2008-2009 Kadrosuz Usta Öğr.Kontenjanları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan zerrin85
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
istanbul meb dün açıklayacakmış ama yetişmemiş bugüne yetiştirmeye çalışcaklar öyle söylediler inşallaaaah bugün açıklanır......:362jf:

hadi hayırlısı bekliyoruz bakalım inşallah bugün bize de hbr verirler :))
 
benim hiç umudum yok...pazartesi salı anca açıklarlar...
 
arkadaşlar kesin olarak kamuhesap.com da olacak mı atama sonuçlarımız?bi fikri olan var mı? yani ordan yayınlanacakmıymış?
 
beklemek çok zor gerçekten bu sene görev alalı 3.yılım olacak halen bekletiyolar.....allah hepimize sabır versin...
 
şimdi arkadaşım aradı edirnede belli olmuş bakalım bizimki ne zaman belli olacak:(
 
internetden kamu hesaptan öğreniceksiniz diyolar ama neresinden yada başka hangi siteden bi hbr yok istanbuldan bu yıl benimde 3. yılım olucak stres halinde bekliyoruz yoksa pazartesiye kalıcaz offff
 
Bu sabah istanbul mebi aradım bugün mesai bitimine kadar yetiştirmeye çalışıcaklarmış. internetten bakın dediler olmadı pazartesi sabahtan açıklanırmış
inş en kısa zamanda açıklanırda her saat başı internete bakmaktan kurtuluruz
 
bursa milli eğitime mail atmıştım ne zaman açıklanacak diye en azından geri döndürler,çalışmalar devam ediyormuş,bitince kendi sayfalarından açıklayacaklarmış adreside yazmışlar bakalım ne zaman bitecek
 
Bu sabah istanbul mebi aradım bugün mesai bitimine kadar yetiştirmeye çalışıcaklarmış. internetten bakın dediler olmadı pazartesi sabahtan açıklanırmış
inş en kısa zamanda açıklanırda her saat başı internete bakmaktan kurtuluruz

hangi adresten söledilermi peki kamu hesapta çünkü okuluma bakabileceğimiz bi kategoride yok anlamadım gitti
 
kursiyer girişinden bakın dediler aklıma geldikçe bakıyorum ama bi değişiklik yok çalıştığımız okulun yazdığı kısımda yazıcak herhalde
 
açıklanmıycak heralde ya valiliğe falan imzalattırasıya ooooooo haftasonu açıklanma derdim olmıycak hiç olmazsa ya rahat rahat oturcam sıkıldım artık her dakika meb e girmekten.... bakmadan da duramıyorum çok merak ediyorum.....
 
Edirne ye baktım da dün hazırlanmış liste valiye imzalattıktan sonra ancak bugün nete koymuşlar.....
 
off ya bu bekleyiş deli edicek... bu kadar sorumsuz bizim devletimiz... p.tesi okullar açılıyo ve umurlarında değil.. gene düşünen bizleriz.. Herşeyi bırakın o çoucklar mağdur olacak..İlk gün heyecanıyla gelenler hayal kırıklığına uğrayacak..Belki de okuldan soğumasına neden olacak..
 
Bizim tek amacımız çocuklar..öyle olmasa bu kadar sıkıntıyı eziyeti neden çekelim şu durumda bile hala onları düşünüyoruz....kimse bu sıkıntılara katlanamaz.....
 
hangi adresten söledilermi peki kamu hesapta çünkü okuluma bakabileceğimiz bi kategoride yok anlamadım gitti

arkadaşım miili eğitimden gelen mailde il milli eğitimin sayfasının linkini vermiş,ordan takip edin dediler
 
evet bakmadan duramıyor insan bi açıklansada rahat etsek....sıkıldım beklemekten
 
bu arada bana sınav yeri yazmışlar ama ben daha önce seminere ve sınava katıldım girmem gerekiyormu acaba?
 
kayseri den bekleyenlere benden haber meb i aradım listede ki ilk 420 kişiyi atayacaklarmış sonra yerlerini beğenmeyenlerin yerine ek yerleştirme geliyormuş ilk yerlestirmede bana sıra gelmiyor adam ikinci de sana kesin sıra gelir dedi ayrıca haftaya açıklayacaklarmış belki gelecek haftasonuna bile kalabilirmiş
 
ya kayseri de başvuru sıralamalarını yapmışlar ben hiç bir şey anlamadım ilk 420 kişiyi mi atayacaklar şimdi
yardımcı olun kafam allak bullak
canım kafan karışmasın bu sabah aradım benim sıralamamdaki hatadan dolayı görüştüm hatalarını kabul etmiyorlar sen kafana takma 420 kişi atanacak dedi.osman elmalı hocamda il dışında olduğundan haftaya kalmış atamalar :(
 
evet ya 1 hafta sonra okullar açılıyor ama hala ses yok ve bakarmısınız istanbul 1200 usta öğretici alıyo ama kpss de 38 kişi kadro veriyo gelde çıldırma gelde oynatma valla bunların yatacak yeri yok yaaaa

arkadaşıma katılıyorum gerçekten bu insanların yatacak yerleri yok...Çok sinir bozucu beklemek ben de her gün binbir umutla meb sayfasını açıp bakıyorum ama yok bugün cuma ve hala belli olmadı...pazartesi yine iş başı yapamıcaz anlaşılan yazık...
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst