlarca insan üniversiteye girebilmek için dersanelerde ter boşaltırken birilerinin bedava bu mesleğe öğretmenliğe alınması haksızlık olur. inanın önlisans mezunuyla lisans mezunu arasında çok ama çok fark var. bence öğretmenliğin yeri örgün eğitimden geçer. Zorlu bir uğraş sonucunda uzun bir emek isteyen öğretmenlik bunu hak etmiyor. hak, şans diye bir şeyi insan kendi yaratır işin uçunda önemli bir şeyden bahsediyoruz ve bu bu kadar basit olmamalı.geleceğin nesilleri olan çocuklarımızın daha iyi ve bilinçli bir şekilde yetişmesi için inanıyorumki ilgililer herşeyi ayrıntısıyla düşünüp ona göre karar vereceklerdir.
 
mrb arkdşlar ben işletme mezunuyum okul önc.öğretmeni olmak içn üniv mezunu olduğum halde tekrar pkso çocuk gelişimi okuyorum ve derslerim çok iyi ama sınav puanım çok heyecan yaptığımdan düşük geldi:(( 2 yıllıktan kesin geçiş sağlancaksa 2 yıllık yazıcam ..kesin bir bilgi verirseniz sevinirim her şeyin hayırlısı olsun...
 
bende meslek çıkışlı ayrıca 2 yıllık okudum dgs kazanıp yerleştim böyle birşey olacağına inanamıyorum çünkü ortada büyük bir haksızlık var o zaman herkes mesleğe gider sonra sınavsız geçiş daha sonra sınavsız açıktan okur ve öğretmen olur bu nasıl bişey bilemiyorum açıkçası. bütün herkese versinler böyle hakkı herkes sınavsız okusun o zaman hiç desteklemiyıorum.dersanelerdee ne diye ömür çürütüyorlar insanlar nasıl stresler çabalar sonucu kazanıyor bu bölümü okulöncesi kazanmak için yıllarını çürütenler var yok böyle bişey gerçekten kendimde inanın bu durumdan geçtim sitemim size değil benim zamanımdada olsaydı tabiki kağıt olurdum ama diğer kişilere yapılabilecek enn büyük haksızlık bu bence hangi öğretmenliğin açıktan tamamlama şansı var hiçbirinin bence bizimde olmamalı çünkü bu durum bölümün değerini düşü
recek bence zaten sınavsız okuyorlar diğerek öğretmenlik mesleği için bir uğraş olmamalı bence yinede ilgililer herşeyi göz önünde bulundururlar heralde
 
yok ya biz kazanalım okuyalım gelsın birileri direk geçişlerle kalitesiz eğitim veren iki yıllık bir okul kazansın sonra tamamlasın kolay yoldan kesinlikle kabul etmiyorum.fark yok mu aramızda güldürmeyin ya sizin anaokulunda nasıl çalıştığınız beni ilgilendirmez zaten bana görev verilse almam ne lise mezununu ne de iki yıllıkları anaokularına.öğretmen olduklarını zanediyorlar bi de.inşallah geçemezsiniz.....
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst