Anasınıflarında Aidatlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan emelozkptn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:55
aylık 20 ytl topluyoruz ama müdür elden topluyo banka falan işin içinde yok..ihtiyacım olan şeyleri alıyorum ama cebimden çokk gidiyo.yani paranın çogu sınıfa değilde okula harcanıyo
 
topladığımız aidatlar hizmetli ve mutfak masraflarına gidiyor.yani sınıf için bişeyler alamıyorum....anca yetiyo topladıklarımız...
 
yardımlarınıza ve ilginize teşekkürler arkadaşlar
 
arkadaşlar ben okul müdürüyüm aidat paralarını okulun ihtiyacı olan herşeye harcıyorum yardımcı parası bile veriyorum sigortalı gösterirseniz ödersiniz neden ödenmesin yardımcı için yönetmeliğin 8. mad. bakın bankaya para yatar bankadan para çekmeye yetkili kimse o çeker ve faturalandırarak ödenir bu kadar basit içinden çıkamazsanınz beni arayın....
 
aidat parasıyla son ay anasınıfına 72 ekran tv ve dvd alındı.
 
Arkadaşlar aklıma takıldı bir kaç konu..Anasınıflarında velilerden aldığımız aidatlarla ilgili olarak daha önce taban 15-tavan 30 YTL şeklinde bir yazı okuduğumu hatırlıyorum.Yönetmeliği inceliyorum ama anladığım kadarıyla çevreye göre taban ve tavan,ücret tespit komisyonunca belirleniyor.Bir de her ayın 20'sine kadar bu aidatların yatırılması gerektiğini biliyorum,ama yönetmelikte ödenmediği takdirde ne yapılacağı konusunda bir şey göremedim.Aidat yatıramayacak durumda olan veli ile ilgili olarak hazırlanan bir belge olduğunu hatırlıyorum.Ben mi bunları uyduruyorum ya da hayal mi görüyorum acaba diye şaşırdım birden:) Bu konularda bilgisi olan varsa,yönetmeliklerde bunlarla ilgili bir yazı varsa bilgilendirebilirseniz çok sevinirim.Yarın çok ayrıntılı bir toplantı yapmam gerekiyor.Çok zor bir veli profiline sahibim bu sene,her attığım adımı yönetmeliklere dayandırarak yapmak istiyorum...
 
Bilgilendirme için teşekkür ederim,ilköğretim okulundayım.Alınacak aidatı müdürümüz belirliyor.Alt sınır 15 demişti ve bizde 15 alıyoruz.Sözleşme yapmıyoruz velilerle,ya da kayıtta yapılıyorsa da benim haberim yok,ben sadece anaokullarında yapıldığını düşünüyordum.2 okulda çalıştım,2sinde de sözleşme yapıldığını görmedim.Geçen sene sonunda aidatlarla ilgili problem yaşamıştım,bir velim 8 aylık aidat yatırmadı ve de yatırmak zorunda olmadığını söyledi,maddi durumu kötü olmamasına rağmen.Bu sene böyle durumlarla karşılaşmak istemediğim için yönetmeliklere dayandırmak istemiştim bu işi ama anladığım kadarıyla yönetmelikte bu şekilde uyanıklık yapmaya kalkan birisi olduğu takdirde dayandırabileceğim bir madde yok..
 
merhaba arkadaşım
bildiğim kadarıyla aidatı yatıramayacak kadar maddi yönden zor durumda velin varsa 10'da bir oranında ek 5 ten yararlandırabiliyorsun, ek 5'i doldurtmak zorundasın.

yönetmeliğin ilgili bölümü;
g) Kurumlara, kapasitenin 1/10 u oranında şehit, malûl, gazi ve yoksul aile çocukları ücretsiz kabul edilir. Bu şartları taşıyanlardan ücretsiz kayıt yaptırmak isteyenler, Ek 5 inceleme formunu doldurup belgeleriyle birlikte seçici komisyona teslim ederler. Seçici komisyon, bu formdaki bilgileri belgeye dayalı olarak inceler, ücretsiz kayıt yapılıp yapılamayacağına karar verir.



aidat ödememesi halinda veliye yazı gidiyor yine ödememesi halinde de öğrencinin kaydı siliniyor

Yönetmeliğin ilgili bölümü;
Devam-Devamsızlık

Madde 14- Kayıtları yapılan çocukların kuruma günlük eğitimi aksatmayacak şekilde devam etmelerinin sağlanması esastır. Ancak özel eğitim gerektiren çocukların sosyal uyum ve gelişim özelliğine göre günlük devam sürelerinde esneklik sağlanır.

Özürsüz olarak aralıksız 10 gün okula devam etmeyen çocuğun velisi okul müdürlüğünce yazı ile uyarılır. Bu uyarıya rağmen özürsüz olarak aralıksız 20 gün okula devam etmeyen ve devam ettiği hâlde belirtilen süre içinde ücretleri yatırılmayan çocukların kaydı silinir. Bu durum veliye yazılı olarak bildirilir.

"devam ettiği hâlde belirtilen süre içinde ücretleri yatırılmayan çocukların kaydı silinir. " işte bu kısım.

sözleşme anasınıfında da anaokulunda da imzalanır, yönetmeliğe aykırı olmamak şarı ile eklemeler yapabilirsin, ben giriş-çıkış saatlerini ekledim ve bu saatlar dışında öğretmenin öğrenciden sorumlu olmadığını yazdım, veli ders 13:30 'da bittiği halde ben onu saat 14:30'a kadar bekleyemem, herkes sorumluluğunu bilmeli öyle değil mi? sözleşmeyi 2 nüsha olarak imzalatmalısın, kolay gelsin...
 
istanbul beyoğlu cihangir de bir ilköğretim okulunun ana sınıfına yazdırdım ve yarım gün olmasına rağmen 50 ytl fiyat verdiler, bu ücret çokmu, itiraz edimmi sizce??ssaassrrre
Hocam bizim geçen sene 50 idi bu sene 60 alınacak yarım gün, İstanbul için genelde böyle diye biliyorum çok değil yani. Zaten alt üst sınırı var okul bunun ayarlamasını ona göre yapıyor.
 
arkadaşlar aidat işini neden müdüre yada müdür yardımcısına bırakmadınız yani bırakın onlar halletsin veliliyle olan aidat diyaloğunu..bazen velilere acımamak gerek dicem kızacaksınız ama durumu gayet iyi olup okula para vermemek için direnen o kadar insan var ki....sanki biz çocuk bakıcısıyız dimi ama..okullu bakıcı..
 
ilçedeyim ve aidat parası toplanmıyor...Eksiğim var tabi ki ..çoğu zaman kendi cebimden harcıyorum...
 
2senedir aidat toplanmıyor yardımcı alamıyorum üztelik yardımcı olacaksa öğretmen ne yapacak bile dedi müdür siz düşünün!!!!!
 
köy okulundayım,,, gecen yıl ki hocanın gelir gider defterine baktım o da öğrenciden alınan aidattan yardımcının parasını ödemiş,,, yardımcım dediğim aslında okul hademesi her akşam gelip sınıfı temziliyor ve gidiyor,,,
aidatın okul tarafından karşılanması gerekmiyor mu,,,
 
arkadaşım köy okullarında farklı benim çalıştığım okulda çocuklardan her ay yardımcı için ayrı toplanıyordu.Çocukların aidatlarından vermesi normal sonuçta anasınıfı için harcıyor.Ayrıca gerçekten okullara mil.eğ.çok az yardım geliyor okullar mecburen anasınıfı parasını kullanıyorlar.
 
tmm çok teşekkür ederim
 
benim sınıfın yardımcısı ayrı o nedenle doğal olarak biz ödüyoruz..
ama gerektiğinde okulun bazı işlerine de yardımcı olabiliyor
ayrıca milli eğtim okullara ne hizmetli veriyor ne de doğru düzgün yardım ediyor
okul idaresine çok kızmamak lazım bence
 
Bende köyde görev yapıyorum ve yardımcımın ücreti çocuklardan toplayacağım aidattan ödenecek
 
bende köydeyim bizde de öğrencilerden toparlanıyor...
 
Her yerde uygulamalar ne kadar farklı doğal mıdır idarenin nasıl işlediğine bağlımıdır okudukça şanslıyım diyorum.
Okulumuz ilköğretim 6 şubeyiz sabah öğle, hizmetlimiz var yemeğimizi yapar sınıflarımızı temizler aidatlardan ücreti karşılanıyor. Ayrıca bizimle ilgilenen ve aidatları toplayan memurumuz var.
Bir tek veli toplantılarında aidatlarımızı zamanında ödeyelim diye söylüyoruz velilere.
Herkes görevini biliyor bizde eğitim veriyoruz parayla işimiz yok. Müdürümüz de üstüne basa basa veliden aidat istemek sizin işiniz değil çok yakışıksız bir durum diyor memura havale ediyoruz. Eskiden memurumuz yoktu kendisi alır başka bir öğretmeni görevlendirir yine bizlere toplattırmazdı. İstanbuldayız 60 ytl alınıyor. Ayrıca her ay kırtasiye masrafı alıyoruz ufak tefek sınıf ihtiyaçlarımızı karşılıyoruz.
 
Arkadaşlar ben öğrenci mevcudunu artırmak için uğraşıyorum. yönetmeliği göre 20'sine kadar yatırmalı, ama öğrenci gitmesin diye ses çıkaramıyorum
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst