selam arkadaşlar
ben baktım sonuca atanamadım. Atananlar ıcın hayırlı olsun. Benım yazdıgım tercıhlerın karsısına aldıkları puanı yazmıslar. 69 ıle atanan var. Bu demektır kı 72 nın altna düştü.
canim senİn puanin kaÇti kaÇla atanamadin
selam arkadaşlar
ben baktım sonuca atanamadım. Atananlar ıcın hayırlı olsun. Benım yazdıgım tercıhlerın karsısına aldıkları puanı yazmıslar. 69 ıle atanan var. Bu demektır kı 72 nın altna düştü.
hocam hangi okul lütfen paylaşabilirmisinizarkadaşım 70 ile tokat turhala sözleşmeli atandı
puan kaç hocam
hayırlısı olsun68.055 hocam
hayırlısı olsun
hayırlı olsun hocam benimde puanım 69,763 ama bakalım korkuyla bekliyorum, tebrik ederim siziarkadaşlar 69,160 ile mardi midyat acırlı anaokuluna atanmışım
örtmen im kilitlendi bakıyorum açabilirsem bilgi vereceğim
benimde olmadı.. hayırlısı
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!