arkadaşlar Aksarayda şube müdürüne sordum okulların normal açılışı 8.de sizinde görev yerlerini ozamana belli olacak dedi daha elimize alıp hiç bakmadık daha vakit var dedi ne güzel bir cevap değilmi
arkadaşlar en geç hemen hemen bütün illerde ayın 1 veya 2 sinde açıklanacakmış yani bunun nesi kötü normalde okullar 8 eylülde açılıyor.sonuçlar belli olunca yine bizde bir hafta önceden başlamış olacağız.yani ben hiç hatırlamıyorum önceki yıllarda usta öğreticelerin okulların normal süresinde açılmasından önce başladığını..yani takmanıza gerek yok bu kadar arkadaşlar....
kimseye ben inanmıyorum arkadaşım ara hakkını (yaparlar)
istanbuldaki arkadaşlar ben bugün il milli eğitime uğradım lisans mezunu olan ve semire önceden katılmış arkadaşlar için söylüyorum yarın öğleden sonra yerler açıklanabilir dediler çalışıyorlarmış yarın olmazsa en geç pazartesi diyorlar
Sitemize hoşgeldiniz, avantajlardan yararlanmak için kayıt olabilirsiniz.
Kayıt Ol!