Haziran ataması için kadrolu bekleyenler puanlarımızı yazalım

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan pınar87_52
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:45
72.211
Bilecik ve çevresini istiyorum
 
offf haziran çabuk gel...
 
puanım 76.036. sözleşmeliyim. haziranı bekliyorum inş..
 
78 le nereyi yazacaksınız acaba??
 
tercih yapabiliyorsunuz. ama bu son hakkınız. yani temmuzda tercihler ve sonrası olmaz size. tam 2 yılınız doluyor çünkü
 
073.277
İzmir istiyorum
 
benimde puanım 71 afyon merkezde sözleşmeliyim . Afyon dısı yazmayı düşünmüyorum
 
puanım 76.036. sözleşmeliyim. haziranı bekliyorum inş..

hocam nereyi yazmayı düşünüyorsunuz? puanını yazan arkadaşlar öncelikli tercih yerini de yazarsa güzel olur diye düşünüyorum.. kolay gelsin herkese..
 
Puanım 69.862. Yozgatta sözleşmeliyim. Haziranda taban puan 70 altına inerse Karaman ve çevresini yazmayı düşünüyorum. 70 üzeri Karaman ve çevresini düşünen varsa yazarsa sevinirim...
 
puanım 75 öncelikli olarak istanbul sonra karaman yazmayı düşünüyorum
 
herkese selam...71 puanım var,14 eylül mağduruyum bende.Mağdur diyorum çünkü Sakarya istiyordum,ek atamada 47 puanla yerleşenler oldu.14 eylülde 31 okul açıktı.0,7 puanla olmadı,oysa ben daha göreve başlamadan sakaryada 300 okul açıldı...O HAKSIZLIĞI HALA UNUTAMIYORUM,DAVA AÇTIM AMA KAZANAMADIM...sakaryadan 1000km uzaktayım 2 yaşında oğlumla.HAZİRAN YA DA AĞUSTOS eğer Sakaryaya gelemezsem istifa edeceğim.
 
herkese selam...71 puanım var,14 eylül mağduruyum bende.Mağdur diyorum çünkü Sakarya istiyordum,ek atamada 47 puanla yerleşenler oldu.14 eylülde 31 okul açıktı.0,7 puanla olmadı,oysa ben daha göreve başlamadan sakaryada 300 okul açıldı...O HAKSIZLIĞI HALA UNUTAMIYORUM,DAVA AÇTIM AMA KAZANAMADIM...sakaryadan 1000km uzaktayım 2 yaşında oğlumla.HAZİRAN YA DA AĞUSTOS eğer Sakaryaya gelemezsem istifa edeceğim.
hayırlısı olsun hocam kolay gelsin.üzülmeyin.
 
70 in altına düşse bile çok bir oynama olmaz gibi geliyor bana.Forumdaki arkadaşlardan biri 70 ve üzeri 500 kişi demiş ama forumdaki arkadaşların yazdığı puanlara bakınca,kendi arkadaşlarımı düşününce ve benim gibi sözleşmede bekleyen birçok kişinin olduğunu düşününce 500 ü geçer diye düşünüyorum.Hazirandaki alımda da belki 1000 olur kadrolu ama geçeceğini zannetmiyorum.Gerçekten yüksek puanlarla bekleyenler varmış görünce şaşırdım yazmışlar arkadaşlar puanlarını.Bir de arkadaşlar 74-76 falan almışlar hala soruyorlar atanır mıyız diye.Bu insanlar ya egolarını tatmin ediyor ya da yalan konuşuyor.Soru mu yani bu?Taban düştü zaten 70 e
















ARKADAŞLAR;;; daha önceki atamada 878 civarı kadrolu atama olmuştu. O zamanda en düşük atama puanı 72,082 idi, 76 puan alan 21. tercihten doğuya gitti. Yani 70 taban puan aldanmayın. Dikkatli tercih yapın.....
 
benım puanım da 82.570 eğiridr/ ısparta istıyorum şuan konyada çalışıyorum sözlesmeli... egırdır veya ısparta ısteyen var mı ?
 
konyanın neresinde çalışıyonuz hacam bende 71 puanla konya istiyorum olurmu acepppp
 
hepinizin gönlüne göre olur inşallah arkadaşlar ben hazırlanıp seneye tekrar gireceğim sınava
 
Puanlar baya yüksek anlaşılan 70 in altına düşmezmi yani taban puan. 10.000den kaç tane okul öncesi olacak.
 
Evet arkadaşlar muammanın sorusuna bende soruyorum haziranda taban 70 altına düşer mi? Lütfen fikrinizi paylaşın...Bu cevaba gerçekten çok ihtiyacım var. Düşünmekten artık hasta oldum. Düşünceleriniz paylaşmanızı bekleyeceğim..
 
taban puanın kaça düşeceği alınacak sayıya bağlı. 1000 kişi falan alırlarsa 68-69 civarına düşebilir.
.aralıktaki ve eylüldeki atamaları düşünerek böyle bi yorum yaptım. benim tahminim tabi bu yalnızca..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst