önemli olan ne kadar alım olacağı bence tamamen tahmin olarak söylüyorum 1500 ve ya 2000 alım olur diye düşünüyorum.şöylede birşey var 6 bin alımda 1200 öğretmen aldı.13 binde 6 binin iki katında daha fazlada alabilir.ama branş öğretmenlerde facede çok ısrar ediyorlar branş ağırlıklıda olabilir ama ihtiyaç doğrultusunda yaparsa alımı bizden çok alır ama puanlar düşük 5 bine yakın bizden atama bekleyen var puanlar kaça düşer bilmyirum...