bişey sorabılırmıyımmm EŞOFMAN GIYEBILIYORMUUZ YANİİ SPOR KIYAFET stajımda gıyılıyordu ama şuan başladıgım yerde sormadım ama sabahçı hoca gıymiyoorr bende sormadım açıkcası yönetmelikte var mıı??? cvp larssanız sevınırımm...
bence esas anasınıfı öğrertmeni önlük giymeli çünkü çocuk yemek yerken bile bi anda gelip sarılıyo size eli yüzü yağ oluyo ve buuda bize bulaşıyo ben kendi tasarım olan cıvıl cıvıl bi önlük yapıcam ve onu gicem çünkü malumunuz usta öğretici maaşıyla her ay kıyafete ayırcak bütçe bulmak oldukça zor.....
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!