merhaba arkadaşım
bildiğim kadarıyla aidatı yatıramayacak kadar maddi yönden zor durumda velin varsa 10'da bir oranında ek 5 ten yararlandırabiliyorsun, ek 5'i doldurtmak zorundasın.
yönetmeliğin ilgili bölümü;
g) Kurumlara, kapasitenin 1/10 u oranında şehit, malûl, gazi ve yoksul aile çocukları ücretsiz kabul edilir. Bu şartları taşıyanlardan ücretsiz kayıt yaptırmak isteyenler, Ek 5 inceleme formunu doldurup belgeleriyle birlikte seçici komisyona teslim ederler. Seçici komisyon, bu formdaki bilgileri belgeye dayalı olarak inceler, ücretsiz kayıt yapılıp yapılamayacağına karar verir.
aidat ödememesi halinda veliye yazı gidiyor yine ödememesi halinde de öğrencinin kaydı siliniyor
Yönetmeliğin ilgili bölümü;
Devam-Devamsızlık
Madde 14- Kayıtları yapılan çocukların kuruma günlük eğitimi aksatmayacak şekilde devam etmelerinin sağlanması esastır. Ancak özel eğitim gerektiren çocukların sosyal uyum ve gelişim özelliğine göre günlük devam sürelerinde esneklik sağlanır.
Özürsüz olarak aralıksız 10 gün okula devam etmeyen çocuğun velisi okul müdürlüğünce yazı ile uyarılır. Bu uyarıya rağmen özürsüz olarak aralıksız 20 gün okula devam etmeyen ve devam ettiği hâlde belirtilen süre içinde ücretleri yatırılmayan çocukların kaydı silinir. Bu durum veliye yazılı olarak bildirilir.
"devam ettiği hâlde belirtilen süre içinde ücretleri yatırılmayan çocukların kaydı silinir. " işte bu kısım.
sözleşme anasınıfında da anaokulunda da imzalanır, yönetmeliğe aykırı olmamak şarı ile eklemeler yapabilirsin, ben giriş-çıkış saatlerini ekledim ve bu saatlar dışında öğretmenin öğrenciden sorumlu olmadığını yazdım, veli ders 13:30 'da bittiği halde ben onu saat 14:30'a kadar bekleyemem, herkes sorumluluğunu bilmeli öyle değil mi? sözleşmeyi 2 nüsha olarak imzalatmalısın, kolay gelsin...