puanım 76.036. sözleşmeliyim. haziranı bekliyorum inş..
hayırlısı olsun hocam kolay gelsin.üzülmeyin.herkese selam...71 puanım var,14 eylül mağduruyum bende.Mağdur diyorum çünkü Sakarya istiyordum,ek atamada 47 puanla yerleşenler oldu.14 eylülde 31 okul açıktı.0,7 puanla olmadı,oysa ben daha göreve başlamadan sakaryada 300 okul açıldı...O HAKSIZLIĞI HALA UNUTAMIYORUM,DAVA AÇTIM AMA KAZANAMADIM...sakaryadan 1000km uzaktayım 2 yaşında oğlumla.HAZİRAN YA DA AĞUSTOS eğer Sakaryaya gelemezsem istifa edeceğim.
70 in altına düşse bile çok bir oynama olmaz gibi geliyor bana.Forumdaki arkadaşlardan biri 70 ve üzeri 500 kişi demiş ama forumdaki arkadaşların yazdığı puanlara bakınca,kendi arkadaşlarımı düşününce ve benim gibi sözleşmede bekleyen birçok kişinin olduğunu düşününce 500 ü geçer diye düşünüyorum.Hazirandaki alımda da belki 1000 olur kadrolu ama geçeceğini zannetmiyorum.Gerçekten yüksek puanlarla bekleyenler varmış görünce şaşırdım yazmışlar arkadaşlar puanlarını.Bir de arkadaşlar 74-76 falan almışlar hala soruyorlar atanır mıyız diye.Bu insanlar ya egolarını tatmin ediyor ya da yalan konuşuyor.Soru mu yani bu?Taban düştü zaten 70 e
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!