2009-2 atamasi kİm kaÇ puan İle nereyİ kazandi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Nihal EROĞLU
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:15
Almıla Sezer, çok sevindim arkadaşım senin adına, hayırlı olsun, darısı başımıza.
Personel meb den mi öğrendin acaba?
Arkadaşlar bence boşuna kafanızı karıştırmayın sitelere bakıp, sonuçta bu kadar sabrettik biraz daha bekleyip görücez, sabır.
 
evet ya şok oldum bu kadar olamaz
 
hayırlı olsun
 
hayırlı olsun darısı başımıza
 
arkadaşım nerden öğrendin biz hala ulaşamadık..
 
tüm atama dönemleri yerine yazıpmı baktınız bende tc girdim adım soyadım falan çıktı dönem yazdı ama atandınız yada atanamadınız die bişey çıkmadı şimdide açılmıyo
 
arakadaşlar 72 kadroluda 64 sözleşmelide kalmış tvden duymuş arkadaşş
 
site yoğun açılmıyor
 
tüm atama dönemleri yerine yazıpmı baktınız bende tc girdim adım soyadım falan çıktı dönem yazdı ama atandınız yada atanamadınız die bişey çıkmadı şimdide açılmıyo

ismin yanında select diye tıklanabilir bir kutu vardı orayı tıklayınca ayrıntılı çıktı.
 
72.097de kalmış okulöncesi memurlar nette yazıyor.
 
hayırlısı olsun arkadaşım
 
ben siteye girdim de bişi yok
 
hadi yaa
tıklamadım oraya
 
arkadaşlar taban 72 değil
bir başkası atanmış puan
68.521 van gevaş
 
açılıyo arkadaşlar ama yoğun hemen hata veriyo
 
biz neden öğrenemiyoruz hala kalbim duracak
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst