arkadaşlar geçen hafta okula yazı gelmiş aidatlarla ilgili.ilköğretime bağlı anasınıflarında ücretsiz ile ücret 20 ytl arası.yani tavan 20 ytl.ben de kasabada çalışıyorum.geçen yıl dönemlik 10 ytl aldık ama bu yıl aylık alacağız oda 7,5 ytl falan olur sanırım.çocukların kırtasiye ihtiyaçlarını ailer karşılıyor.zaten yardımcım yok.toplanan paraylada kitap,yap-boz vs alacağım.