2009-2 atamasi kİm kaÇ puan İle nereyİ kazandi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Nihal EROĞLU
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:15
atanan arkadaslar nerden öğrendınız....
 
arkadaşlar o site doğru mu? sallama sonuçlar veriyorlarsa çok kötü olurum. eğer doğruysa atandııımmmmm :)) bilecik-osmaneli :)) herkesin gönlüne göre olsun
 
hayırlı olsun arkadaşlar ben çatladım resmen ya açamıyorum siteyi
 
arkadaşlar o site doğru mu? sallama sonuçlar veriyorlarsa çok kötü olurum. eğer doğruysa atandııımmmmm :)) bilecik-osmaneli :)) herkesin gönlüne göre olsun
hayırlı olsun...puanınız kaçtı
 
arkadaşlar lütfen puanınızı ve kadrolumu sözleşmelimi olduğunuda yazın bizler henüz açamıyoruz sayfayı
 
hayırlı olsun ben hala açamadım
 
başka öğrenen yok mu
 
arkadaşlar o site doğru mu? sallama sonuçlar veriyorlarsa çok kötü olurum. eğer doğruysa atandııımmmmm :)) bilecik-osmaneli :)) herkesin gönlüne göre olsun
hocam hayırlı olsun bu arada puan kaçtı sizin inşallah doğrudur
 
puanın arkadaşım
 
bende öğreneemdim delircemm
 
arkadasşar isteyen tcsini versim bakıym acılıyo bendee
 
özel mesaj taabilrsnz
 
ya ben giriyorum yokdaha verilmemiş. personel meb değil mi
 
evt arkadasım actım arkadasımnkine bakmıştım hatta yarım saat oluyo ya ben ögrenciyim henüz :)
 
puanım 74.267 sözleşmeli atandım arkadaşlar.
 
ayrıca 10. tercihim çıktı arkadaşlar umarım doğrudur. hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. tam da sevinemedim aslında resmi sitede yayınlanmasını bekliycem.
 
ayrıca 10. tercihim çıktı arkadaşlar umarım doğrudur. hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. tam da sevinemedim aslında resmi sitede yayınlanmasını bekliycem.

linki paylaşabilrimisiniz
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst