Beyaz önlük giyen varmı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan semoş
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:05
ben ilk günlerde giymiyorum.ama çocuklar bana alıştıktan sonra üzerim kirlenmesin diye giydiğimi çocuklara belirtiyorum.sorun olmuyor yani şimdiye kadar hiç sorun olmadı
 
bende önlük giyme taraftarı değilim, eğer giyilmesi gereken durumlar varsa çocuklarla birlikte giyilmeli, üstüm kirlenmesin diye giyiyorum demek yetmez, benim kirlenmeyecekse onlarında kirlenmemeli bence. ya da birlikte kirlenmeliyiz:)
 
vallaha bende giyiyorum.giymeyince her yerim tutkal,parmak boyası,sulu boya oluyor.bazılarını çıkarmak cok zor.ilk günler giymiyorum ama sonradan giyiyorum.ama beyaz değilde rengarenk olması konusuna katılıyorum.
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst