EK DERS KATLİAMI

ArkadaŞlar Bayram Haftasi Pazartesİ Salİ GÜnlerİ Ekders AlamayacĞimizi Duydum Bİlgİsİ Olan Var Mi?
 
çalıştığımız kadarını alacağız diye biliyorum.
 
arkadaşlar ekders alıyoruz ama şöyle bir durum var
çarşamba 3 ders perşembe ve cuma toplam 6 ders ücreti kesiliyor bu pazartesi ve salı ekderslerin g{abc}{abc}mesiyle eşdeğer....
 
tam olarak anlayamadım hocam
 
sebep ne. olurmu öyle şey. bi yanlışlık vardır.
 
Ya Bİlmİyorum Ve Hala Net BİŞey ÖĞrenemedİm.
 
Hocam Kisaca Pazartesİ Sali Okuldaysaniz Ekdersİnİz Kesİlmez.ÇarŞamba İse Yarim GÜn Alirsiniz.
 
arkadaşlar benim bildiğim kadarıyla yeni yönetmelik uygulamasından dolayı pazartesi salı ve çarşanba günlerinin ekderslerini çalışsanız dahi alamiyacagımızı biliyorum yani siz ister sevk alın ister almayın boşuna çalışmiş gibi oluyorsunuz
 
Bizim burada ek ders alınan günler perşembe ve cuma .Pazartesi salı ve çarşamba günleri maaşa çalışıyoruz .Ek ders alamayacağım.
 
evet arkadaşlar bu hafta ek ders alamıycaz.maaş karşılığı girmiş olucaz.
 
kadrolu arkadaşlar maaş karşılığı ders saatinizi dolduramıyorsanız ek dersinizden kesilecek... bugün onun için sevkli eylem vardı
 
utanmasalar hiç maaş wermeyecekler... sadaka niyetine işte weriyorlar. rezillik başka bişey değil
 
bence de sadaka verir gibi,bizi dilenci yerine koyuyorlar
 
içaçıcı olmasada bilgilendirdiğiniz için teşekkürler arkadaşlar.bu milli eğitim böyle devam ederse biz öğretmenler insanların gözünde değersiz olmaya devam edeceğiz:((
 
inanın çok pişmanım artık.ne kadroya girebiliyoruz ne de çalıştığımızın karşılığını alabiliyoruz.üstelik ödenen ücretlerimiz 10 gün sonra hesaba geçiyor.hakkımı yiyenlere helal etmiyorum.
 
ben anaokulunda görev yapıyorum.pazartesi salı tam gün çarşamba yarım gün çalıştk ve maaş karşılığını o hafta doldurmadğmz için ek ders alamıyomuşuz.8.00-17.00 çalışanlar pazartsei salı için 1 er saat ek ders aldı Yarın gün çalışan arkadaşlar hiç ek ders ücreti alamadı o gün.Çok saçma bir uygulama malesef,sevk alan yada izin alan arkadaşlarla aynı konumdaydık anlayacağınız:)
 
ilköğretimd eçalışan arkadaşlarım şubat ayı ekdersiniz e kadar bazı arkadaşlarımız 315 almış onlarda anlamamış.bi değişiklik falanmı var acaba?
 
bu ay yani 1-29 subatta 263 aldım ek ders saati 5800 felan denk geliyor yalnız artık haftalık hesaplıyorlar ya 15 saat tamamlamak için oradan farklı olabiliyor mesala bizim okul 31 aralık ek dersini o hafat tam okula gittiğim için aralık ayında 31 ini takip eden 1-2-3-4 dersleri ocak ek dersi içinde aldım bizim burda yöenetmelik gerği olrak 1 gün gitmezsen 4 saat ek ders(sevksiz olacaksın ama), 2 gün gitmezsen 1 haftalık ek ders kesiliyor saolsunlar büyükler bizi düşünüyorlar(!)
 
bende 265 ytl aldım bu ay.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst