2008-2009 Kadrosuz Usta Öğr.Kontenjanları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan zerrin85
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:11
inşallah yerleşiriz umudum hiç yok
 
evet malesef pazartesiya kaldık. 2 gün daha bekleyip öğrenicez inş. herkes için hayırlısı olur inş.
 
arkadaşlar,ankara'da mamak ilçesi belli oldu.okullarımız belli .sadece imza lar pazartesine kaldı. herkese hayırlı olsun.
 
mesai saati de bitti:( İllerin bir çoğu sitelerinde yayınlamışlar ama bizim İstanbul'da çıt yok:(
p.tesi öğretmen açığı olan okullarda bir karmaşa yaşanacağı kesin.Ne olurdu bugüne yetiştirselerdi sanki.
 
umurlarında mı sanki insanların beklemesi o minicik öğrencilerin hevesle pazartesi gününü beklemesi zaten öğretmen açığı olan okullar söylüyorlar velilerine gelemyin diyorlar. yoksa o minik yüreklerin büyük heycanla geldiği okulun ilk gününde öğretmen yokmuş deyip geri gönderilmek öğrencilerimz açısından büyük bir hayal kırıklığı olur.
ama bunları düşünen kim... usta öğretici diye küçük gördükleri bizlerr. Allah herkese sabır versin. bu yıl dördüncü sınfım bu yılki tek amacım kpss ye iyice hazırlanıp kadrolu olabilmek
 
Belli bir tarihte vermiyorlar. Yetiştirmeye çalışıcaz dediler.İL kalabalık ta değildi..Neyi yetiştiriyorlar ya.Bugün mü olur yetiştirecekleri şeyler.Biz başvurumuzu 15inde sonlandırdık.15 gündür mü atama yapılamıyor.Hayret doğrusu.
 
onların tek bildikleri şey bilmiyorum demek ya of açıklansa ya mesai saatide bitti pazartesi kaldık arkadaşlar

kesinlikle. aradım ilçeyi liste var gelmiş ama söyleyemezlermiş ilden öğrenmeliymişiz !!! :) ( eminim ilde hemen söyler bize : )
 
hangi ilçe? İstanbul için mi?
 
ilçeleri arasaydınız sizde bi şansınızı deneyin diyicem ama malesef mesai saatide bitti.
 
Bugün ile gittiğimde internetten öğreneceksiniz dediler.İlçeyi aradım onlarda aynısı söyledi.Artık p.tesiye kaldı .
 
ışıksu öğrendin mi sen yerin belli oldu mu?
 
ne yazık pazartesiye kaldık:( ilk defa müracat ettiğim için pek bilmiyorum pazartesi günü açıklandığında neler yapmamız gerekiyor biraz bunlar hakkında bilgilendirirmisiniz?
 
arkadaşlar bugünde milli eğitime uğradım görev yerlerimize internetten kursiyer girişinden öğrenecekmişiz yetiştirmeye çalışıyorlardı ya bugün yada pazartesi yerlerimiz belli olucakmış kursiyer girişine girdim daha birşey yok yarında bakın çünkü gece 11e kadar çalışıyorlar örtmen isimli üye arkadaşım bende beylikdüzü ilçesinde oturuyorum inşallah hepimizin görev yerleri hepimiz için hayırlı olur
 
hayırlısı ile bir girsek,4 yılım hiç bu kadar stresli olmamıştım beklemek çok zorrr
 
Arkadaşlar ben Konyada usta öğrt olarak görevlendirildim inş. sizde görevlendirilirsiniz. Daha önce usta öğrt yapan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim, ne kadar ve ne zaman (ayın kaçında) ücret alınıyor? teşekkür ederim

arkadaşlar bilginiz var mı?
 
arkadaşlar bilginiz var mı?

hayırlı olsun canım.ilk görevin galiba.ücretleri ilçe meb hesaplıyor.konya da nasıldır bilmem ama antep te en 17 si ile 20 si arasında yatıyor ücretler
 

Hoşgeldin!

Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.

Kayıt Ol!

23 Yıldır Sizlerle

23 yıldır sizlerleyiz. Türkiye'nin ilk okul öncesi eğitim platformu
Geri
Üst