Beyaz önlük giyen varmı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan semoş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
bişey sorabılırmıyımmm EŞOFMAN GIYEBILIYORMUUZ YANİİ SPOR KIYAFET stajımda gıyılıyordu ama şuan başladıgım yerde sormadım ama sabahçı hoca gıymiyoorr bende sormadım açıkcası yönetmelikte var mıı??? cvp larssanız sevınırımm...
 
bence esas anasınıfı öğrertmeni önlük giymeli çünkü çocuk yemek yerken bile bi anda gelip sarılıyo size eli yüzü yağ oluyo ve buuda bize bulaşıyo ben kendi tasarım olan cıvıl cıvıl bi önlük yapıcam ve onu gicem çünkü malumunuz usta öğretici maaşıyla her ay kıyafete ayırcak bütçe bulmak oldukça zor.....

tamamen katılıyorum ben de o yüzden önlük giyiyorum. :) önlüğe değilde gözlüklerime kızıyo çocuklar ilk gittiğim gün çıkarttırdılar döktora benziyosun öğretmenim demişlerdi. daha sonra neden taktığımı ve takmam gerektiğini anlattım önlüklü gözlüklü mutlu mesut geçinip gidiyoruz. çocuklarımı çok seviyorum
 
evet arkadaşlar okulöncesi öğretmenleri eşortman giyebilir die yazı geldi ama normal eşortmanmı yoksa beden eğitimi öğretmenlerinin gitdiği takım eşortmanlarmı kimi öyle diyor kimi böyle diyor
 
evet arkadaşım biz iki aydır eşofman giyiyoruz çocuklarla beraber çok rahat her hareketi kısıtlama olmadan yapabiliyoruz
 
arkadaşlar bende giyiyorum ve çok rahat ettim,daha önce aman boya olurum, yapıştırıcı olurum,çocuk eli kirli dokunur diye kendimi kasıyordum oh be artık çocuklarla daha yakınım ve faaliyetlere zevkle katılıyorum ve şideddetle tavsiye ediyorum.
 
e bide eşofman olayını müdür tasnif etse:(
 
önlük zaten fakirliğin simğesi yeteri kadar önlük forma ğiymedik mi okul hayatımızda ben önlüğe karşıyım.Şimdi önlük giymek değil özgür olmak zamanı.......
 
önlüklede özgür olunuyor arkadaşım hiç merak etme hemde daha rahat sanat etkinlikler yapılıyor .Ben hala kıyafetle kişiliğin birbirine karıştırılmasından rahatsızım ilgi sevme meselesi kendine yakıştırmama ya da rahat edememe bunları anlıyorum da.Şu özgürlük meselesini anlıyamıyorum.Siz kendinizi öyle rahat hissedebilir olabilirsiniz bu çok normal.Ama esnek düşünmeli özgürlüğü engelliyor gibi etiketler koymamalısınz bence.
 
Arkadaşlar ben önlüğü devamlı giyiyorum.ama hiç beyaz önlük giymedim.2 önlüğüm var birisi pembe diğeri lila.bence önlük giymek iyi oluyor.pantolonlarımın çoğu yapıştırıcı ve parmak boyası olmuştu önlük giymeye karar verdim.bence renkli önlük tam anasınıfı için.çocukların gözünede hitap ediyor.bende rahat hareket ediyorum.
 
Ne kadar uzamış bu mesele rahat eden giysin edemeyen giymesin.Giyenlerin çoğuda zaten kıyafetlerinin kirlenmemesi şartıyla giyiyorlar.
Ama okul hayatı boyunca tek tip düzene maruz kalan ve farkında olmadan bilinçlerinde istemediğimiz bir farkındalık yarattığımız öğrencilerin okula öğretmene olan bakış açılarını dolayısıyla da hayata olan bakış açılarını değiştirmek adına küçücük bir başlangıç bu sadece...
Bunu yani ileriyi düşünerek hareket eden öğretmen arkadaşlarımı kutluyorum.
Büyük değişimler küçük adımlarla başlar...
 
doğrusu çocukların önlükten korktuğunu hiç görmedim.bence herkes nasıl rahat ediyorsa öyle giyinsin.
 
eşofman hiç giymedim giyenler varmı bilmiyorum ama...ben giyemem ....tabiki çok rahat ama işte...olmuyoo...
 
Ben önlük kullananlardanım.Aslında İlk 2 yıl kullanmıyodum fakat kıyafetlerimin gözümün önünde kirlenişini gördükçe dayanamadım.Her gün bir kıyafet alanlardan olmadığım için ve maddi açıdan da sarsılmak istemediğim için önlük giyinmek zorunda kaldım.Benim öğrencilerim için farketmiyo zaten.Beni önlüklüde seviyolar önlüksüzde...Ben de onları seviyorumm:))
 
valla hocam bnde gymiordum fakat sanat etnkliğinde pantalonlarım uhu olduğu içinde sanat etknliğinde çocuklarımla beraber giyyiorum..:D
 
Pembe önlüğüm var bu sene gerekli durumlarda giyiyorum.
 
canım ben sürekli giyiyiorum okulda 150 kişi var hiç biride yadırgamadı .
 
ben giyiyorum hatta ögrencılerım ögrt.önlügünü giy saclarını ac önlüksüz beyenmıyorlar benı bazen onlara giydiriyorum dr.oynarken yada kardam olan cocga artı temzı oluyor bence insanın üstü başı her nekadar cocuk ruhlu olsakda giyilmesindne yanayım
 
Evt arkadaşlar bende giyiyorum ve çok rahatım iyi oluyor çocuklarımında çok hoşlarına gidiyor ilk başlarda şaşırmışlardı ama alıştılar:))
 
bence beyaz değilde renkli önlükler anasınıfı için daha uygun.hem renkli oluyorsunuz çocuklar yadırgamıyor hemde üzeriniz yapıştırıcı parmak boyası olmuyor.zaten bende bu ikisi için giyiyorum.çünkü bunları çıkarmak çok zor oluyor.Diğer öğretmenler beyaz giyiyor ama biz daha cıvıl cıvıl olmak adına rengarenk olmalıyız.
 
ben giyiyorummhiç bi sorun yok... çocuklarımmm öretmenimmm sen doktor mu oldunnn diyolar gülüyolar:))ayrıca çocuklarımıdaki doktor korkusunu ilçemizde bulunan hastaneye ziyaretle bi nebeze olsun azalttık..doktorlar bile çok memnun kaldılar..
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst